کولونوسکوپی چیست؟

کولونوسکوپی چیست؟

کولونوسکوپی چیست؟ کولونوسکوپی,بيماري کولونوسکوپی,کولونوسکوپی در بارداري,علائم کولونوسکوپی,درمان کولونوسکوپی,درمان کولونوسکوپی با طب سوزني,مواد غذايي مناسب براي درمان کولونوسکوپی,کولونوسکوپی را چگونه درمان کنيم,کولونوسکوپی در کودکان,کولونوسکوپی در بزرگسالان,کولونوسکوپی در نوزادان,کولونوسکوپی در بهار,کولونوسکوپی در تابستان,کولونوسکوپی در …

نکاتی درباره نوشیدن آب سرد بعد از غذا

نکاتی درباره نوشیدن آب سرد بعد از غذا

نکاتی درباره نوشیدن آب سرد بعد از غذا خواص نوشیدن آب سرد,فواید نوشیدن آب سرد,نوشیدن آب سرد درمانی,خاصیت نوشیدن آب سرد,خواص نوشیدن آب سرد درمانی,خواص نوشیدن آب سرد برای پوست,خواص نوشیدن آب …

خواص خوردن و مصرف ترنجبین در دوران بارداری برای درمان یبوست

خواص خوردن و مصرف ترنجبین در دوران بارداری برای درمان یبوست

خواص خوردن و مصرف ترنجبین در دوران بارداری برای درمان یبوست خواص خوردن و مصرف ترنجبین در دوران بارداری برای درمان یبوست در سایت جسارت ترنجبین در دوران بارداری ,خوردن ترنجبین در …

نحوه مصرف و خوردن عرق کاسنی و بارداری خاصیت آن

کاسنی و بارداری ,عرق کاسنی و بارداری,کاسنی بارداری,خاصیت عرق کاسنی و بارداری,کاسنی و شاطره در بارداری,عرق کاسنی و بارداری,عرق کاسنی بارداری,عرق کاسنی و شاتره در بارداری,عرق کاسنی و خاکشیر در بارداری,عرق کاسنی در بارداری,عرق کاسنی برای بارداری,عرق کاسنی دردوران بارداری,خوردن عرق کاسنی و شاتره در بارداری,کاسنی بارداری,کاسنی در بارداری,کاسنی برای بارداری

کاسنی و بارداری , عرق کاسنی و بارداری , کاسنی بارداری , خاصیت عرق کاسنی و بارداری

در این مطلب از سایت جسارت به نحوه مصرف و خوردن عرق کاسنی و بارداری خاصیت آن می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

اولین قسمت گیاه که مورد استفاده قرار میگیرد ریشه این گیاه است که آن را بصورت پودر درآورده و بشکل کپسول و یا عصاره آن یعنی عرق کاسنی مورد استفاده قرار میگیرد. این گیاه برای مشکلات سیستم گوارشی از جمله اسهال و یبوست ( راه های درمان یبوست )و بهبود وضعیت روده و معده مفید است. همچنین این گیاه دردرمان بیماری های قلبی و سرطانها نقش کمکی را دارد. از برگ کاسنی می توان در کنار سایر سبزیجات برگ تازه در سالادها استفاده کرد. کاسنی می تواند نقش کافئین را بازی کند و در بسیاری از موارد می تواند جایگزین مصرف قهوه باشد.

کاسنی و بارداری

کاسنی یکی از ضروریات سبد غذایی مادران باردار محسوب می گردد چرا که یکی از مواد مهم جهت تصفیه خون به شمار می رود. همانطور که می دانیم تغذیه جنین در طول دوران بارداری از طریق خون صورت می گیرد ؛ به عبارت دیگر ، خون ، کانال تغذیه جنین در دوران حاملگی و آبستنی به حساب می آید و هر چقدر این کانال (خون) تمیز باشد ، در زیبایی و سلامتی جنین و مخصوصا در جلوگیری از زردی نوزاد در دوران بارداری اثرگذار است و همچنین بر مادر باردار هم تاثیر زیادی دارد. در این جا به فواید و تاثیرات مصرف کاسنی و عرق کاسنی بر مادر باردار و جنین موجود در شکم او در دوران بارداری و حاملگی می پردازیم.

کاسنی و بارداری , عرق کاسنی و بارداری , کاسنی بارداری , خاصیت عرق کاسنی و بارداری

مطالعات و تحقیقات نشان میدهد که مصرف زیاد کاسنی در بارداری مجاز نیست. اگر شما عادت به مصر ف کاسنی دارید حتما با پزشک خود مشورت کنید و در مقادیر خیلی کم در دوران بارداری مجاز به استفاده هستید. کاسنی تحربک کننده قوی رحم است و می تواند باعث آغاز انقباضات رحم شود. بنابراین سلامتی شما و جنین را بخطر میاندازد.همچنین مصرف زیاد عرق کاسنی و یا خود کاسنی در بارداری باعث خونریزی شده و ممکن است سقط جنین را بدنبال داشته باشد. بنابراین حتی با توجه به فواید و خواص فراوان کاسنی، بهتر است در بارداری کاسنی و یا عرق کاسنی و یا چای کاسنی مصرف نشود.

