تنبلی تخمدان (PCO) یا سندرم تخمدان پلی کیستیک

تنبلی تخمدان (PCO) یا سندرم تخمدان پلی کیستیک

تنبلی تخمدان (PCO) یا سندرم تخمدان پلی کیستیک سندرم تخمدان پلی کیستیک,بيماري سندرم تخمدان پلی کیستیک,سندرم تخمدان پلی کیستیک در بارداري,علائم سندرم تخمدان پلی کیستیک,درمان سندرم تخمدان پلی کیستیک,درمان سندرم تخمدان پلی …

کاربرد و خواص و عوارض کپسول جینسانا فارماتون چیست

کاربرد و خواص و عوارض کپسول جینسانا فارماتون چیست

کپسول جینسانا کپسول جینسانا ,کپسول جینسانا فارماتون,قیمت کپسول جینسانا,خواص کپسول جینسانا,خرید کپسول جینسانا,درباره کپسول جینسانا,در مورد کپسول جینسانا فارماتون توضیحاتی در مورد کپسول جینسانا مشخصه ها این محصول به صورت روبرو است، …

6 عاملی که فشار خون را بالا می برند

6 عاملی که فشار خون را بالا می برند

6 عاملی که فشار خون را بالا می برند فشارخون بالا عبارت است از افزایش فشار وارده از جریان خون به دیواره رگ‌های خونی فشارخون بالا به نام قاتل خاموش هم خوانده …

سفیدی پوست صورت

سفیدی پوست صورت ,سفیدی پوست صورت,سفیدی پوست صورت در یک هفته,سفیدی پوست صورت طبیعی,سفید پوست صورت,درمان سفیدی پوست صورت,برای سفیدی پوست صورت چه کنیم

سفیدی پوست صورت , سفیدی پوست صورت در یک هفته , سفیدی پوست صورت طبیعی , درمان سفیدی پوست صورت

توضیحاتی در مورد سفیدی پوست صورت

پوست سبزه نوعی از طیف رنگی پوست است و برای برخی از زنان، رنگ سبزه می تواند به پوست شان ظاهری تقریبا طوسی یا خاکستری بدهد و برخی زنان علاقه دارند تا با استفاده از راههای مختلف رنگ پوست شان را تغییر دهند و سفید کنند.در این مطلب از سایت جسارت در مورد درمان و ماسک برای سفیدی پوست صورت در یک هفته صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.♥

درمان سفیدی پوست صورت

برای این که پوست درخشنده و هیدراته ای داشته باشید باید به مقدار کافی آب بنوشید. شما باید حداقل دو لیتر آب در روز بنوشید تا بدن تان هیدراته بماند. نوشیدن مقدار زیادی آب بافت و ظاهر پوست شما را با از بین بردن سموم بهبود می بخشد. پوست خود را با روغن زیتون و عسل ماساژ دهید برای سفید شدن پوست صورت سبزه روزانه آن را با روغن زیتون و عسل ماساژ دهید. ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق چایخوری از عسل را مخلوط کنید و چند دقیقه روی پوست تان ماساژ دهید. اگر پوست چربی دارید، چند قطره آب لیمو اضافه کنید. این مخلوط را با آب ولرم پاک کنید. این روش به پوست شما رنگ مطلوب تری می دهد.

سفیدی پوست صورت و موز

برای سفید شدن پوست صورت سبزه از موز استفاده کنید! یک کره بدون نمک، ۲ قاشق غذاخوری مایه موز و یک قاشق غذا خوری عسل را مخلوط کرده و چند دقیقه آن را روی تمام صورت خود ماساژ دهید. برای پاک کردن آن، از یک پارچه و آب گرم استفاده کنید. این پک پوست و بافت شما را بهبود می بخشد و ممکن است سفید شدن پوست صورت سبزه شما کمک کند.

سفیدی پوست صورت و ماسک پوست پرتقال

شما می توانید برای دیدن اثر روشن شدن پوست تان یک ماسک از پوست پرتقال تهیه کنید. پوست پرتقال خرد شده را با شیر مخلوط کنید تا یک خمیرمایه بدست آید. از این پک دوبار در هفته استفاده کنید تا پوستی روشن تر داشته باشید.

