5 قانون طلایی برای داشتن خانه ای شیک و منحصر به فرد

5 قانون طلایی برای داشتن خانه ای شیک و منحصر به فرد

5 قانون طلایی برای داشتن خانه ای شیک و منحصر به فرد   خانه باید امنترین و زیباترین جای دنیا باشد؛ حتی اگر امکاناتتان خیلی کم است باز هم تا جایی که …

رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ آگهی چیست ؟ رپورتاژ آگهی یکی از روش های تبلیغاتی جدید در عصر حاضر است البته این نکته را در نظر داشته باشیم که رپورتاژ آگهی قبلا در تلویزیون و رسانه …

کانسپچوالیسم‬‎ چیست و چه معنایی دارد

کانسپچوالیسم‬‎ چیست و چه معنایی دارد

کانسپچوالیسم‬‎ چیست و چه معنایی دارد کانسپچوالیسم یا «هنر مفهومی» دستاوردی از آوانگاردگرایی در هنر مدرن است. در جریان گرایشات مدرنیسم، اکثر نقاشان مدرنیسم در زمینه مجسمه سازی، ماتریال شناسی، گرافیک و …

سایت آغازه بزرگترین مرکز دانلود مقالات و کتابهای رشته کامپیوتر

اگر به دنبال کتاب های اموزشی رشته کامپیوتر هستید و اگر به دنبال آموزش های تصویری برنامه نویسی و شبکه به زبان فارسی رایگان می گردید ؟ دنیال سورس کد و پروژه برنامه نویسی هستی سایت آغازه را از دست ندهید . این سایت با دارا بودن بیش از 5000 منابع آموزشی مختلف تمامی نیاز های شما دانشجویان رشته مهندسی نرم افزار را برآورده می کند. پس همین حالا وارد aghazeh.com شوید و بدون نیاز به عضویت از تمامی امکانات رایگان آن بهر ببرید.  رشته مهندسی کامپیوتر با توجه به گرایش های سخت افزار و نرم افزار به طراحی و ساخت اجزی مختلف کامپیوتر و تولید نرم افزارها و سیستم های کاربردی می پردازد و از آنجا که تصور زندگی روزمره بدون حضور کامپیوتر غیر ممکن می باشد اهمیت آن مشهود می باشد. هدف از طراحی سایت فوق تربیت کارشناسانی است که در زمینه تحلیل، طراحی، ساخت و راه اندازی دستگاه ها و مجموعه های سخت افزاری جدید، بررسی و شناخت مجموعه های سخت افزاری و نرم افزاری موجود، نگهداری، عیب یابی و تعمیر و اصلاح و توسعه فعالیت کنند.
طراحی، شبیه سازی، فن آوری، پردازش، سنجش، آموزش و … همه مفاهیمی هستند که با بالاترین دقت و در کوتاه ترین مدت زمان ممکن در این سایت به آن پرداخته می شود.

با گذشت حدودا ۹ سال از فعالیت سایت آغازه که با عنوان بزرگترین مرکز دانلود مقالات و کتابهای رشته کامپیوتر در ایران شناخته شده است کمتر کسی را میتوان یافت که از مجموعه سری های فیلم های آموزشی و کتابهای حوزه برنامه نویسی و شبکه و سایر کتابهای رشته مهندسی نرم افزار سایت آغازه استفاده نکرده باشد.

تحولی شگرف که سایت آغازه در سال ۸۸ تاسیس گردید و در طی چند ساله فعالیت خود به چنان محبوبیتی در بین کاربران ایران دست یافت که در روزنامه ضمیمه کلیک جام جم در شماره ۷۱۹ به عنوان برترین وب سایت آموزشی رشته مهندس کامپیوتر معرفی گردید و در سال ۹۲ از شبکه چهار صدا سیما در اخبار ۸٫۳۰ نیز به عنوان کاملترین مرجع مهندسی نرم افزار کامپیوتر شناخته شد.

براستی در آغازه شما می توانید کتابهای رشته مهندسی کامپیوتر را به تفکیک دروس لیسانس و نیز فوق لیسانس بیابید. این سایت با داشتن بیش از ۱۷۰۰ کتاب در حال حاضر کاملترین مرجع فارسی رشته مهندسی نرم افزار در ایران می باشد.
تمام سعی ما بر این بوده که توانیم فیلم های آموزشی بسیاری را به زبان فارسی و انگلیسی در حوزه آموزش برنامه نویسی ؛ شبکه ، طراحی وب ،  و… اشاره کرد. بطور خلاصه می توان ویژگی های سایت آغازه در موارد زیر خلاصه کرد.

  1. دانلود کتاب های رشته مهندسی کامپیوتر به تفکیک دروس مانند آموزش برنامه نویسی ، شبکه ، برنامه نویسی تحت وب ، دروس پایه مانند کتابهای سیستم عامل ، طراحی الگوریتم و…..

  2. وجود فیلم های آموزشی غنی به زبان فارسی در حوزه های برنامه نویسی و شبکه

  3. دانلود رایگان سورس کد و پروژه های برنامه نویسی رایگان به همراه مستندات پروژه

  4. دانلود آموزش های تصویری زبان اصلی رشته کامپیوتر از شرکت های لیندا و….

  5. دانلود نرم افزار های تخصصی رشته مهندسی کامپیوتر

  6. جدیدترنی اخبار فناوری اطلاعات

  7. نمونه سوالات دانشگاه های پیام نور و سوالات آزمون های استخدامی

  8. منابع و رفرنس های کتاب های زبان اصلی رشته کامپیوتر

  9. محصولات آموزشی رشته مهندسی نرم افزار

  10. دانلود رایگان و بدون عضویت در سایت

  11. و…..

فروشگاه اینترنتی سایت آغازه

آیا برای کنکور ارشد خود را آماده میکنید؟ آیا به دنبال یادگیری دروس تخصصی رشته کامپیوتر در منزل هستید؟ سایت آغازه تمامی نیازهای شما را برآورده کرده است. شما میتوانید جدیدترین محصولات تخصصی رشته کامپیوتر را شامل فیلمهای آموزشی تخصصی ، جزوات آمادگی کنکور ، کتابهای الکترونیکی، به زبان فارسی و اصلی را در فروشگاه اینترنتی آغازه بیابید. جدیدترین فیلمهای آموزشی دروس تخصصی کامپیوتر شامل دروس پایگاه داده ها، نظریه زبانها و ماشین ها، مدار منطقی ، ریاضیات گسسته، آمار احتمالات مهندسی، طراحی الگوریتم ، مهندسی نرم افزار و……

منبع:
سایت آغازه بزرگترین مرکز دانلود مقالات و کتابهای رشته کامپیوتر

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 25 آبان 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.