نحوه ریختن نمک در ماشین ظرفشویی

نحوه ریختن نمک در ماشین ظرفشویی

نحوه ریختن نمک در ماشین ظرفشویی نحوه ریختن نمک در ماشین ظرفشویی و هر آنچه باید در خصوص نمک ظرفشویی بندانید , مجموعه تخفیفی فینیش در احتیار شما قرار میدهد. نمک ماشین …

تمام اطلاعات سال ۹۹ به روایت تاریخ

تمام اطلاعات سال ۹۹ به روایت تاریخ

تمام اطلاعات سال ۹۹ به روایت تاریخ لحظه تحویل سال 1399هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران : زمان تحویل سال 1399 لحظه سال تحویل 99 هجری شمسی به ساعت رسمی …

دریافت کد اقتصادی 1401

دریافت کد اقتصادی 1401

دریافت کد اقتصادی 1401 کد اقتصادی یک کد 12 رقمی می‌باشد که بعد از ایجاد پرونده و تشخیص زمینه کاری از سوی سازمان امور مالیاتی و اقتصادی کشور به افراد حقیقی و …

مهمترین وسایلی که قبل از سفر به شهر ساحلی باید به همراه داشته باشید

درست وقتی که خستگی از هر طرف حمله میکند، سفر به مناطق ساحلی میتواند مثل یک معجزه شیرین، حال آدم را خوب کند و خستگیها را فراری دهد. نور آفتاب و صدای موجهای دریا در کنار وزش نسیم قرار میگیرد و حال و هوای شما را کاملا عوض خواهد کرد. اگر در تهیه و تدارک یک سفر ساحلی جانانه هستید، از لیستی که در این مقاله میخوانید استفاده کنید و تهیه وسایل ضروری را از قلم نیندازید.

اولویتتان را شناسایی کنید

از بین وسایل ضروری برای سفر به یک شهر ساحلی، مهمترین گزینه به همراه داشتن لوسیون ضد آفتاب برای بدن است. تقریبا همه درباره مضرات آفتاب گرفتن آگاه هستند و دوست دارند از خودشان در برابر آفتاب مراقبت کنند. نکتهای که بعضیها از آن غفلت میکنند استفاده از لوسیون ضد آفتاب برای محافظت از پوست بدن است؛ وگرنه استفاده از کرم ضد آفتاب برای صورت تقریبا جا افتاده است. برای اینکه از خودتان در برابر مضرات اشعه خورشید مراقبت کنید یک لوسیون با اس پی اف مناسب تهیه کنید و آن را کنار کرم ضد آفتاب صورت در چمدانتان قرار دهید.

مراقبت از چشمها

هر چقدر از کلاه آفتابی استفاده کنید و در سایه قرار بگیرید، باز هم نور خورشید در اطرافتان حاضر است. همان طور که اشعه خورشید میتواند برای پوست شما ضرر داشته باشد، برای چشمتان هم مفید نخواهد بود. این اشعه نه فقط باعث آسیب به پوست نازک دور چشم میشود؛ بلکه به خود چشم هم آسیب میرساند. به همین دلیل هم برای مراقبت از چشمهایتان به همراه داشتن عینک آفتابی ضروری است؛ اما علاوه بر عینک آفتابی، به همراه داشتن عینک طبی هم برای عینکیها لازم است. بنابراین چنانچه عینکی هستید، بهتر است علاوه بر عینک آفتابی، از بین انواع عینک طبی و آفتابی ریبن اصل یک عینک طبی یا طبی-آفتابی یدک هم به همراه داشته باشید.

حوله را جا نگذارید

یکی از مهمترین وسایلی که به هیچ وجه نباید به همراه داشتن آن را در یک سفر ساحلی فراموش کنید، حوله استخری است. به همراه داشتن یک حوله مناسب و بزرگ میتواند درست مثل حوله تنی عمل کند. دو نکتهای که قبل از خرید حوله استخری باید به آن توجه کنید، آبگیر بودن و همچنین رنگ ست شنا و کیف ساحلیتان است. آبگیر بودن حوله به معنی قرت جذب آب است که باعث میشود خرید درستی کرده باشید. اگر هم بتوانید بین رنگ حوله و سایر اجزای ست ساحلیتان هماهنگی ایجاد کنید، چند امتیاز مثبت به استایلتان دادهاید.