سفیدی پوست صورت با ژل آلوئه ورا

۲ قاشق چایخوری ژل آلوئه ورا را با نصف قاشق چای خوری زردچوبه و ۱ قاشق غذاخوری عسل در یک کاسه مخلوط کرده و آن را روی صورت و گردن خود قرار دهید. آن را برای مدت ۱۵ دقیقه روی صورت خود بگذارید و سپس آن را با استفاده از پنبه خیس شده با شیر پاک کنید. این مخلوط، الاستیسیته و رنگ چهره شما را بهبود می بخشد.

سفیدی پوست صورت با خیار

برای روشن شدن تن پوست، می توانید برش های خیار خرد شده را با کمی پودر چوب صندل و یک قاشق غذاخوری از آب لیمو مخلوط کنید. این مخلوط گیاهی را روی پوست خود قرار دهید و آن را ۱۵ دقیقه بگذارید بماند. سپس آن را شستشو دهید و به آرامی خشک کنید تا پوستی درخشان تر و روشن تر داشته باشید.

سفیدی پوست صورت و ماسک تخم مرغ

ماسک تخم مرغ و شفافیت پوست : برای داشتن پوستی صاف و بدون جوش و آکنه میتوانید هفته ای یک مرتبه از ماسک بی نظیر تخم مرغ استفاده نمایید . مواد لازم : سفیده تخم مرغ دستمال کاغذی روش استفاده : سفیده تخم مرغ را با همزن و یا چنگال هم میزنید به طوری که سقید شود. دستمال کاغذی را نازک نازک برش داده و با مخلوط سفیده تخم مرغ بر روی پوست قرار میدهیم. ترجیحا زمانی استفاده نمائید که پوست درحال استراحت می باشد. بعد از ۳۰ دقیقه میتوانید با آب ولرم صورت خود را شسته و تاثیر معجزه آسا آن را بر روی پوست خود مشاهده نمائید. ماسک تخم مرغ از قدیم الایام به شفاف شدن پوست معروف بوده و مردم آنرا به عنوان شفاف ساز پوست میشناسند .

سفیدی پوست صورت و ماسک زردچوبه

ماسک زردچوبه برای سفید شدن پوست و روشن شدن پوست : مواد لازم : ۱- یک دوم آرد نخود ۲- حدودا ۲ قاشق غدا خوری زرد چوبه خالص ۳- حدودا ۲ قاشق چای خوری پودر صندل ۴- روغن بادام ۱ قاشق چای خوری ۵- حدودا یک لیوان آب روش استفاده : تمامی محتویات بالا را در یک ظرف مخلوط نموده و به مدت ۳۰ دقیقه در جای گرم نگهداری شود . سپس آنرا هم زده و هیچگونه ذره ی بزرگی در آن نباید یافت شود . آنرا همانند سایر ماسک ها در زمان استراحت پوست به پوست خود میزنید .

سفیدی پوست صورت و لیمو ترش

لیمو ترش، یک روشن‌کننده‌ی طبیعی قدرتمند و حاوی اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHA) است که به عنوان لایه‌بردار طبیعی عمل می‌کند. این روشن‌کننده‌ی طبیعی، لایه‌ی بالایی پوست را تمیز و لایه‌ی روشن زیر پوست را نمایان می‌کند. از طرفی اسید سیتریک موجود در آب‌لیمو اثر روشن‌کنندگی شبیه به مواد دکلره‌ی مو، روی پوست دارد. با شستشوی پوست‌تان با آب‌لیمو می‌توانید پوست را کمی روشن‌تر کنید و چهره‌ای لطیف و زیباتر داشته باشید. آب نصف یک لیمو ترش را با همان مقدار آب مخلوط کنید تا کمی رقیق‌تر شود؛ بنابراین پوست را تحریک نمی‌کند و البته حالت چسبندگی کمتری دارد. پنبه را به محلول‌تان آغشته کنید و روی صورت و گردن، سینه و بازوها یا هر جای دیگری که می‌خواهید روشن‌تر شود، بکشید. اجازه دهید ۲۰ دقیقه روی پوست‌تان بماند، بعد با آب‌ گرم بشویید. دقت کنید که بعد از استفاده از این محلول بیرون نروید؛ چون آب‌لیمو پوست را نسبت به نور خورشید حساس‌تر می‌کند. بعد از استفاده از محلول‌ روشن‌کننده‌، احتمالا پوست‌تان خشک می‌شود بنابراین می‌توانید از مرطوب‌کننده استفاده کنید. ۳ بار در هفته این روش درمانی را امتحان کنید تا نتیجه‌ی بهتری بگیرید. برای اینکه پوست‌تان تحریک نشود، بیشتر از ۳ بار در هفته از این محلول استفاده نکنید.

