جوز هندی برای قلب مفید است

جوز هندی برای قلب مفید است

جوز هندی برای قلب مفید است خواص جوز هندی,فواید جوز هندی,جوز هندی درمانی,خاصیت جوز هندی,خواص جوز هندی درمانی,خواص جوز هندی برای پوست,خواص جوز هندی برای مو,خواص جوز هندی برای جوانی,خواص جوز هندی …

مسهل کننده های طبیعی و قوی برگ سنا و لاغری خطرناک

مسهل کننده های طبیعی و قوی برگ سنا و لاغری خطرناک

مسهل کننده های طبیعی و قوی برگ سنا و لاغری خطرناک مسهل کننده های طبیعی و قوی برگ سنا و لاغری خطرناک در سایت جسارت برگ سنا و لاغری ,برگ سنا لاغری,برگ …

آنفلوانزای خوکی چگونه سرايت می کند؟

آنفلوانزای خوکی چگونه سرايت می کند؟

آنفلوانزای خوکی چگونه سرايت می کند؟ آنفلوانزای خوکی,بيماري آنفلوانزای خوکی,آنفلوانزای خوکی در بارداري,علائم آنفلوانزای خوکی,درمان آنفلوانزای خوکی,درمان آنفلوانزای خوکی با طب سوزني,مواد غذايي مناسب براي درمان آنفلوانزای خوکی,آنفلوانزای خوکی را چگونه درمان …

درمورد خوردن و خواص گندم پخته در بارداری و طب سنتی

درمورد خوردن و خواص گندم پخته در بارداری و طب سنتی در سایت جسارت

خواص گندم پخته ,خواص گندم پخته شده,خواص خوردن گندم پخته,خواص جوانه گندم پخته,فواید گندم پخته شده,فواید خوردن گندم پخته

درمورد خوردن و خواص گندم پخته در بارداری و طب سنتی

خواص گندم پخته , خواص گندم پخته شده , خواص خوردن گندم پخته , خواص جوانه گندم پخته

در این مطلب از سایت جسارت به درمورد خوردن و خواص گندم پخته در بارداری و طب سنتی می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

برای از بین بردن مویرگ‎های نمایان در سطح پوست یک قاشق چای‎خوری آرد جوانه گندم، یک قاشق روغن جوانه گندم، یک قاشق چای‎خوری مخمر آبجو یا یک عدد قرص مخمر آبجو را با یک قاشق سفیده و زرده تخم‎مرغ مخلوط کرده 15 دقیقه روی پوست بگذارید سپس با آب ولرم بشویید.

خواص گندم پخته

همه روزه گندم را به صورت های مختلفی می خوریم ، برای مثال نانی که در وعده های غذاییمان مصرف می کنیم. گندم طبیعتی گرم ، خشک و معتدل دارد. برای رفع بیماری های پوستی ، استفاده از گندم بسیار مفید است. برای تقویت کودکان حتما در وعده های غذاییشان از گندم استفاده کنید. این گیاه برای درمان بیماری های پوستی از قبیل ورم پوست بسیار مفید است.

برای تقویت نطفه یا کسانی که کمبود نطفه دارند، 250 گرم آرد جوانه گندم، 250 گرم آرد جوانه نخود خام مانند حلوا در روغن سرخ کرده کمی به آن دارچین، گلاب و هل بیفزایید به عنوان غذا میل کنید برای این که نخود سریعتر جوانه بزند آن را در عرق کاسنی بخوابانید.

خواص گندم پخته شده

برای درمان تحریکات جلدی، التهاب و ورم پوست، آرد گندم را بر پوست بمالید. برای رفع یبوست باز هم از جوشانده سبوسگندم استفاده کنید. گندمبرای تسکین دردهای روماتیسم و مفاصل سبوس گندم را داخل یک کیسه ریخته گرم نموده در محل درد بگذارید.  گندم چاق کننده و اشتهاآور است. دانه گندم برای افرادی که مبتلا به انسداد عروق هستند مضر است. برای چاق شدن آرد گندم را بو داده با شکر و روغن مخلوط نموده مخصوصاً روغن کنجد (حلوا) میل کنند فراموش نشود کمی هل وگلاب به آن بیفزاییم

درمورد خوردن و خواص گندم پخته در بارداری و طب سنتی

خواص گندم پخته , خواص گندم پخته شده , خواص خوردن گندم پخته , خواص جوانه گندم پخته

رویان گندم بخشی فشرده در قاعده گندم به رنگ زرد مایل و به بزرگی سر سوزن می‎باشد آن را رویان گندم می‎گویند در آن انواع ویتامین و عناصر معدی وجود دارد که هنگام آرد شدن و الک کردن ممکن است در آرد وجود نداشته باشد به همین خاطر جوانه گندم بسیار مفیدتر است.

خواص خوردن گندم پخته

گندمفیبر موجود در سبوس موجب می‌شود هضم مواد نشاسته‌ای با سرعت کمتری انجام شود که در نتیجه قند به آهستگی و به میزان کم‌تری وارد خون شده و همچنین از بالا رفتن یک‌باره قندخون جلوگیری می‌کند. جوانه گندم برای رشد مو و جلوگیری از سفیدی آن بسیار مفید است گندمبدین صورت که هر روز صبح یک قاشق غذاخوری از جوانه گندم همراه چند عدد توت خشک و خرما میل شود.

خواص گندم پخته

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 8 اسفند 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.