عرق کاسنی و بارداری

بعضی از خانم های باردار بنا به دلایلی ممکن است در طول دوران بارداری خود دچار فشار خون بالا شوند که به این عارضه ، فشار خون بارداری گفته می شود. فشار خون بارداری اگر کنترل نگردد ممکن است خدای ناکرده سبب بروز مشکلاتی از جمله سقط جنین شود. یکی از مواد طبیعی که می تواند در کاهش و کنترل فشار خون بارداری نقش ارزنده ای ایفا نماید ، عرق کاسنی می باشد. عرق کاسنی با تصفیه خون و کبد و پاک سازی بدن از سمومات و نیز به دلیل طبیعت نسبتا سردی که دارد می تواند کمک موثری در کنترل و کاهش فشار خون بارداری باشد.

بیشتر بخوانید :

آشنایی با خواص نعناع دم کرده در طب سنتی و اسلامی

خواص آب نارنج و سرماخوردگی و درمان خانگی

در مورد مصرف و مضرات چای سیاه و مانده در طب سنتی

آیا مصرف زالزالک در بارداری ممنوع است یا خیر؟

کاسنی و بارداری , عرق کاسنی و بارداری , کاسنی بارداری , خاصیت عرق کاسنی و بارداری

تحقیقات نشان میدهد که مصرف کاسنی رشد تومورهای سرطانی را به حداقل میرساند و از بروز بسیاری از سرطانها در دوران بارداری جلوگیری میکند. این گیاه حاوی فروکتان است که به آن خاصیت ضد توموری و آنتی اکسیدانی می دهد. همچنین پلی فنول های موجد در کاسنی باعث جلوگیری از بروز سرطان سینه( روش خودآزمایی سینه برای تشخیص سرطان سینه) و کلرورکتال در زنان باردار می شود.

کاسنی بارداری

یکی از مشکلاتی که در بدو تولد کودک می تواند ، کودک و خانواده او را تحت تاثیر خود قرار دهد زردی نوزاد است. یکی از روش های جلوگیری از زردی نوزادان ، جلوگیری آن در دوران بارداری است. عرق کاسنی با پاک سازی کبد و دفع مواد زائد و سمومات کبد و نیز تصفیه خون ، نقش بسیار ارزنده ای در جهت جلوگیری از زردی نوزادان در طول دوران بارداری دارد. مادران بارداری که خواهان فرزند زیبا هستند به این نکته توجه داشته باشند که یکی از راه های زیبا شدن فرزند، پاک سازی کبد و خون مادر در دوران بارداری است. وقتی کبد و خون مادر باردار از مواد زائد و سمی پاک شود، تاثیر فوق العاده ای بر روی زیبایی جنین دارد. کاسنی و مصرف عرق کاسنی در طول دوران بارداری می تواند با پاک سازی کبد و تصفیه خون ، نقش مهم در زیبایی کودک ایفا نماید. البته بایستی توجه داشت که عوال متعددی در زیبایی جنین موثر هستند 

کاسنی و بارداری , عرق کاسنی و بارداری , کاسنی بارداری , خاصیت عرق کاسنی و بارداری

عصاره ریشه کاسنی بعنوان دیورتیک در دوران بارداری قابل استفاده است.این گیاه باعث پاک سازی کلیه و کبد از سموم خطرناک میشود. بنابراین کاسنی از تجمع آب در بدن هنگامی که شما باردار هستید جلوگیری میکند و ورم پای شما را کاهش میدهد. کاسنی باعث تقویت سیستم ایمنی در دوران بارداری میشود. خاصیت ضد باکتریایی ایم گیاه شما را از ابتلا به عفونت های مختلف در دوران بارداری مصون میکند و آنتی اکسیدانهای این گیاه شما را از ابتلا به بیماری قلبی عروقی در دوران بارداری حفظ میکند.

خاصیت عرق کاسنی و بارداری

یکی از مشکلاتی که مادران باردار در طول دوران بارداری ممکن است به آن مبتلا شوند، عفونت ادراری در دوران بارداری می باشد و به دلیل حساس بودن این دوران نمی توان از داروهای متداولی که در حالت غیر بارداری استفاده می شد استفاده کرد و به همین دلیل استفاده از مواد طبیعی در درمان عفونت ادراری از اهمیت خاصی برخوردار است. ایمنی در برابر بیماری های عفونی از خواص عرق کاسنی است. عرق کاسنی خاصیت ادرار آوری داشته و با تقویت مثانه و کلیه ها و پاک کردن آن ها از سنگ و خارج کردن سموم از بدن و نیز با پاک کردن مجاری ادراری نقش ارزنده ای در جلوگیری و درمان عفونت ادراری در دوران بارداری دارد.توجه داشته باشید که در مصرف کاسنی و عرق کاسنی هم همانند سایر محصولات ، رعایت اعتدال بایستی صورت بگیرد و از افراط و تفریط در مصرف کاسنی و عرق کاسنی پرهیز شود. چنانچه خدای ناکرده خانم باردار در بارداری دارای مشکلات خاصی باشد حتما قبل از مصرف کاسنی و عرق کاسنی ، سعی نمایند با یک پزشک طب سنتی مشورت نمایند.