سفیدی پوست صورت و سیب‌ زمینی

از آنجایی‌ که سیب‌زمینی دارای میزان بالای ویتامین C است، این فرضیه وجود دارد که باید میزان کمی خواص روشن‌کنندگی داشته باشد. اگر سیب‌زمینی در دسترس‌تان نبود، سبزیجات دیگر سرشار از ویتامین C، مانند گوجه فرنگی و خیار هم می‌توانند همین کار را برای‌تان انجام دهند. معمولا در اکثر کرم‌ها از ویتامین C استفاده می‌شود؛ اما استفاده‌ی مستقیم سیب‌زمینی روی پوست، می‌تواند نتیجه‌ی بهتری برای دریافت این ویتامین داشته باشد. چندبار در هفته سیب‌زمینی را طبق دستورالعملی که به شما می‌گوییم روی پوست‌تان استفاده کنید. سیب‌زمینی را از وسط نصف کنید یا به قطعات ضخیم برش دهید. برش‌ها را روی بخش‌هایی از پوست که می‌خواهید روشن‌تر شود بمالید. صبر کنید تا رطوبت پوست کاملا خشک شود بعد با آب‌ گرم پوست‌ را بشویید.

سفیدی پوست صورت و زردچوبه

زردچوبه ادویه‌ای هندی است که تقریبا در تمام غذاهای ایرانی از آن استفاده می‌کنیم. این ماده‌ قرن‌هاست در کنار فواید فراوانی که دارد، به عنوان روشن‌کننده‌ی پوست هم شناخته می‌شود. عده‌ای معتقدند که زردچوبه تولید ملانین (melanin) را که موجب تیرگی پوست می‌شود، مهار می‌کند؛ البته مستندات علمی برای این نظریه وجود ندارد اما تعداد زیادی از افراد، زردچوبه را برای روشن کردن پوست استفاده ‌کرده و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. برای ساختن خمیر زردچوبه مراحلی را که می‌گوییم انجام دهید: زردچوبه را به اندازه‌ای که نیاز دارید با روغن زیتون مخلوط کنید تا مایه‌ای خمیر مانند (که سفت نباشد) به‌دست بیاورید. از این خمیر یک لایه‌ی نازک روی قسمت‌هایی که می‌خواهید روشن‌تر شود بگذارید و اجازه بدهید ۲۰ دقیقه روی پوست بماند و سپس با آب‌ گرم بشویید. نگران این نباشید که زردچوبه پوست‌تان را زرد کند؛ چون معمولا به راحتی شسته و پاک می‌شود.

سفیدی پوست صورت با آب نارگیل

پوست خود را با آب نارگیل تازه شستشو دهید، منظورم از نارگیل تازه، نارگیل سبز است. مثل اکثر نسخه‌های سنتی و درمان‌های طبیعی، هیچ مطالعه‌ای درباره‌ی اینکه نارگیل روشن‌کننده‌ی پوست باشد وجود ندارد، اما افراد زیادی از شستشوی پوست با آب نارگیل به عنوان روشن‌کننده‌ و نرم‌کننده‌ی پوست بهره می‌برند. یک بطری آب نارگیل ۱۰۰ درصد خالص یا یک نارگیل تازه تهیه کرده و از آب آن استفاده کنید. البته می‌دانم نارگیل تازه معمولا فقط در مناطق گرمسیری وجود دارد و در همه‌جا مخصوصا کشور ما به ندرت ممکن است در بازار موجود باشد. پنبه‌ را به آب نارگیل آغشته کنید و روی تمام نواحی پوست که می‌خواهید روشن شود، بکشید. ۲۰ دقیقه صبر کنید و بعد با آب‌ گرم پوست را بشویید

سفیدی پوست صورت و گلاب

خوشبختانه گلاب برای همه‌ی ما کاملا شناخته شده است. گلاب خواصی دارد که می‌تواند برطرف‌کننده‌ی حلقه‌های تیره‌ی دور چشم و البته دیگر نواحی تیره‌ی پوست باشد. برای اینکه یک ماسک گلاب درست کنید، ۲ قاشق غذاخوری شیر و ۱ قاشق غذاخوری آب‌لیمو را با هم مخلوط کنید. به محلول‌تان ۱ قاشق غذاخوری آرد نخود و ۲ قاشق غذاخوری گلاب اضافه کنید. وقتی که همه‌ی مواد را با هم مخلوط کردید، به عنوان ماسک روی پوست‌تان بگذارید و ۲۰ دقیقه بعد با آب بشویید.