جزئیات ست شنا

نظم و ترتیب به خصوص موقع سفر باعث میشود جزئیات را از قلم نیندازید. سعی کنید به هر چیزی به عنوان پکیج نگاه کنید. برای مثال به جای فکر کردن به مایو، به ست شنا و پکیج آن فکر کنید. یک کیف کوچک تهیه کنید و تمام اجزای ست شنا را داخل آن بگذارید. میتوانید یک یا دو دست مایو داخل این کیف بگذارید، گوشگیر و عینکتان را داخلش قرار دهید و در نهایت کلاه شنا را به آن اضافه کنید. ممکن است فکر کنید کنار دریا به همراه داشتن یک دست مایو کافی است؛ اما به زمانی فکر کنید که قرار است سری به یک استخر هم بزنید؛ آنجاست که این وسایل به کارتان میآیند.

لوسیون بعد از حمام!

به دریا رفتن و حمام آفتاب گرفتن جزو تفریحهای مرسوم در شهرهای ساحلی است. بعد از حمام آفتاب، نوبت به حمام آب و تمیز کردن بدن از تعریق میرسد. از آنجایی که پوست بدن در اثر شوری آب دریا و همچنین نور خورشید خشک میشود، لازم است بعد از حمام کردن حتما از یک لوسیون مرطوب کننده قوی برای بدنتان استفاده کنید تا رطوبت از دست رفته را جبران کنید؛ در غیر این صورت ممکن است علائم خشکی پوست را تجربه کنید و سفر به کامتان تلخ شود.

مراقبت از پاها

چه داخل ویلا، چه در هتل و چه کنار دریا، به صندل چرم و دمپایی رو فرشی مردانه نیاز پیدا خواهید کرد. درست است که هتلها دمپایی روفرشی یک بار مصرف دارند؛ اما اغلب آنقدر نازک هستند که عملا کارکرد خاصی ندارند. به همین دلیل ، بهتر است در چمدانتان یک جفت صندل ساحلی زیبا بگذارید؛ به خصوص اگر دوست ندارید صندل دم دستی خودتان در ساحل شنی خراب شود.

لباس مناسب، به تعداد کافی

بین تعداد روزهایی که در سفر هستید و تعداد لباسهایی که قرار است به همراه ببرید، رابطه مستقیم برقرار است؛ هر چقدر بیشتر بمانید به لباسهای بیشتری نیاز پیدا میکنید. برای اینکه بدانید بهتر است چه لباسهایی به همراه ببرید، کارهای زیر را انجام دهید.

• وضعیت آب و هوای شهر ساحلی مقصد را چک کنید. اگر بارندگی در پیش است به همراه داشتن چتر و بارانی را فراموش نکنید.

• فکر برنامههای ناگهانی را گوشه ذهنتان داشته باشید. ممکن است برای ریلکس کردن به سفر رفته باشید؛ اما به طور اتفاقی دوستی را ببینید و شما را به شام دعوت کند. بهتر است یک دست لباس مناسب برای موقعیتهای نیمه رسمی به همراه داشته باشید.

• میزان رطوبت منطقه مقصد را چک کنید. هر چقدر رطوبت بیشتر باشد، هوا شرجیتر است و در هوای شرجی پوشیدن لباسهایی با الیاف طبیعی بسیار بهتر از گزینههایی است که در ساخت پارچهشان از الیاف مصنوعی مثل نایلون استفاده شده است.

یک کیف مناسب برای کنار دریا

یکی دیگر از وسایل ضروری که باید برای سفر به شهر ساحلی داخل چمدانتان بگذارید یک کیف دستی ضد آب است. این کیف باید به اندازه گوشی تلفن همراه، کلید ویلا و کارت بانکیتان جا داشته باشد. میپرسید به چه کارتان میآید؟ وقتی را تصور کنید که با دوستانتان قایق گرفتهاید و وسط آب رفتهاید. اگر کیفتان پارچهای باشد باید با گوشی و کارتتان خداحافظی کنید، چون قطعا خیس خواهند شد. اما یک کیف ضد آب از وسایل با ارزش شما مراقبت خواهد کرد.

ست لباس ورزشی

هوای خوب مناطق ساحلی انرژی فعالیت را برای بسیاری از افراد بیشتر میکنند. به همین دلیل پیشنهاد میکنیم یک ست راحت ورزشی شامل حداقل شلوار و کفش را به همراه داشته باشید و هر روز صبح را با پیادهروی یا حتی قدم زدن در هوای تازه شروع کنید.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 25 دی 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.