کاسنی و بارداری , عرق کاسنی و بارداری , کاسنی بارداری , خاصیت عرق کاسنی و بارداری

زردی های پس از تولد به خصوص زردی های غیرطبیعی که عامل مرگ نوزادان می باشد ، توسط استفاده از عرق کاسنی در دوران بارداری پیشگیری خواهد شد. در صورتی که یک مارد باردار هستید و نمی توانید به خوبی غذا بخورید و احساس سنگینی بر سر معده ی خود دارد ، برای بهبودی شرایط خود از عرق کاسنی بهره ببرید. این عرق در رفع مشکلات سوء هضم و گوارشی بسیار تأثیرگذار می باشد.

کاسنی و شاطره در بارداری

عرق کاسنی به دلیل اینکه کاهش دهنده قند خون است، برای خانمهایی که به دیابت بارداری مبتلا هستند، مصرف متعادل آن در بارداری مشکلی نخواهد داشت. جوشانده گیاه کاسنی زایمان را آسان میکند. از خواص کاسنی در بارداری، رفع مشکلات و ناراحتی‌های گوارشی دوران بارداری مانند یبوست، سوزش سر دل و ریفلاکس است. یک از مشکلاتی که زنان باردار با آن مواجه میشوند، گرفتگی عضلات به ویژه عضلات ساق پا است، خاصیت ضد التهابی عرق کاسنی باعث کاهش احساس درد در استئوآرتریت و کاهش گرفتگی عضلات و نرم کردن مفاصل پا است. خوردن سبزی کاسنی در سالاد یا مصرف عرق کاسنی در بارداری، از تجمع آب در بدن جلوگیری کرده و ورم پای ناشی از این دوران را کاهش میدهد. به طور کلی مصرف کاسنی رشد تومورهای سرطانی را به حداقل میرساند و از بروز بسیاری از سرطانها در دوران بارداری جلوگیری میکند. این گیاه حاوی فروکتان است که به آن خاصیت ضد توموری و آنتی‌اکسیدانی می‌دهد؛ همچنین این ویژگی‌ها باعث افزایش سیستم ایمنی در دوران بارداری میشود. از دیگر فواید مصرف کاسنی در بارداری، خاصیت پیشگیری از ابتلا به عفونت‌های مختلف در دوران بارداری است. عرق کاسنی خاصیت ادرار آوری داشته و با تقویت مثانه و کلیه‌ها و پاکسازی آنها از سنگ و خارج کردن سموم از بدن و نیز با پاک کردن مجاری ادراری، نقش مهمی در پیشگیری و درمان عفونت ادراری در این دوران دارد.

کاسنی و بارداری , عرق کاسنی و بارداری , کاسنی بارداری , خاصیت عرق کاسنی و بارداری

در بسیاری از موارد مادر باردار به دلیل تغییرات هورمونی و همچنین استرس های شدید بارداری یا به دلیل افزایش وزن بیش از اندازه ی خود به بیماری هیا مختلفی همچون فشارخون یا عفونت های ادراری دچار می شود. جالب است بدانید که عرق کاسنی حتی در دوران بارداری بر روی این علائم هم تأثیر می گذارد و به سرعت آنها را کنترل و از بین خواهد برد.

عرق کاسنی و بارداری

زردی شایع‌ترین مشکل نوزادان در بدو تولد است و در موارد شدید ممکن است حتی در نوزادان طبیعی ایجاد آسیب‌های جدی مغزی نماید و برای درمان آن از نور درمانی، دارو درمانی، تعویض خون و یا طب سنتی استفاده می‌شود. یکی از روش‌های جلوگیری از زردی نوزادان، پیشگیری آن در دوران بارداری است. عرق کاسنی با پاک‌سازی کبد و دفع مواد زائد و سمومات کبد و نیز تصفیه خون مادر، نقش بسیار مهمی در جهت جلوگیری از ایجاد زردی نوزادان در طول دوران بارداری دارد، همچنین از آنجایی که یکی از راه‌های زیباتر شدن فرزند، پاک‌سازی کبد و خون مادر در دوران بارداری است، این خاصیت عرق کاسنی باعث شده خوردن آن مورد توجه مادران باردار قرار گیرد.

کاسنی و بارداری

 بیشتر بخوانید :

خواص ماش در بارداری برای کودکان برای مو چیست

طرز تهیه چای زردچوبه و کبد چرب و سم زدایی کبد با گیاهان دارویی

همه چیز در مورد مضرات و خواص مصرف چای سبز و لیمو ترش همراه هم

فواید و خواص زنجبیل برای سرماخوردگی و دیابت و فشار خون

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 10 اردیبهشت 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.