همه چیز درباره سفیدی پوست صورت

یکی از مهمترین دلایل توجه به سفیدی پوست, جدا از تاثیرات آن بر زیبایی, تاثیر آن بر سلامتی کل بدن میباشد. از همین رو تحقیقات زیادی برای تشخیص مضر بودن روشهای مختلف سفیدی پوست در حال بررسی و پژوهش میباشد. اما چیزی که مشخص است این است که ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا نتیجه این پژوهش ها مشخص شود(چون ممکن است به عمر ما کفاف ندهد). چرا به طور مصنوعی با استفاده از مواد شیمیایی و جراحی پوست را سفید می کنید، در حالیکه روش های طبیعی وجود داشته و عناصر طبیعی در دسترس هستند. اینجا چند نکته وجود دارد که برخلاف دیگر عوامل شیمیایی، بدون هیچ اثر زیان باری می توانند رنگ پوست شما را تغییر دهند. عناصر طبیعی مانند گوجه فرنگی، سیب زمینی، لیمو، پودر برنج، پوست پرتقالو…. سفید کننده های طبیعی مهمی هستند که اگر شما به شکل منظم و ادامه دار از آنها استفاده کنید، می توانند نتیجه ی قابل توجهی داشته باشند. ارزان ترین و آسان ترین روش تهیه ی یک سفید کننده ی پوست این است که پوست خشک شده ی پرتقال را پودر کنید و با مقداری کشک مخلوط کرده و روی صورت و دیگر قسمت های بدن که مایل هستید، قرار دهید. دست کم ۱۰ دقیقه بگذارید به این صورت بماند و سپس آن را بشویید. باور نمی کنید اگر بگویم گوجه فرنگی رنده شده و مخلوط شده با چند قطره آب لیمو چه نتیجه ی تماشایی خواهد داشت. امتحان کنید و ببینید. زردچوبه دارای ارزش های پزشکی مهمی می باشد. یک قاشق سوپ خوری پودر زردچوبه را با نصف قاشق سوچ خوری آب لیمو مخلوط کرده و روی پوست بگذارید. البته اینجا من پیشنهاد می کنم این ترکیب را شب استفاده کنید و پیش از خوابیدن آن را بشویید. لیمو یک میوه ی شگفت انگیز با صفاتی شگفت انگیز می باشد. در موردی که شما می خواهید قسمتی از بدن خود را سفید کنید، مانند زیر بغل، هر روز پیش از رفتن به حمام به زیر بغلتان لیمو بمالید و نتیجه ی آن را ببینید. هر روشی را که برای سفید کردن پوستتان انجام می دهید، به یک مسئله توجه داشته باشید. همیشه یادتان باشد که دست کم ۲۰ دقیقه پیش از بیرون رفتن، حتما از کرم یا لوسیون ضد آفتاب استفاده کنید.

سفیدی پوست صورت و ماست

ماست، محصولی جانبی از شیر است،که حاوی بسیاری از مواد مغذی است که برای پوست خوب می باشد. همچنین دارای اسید لاکتیک است که دارای خواص سفیدکنندگی میباشد. اینها راه حل های مناسب برای انواع پوست می باشد. • ماست ساده را به آرامی بر روی پوست بمالید. چند دقیقه آنرا روی پوستتان نگه داشته و سپس آن را با آب ولرم بشویید. تکرار این عمل یک بار در روز به مدت چند هفته باعث تغییر قابل توجهی در پوست و چهرهمیشود. • روش دیگر، مخلوط یک قاشق غذاخوری ماست تازه با نصف قاشق غذا خوری از عسل است. مخلوط را بر روی صورت و گردن خود به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه نگه داشته و سپس آن را با آب بشویید. استفاده روزانه ی این ماسک برای بهبود پوست و چهره شما بسیار مفید است. • شما همچنین می توانید کمی آب لیمو و مقداری بلغور جو دوسر را به ماست اضافه کرده و خمیری ضخیم درست کرده و آن را بصورت ماسک به صورتتان بزنید. این درمان نیز باعث انعطاف و مرطوب نگه داشتن پوست شما میشود.

بیشتر بخوانید : سفیدی دندان ♥ خواص آلو سیاه برای پوست ♥ خواص انگور برای پوست ♥ خواص برگ بو برای پوستخواص نعناع برای پوست

آخرین بروز رسانی در : جمعه 17 اسفند 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.