علت و علائم و نشانه های سرطان نای و ریه و مری چیست

علت و علائم و نشانه های سرطان نای و ریه و مری چیست

سرطان نای سرطان نای ،سرطان نای چیست،سرطان نای و مری،علائم سرطان نای،سرطان نای بند،سرطان نای و ریه،سرطان نایژه،سرطان نای و حنجره،نشانه سرطان نای،علت سرطان نای،علائم سرطان نای چیست،علائم سرطان نای و مری،علائم …

بهترین قرص حجم دهنده عضلات بدن بدون عوارض دیانول در بدنسازی بازو ایرانی استانوزولول

بهترین قرص حجم دهنده عضلات بدن بدون عوارض دیانول در بدنسازی بازو ایرانی استانوزولول

قرص حجم دهنده عضلات قرص حجم دهنده عضلات ,قرص حجم دهنده عضلات بدن,قرص حجم دهنده عضلات استانوزولول,قرص حجم دهنده عضلات دیانابول,قرص حجم دهنده عضلات بدون عوارض توضیحاتی در مورد قرص حجم دهنده …

خواص مصرف روغن و سرکه انگور قرمز برای پوست صورت خشک

خواص مصرف روغن و سرکه انگور قرمز برای پوست صورت خشک

خواص مصرف روغن و سرکه انگور قرمز برای پوست صورت خشک خواص مصرف روغن و سرکه انگور قرمز برای پوست صورت خشک در سایت جسارت انگور قرمز برای پوست,خواص انگور قرمز برای …

آیا خوردن سبزی و تخم گشنیز در بارداری ضرر دارد

آیا خوردن سبزی و تخم گشنیز در بارداری ضرر دارد در سایت جسارت

تخم گشنیز در بارداری ,گشنیز در بارداری,خوردن گشنیز در بارداری,گشنیز در دوران بارداری,گشنیز بارداری,جعفری و گشنیز در بارداری,خوردن گشنیز در دوران بارداری,تاثیر گشنیز در بارداری,مضرات گشنیز در بارداری,سبزی گشنیز در بارداری,عوارض گشنیز در بارداری,خوردن گشنیز در بارداری,مصرف گشنیز در بارداری,مصرف گشنیز در دوران بارداری,خوردن سبزی گشنیز در بارداری,خوردن عرق گشنیز در بارداری,خوردن جعفری و گشنیز در بارداری,مصرف سبزی گشنیز در بارداری,مصرف گشنیز در اوایل بارداری,خواص گشنیز در دوران بارداری,مضرات گشنیز در دوران بارداری,خوردن گشنیز و جعفری در دوران بارداری,گشنیز و بارداری,گشنیز برای بارداری,گشنیز قبل از بارداری

آیا خوردن سبزی و تخم گشنیز در بارداری ضرر دارد

تخم گشنیز در بارداری , گشنیز در بارداری , خوردن گشنیز در بارداری , گشنیز در دوران بارداری

در این مطلب از سایت جسارت به آیا خوردن سبزی و تخم گشنیز در بارداری ضرر دارد می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

تخم گشنیز نیرو دهنده قلب و نشاط آور است. تخم گشنیز خاصیت نیرو دهنده، هضم کننده غذا وباد شکن دارد.  تخم گشنیز را پودر کرده و به نسبت مساوی با شکر یا عسل مخلوط کنید که برای تقویت بدن بسیار مفید است. برای نرم کردن سینه از جوشانده تخم گشنیز استفاده می کنند ، بدین صورت که 10 تا 30 گرم از آن را در یک لیتر آب دم کرده و مانند چای با شکر بنوشید.

تخم گشنیز در بارداری

غلامرضا کردافشاری استاد دانشکده طب سنتی گفت: «در بارداری مصرف کاسنی بسیار توصیه شده است که می توان از عرق یا مخلوط با خاکشیر استفاده کرد.» به گفته وی تدابیر ماه نهم برای حفظ جنین و تسهیل در زایمان و کم کردن عارضه در فرزند و مادر است که باید از همان ماه نهم روی شیردهی کار کرد و شیر مادر را تقویت کرد.  این استاد دانشگاه درباره تدابیر ماه نهم افزود: «اما از دیگر توصیه ها برای زنان باردار در ماه نهم بارداری علاوه بر کاسنی، مصرف هر روز صبح ناشتا به اندازه ۱۰ تا ۱۱ گرم روغن بادام شیرین است. براین اساس به شدت تأکید شده است تا در ماه های آخر بارداری از موادغذایی ترش، مواد غذایی قابض مانند خرمالو، غذا های غلیظ مانند گوشت گاو، ماکارونی، فست فودها، بادنجان و حلیم پرهیز شود.»

برای بر طرف کرن تب و سرماخوردگی مفید است. برای این منظور یک سوپ رقیق از آب مرغ و گشنیز تازه تهیه کنید و پس از چند مرتبه مصرف ، اثر معجزه آسای آن را ببینید. تخم گشنیز شیر مادران شیرده را زیاد می کند ، برای این منظور باید 2 تا 5 گرم از آن را با کمی عسل تناول کنند. تخم گشنیز قاعده آور و ادرار آور است. برای تسکین درد دندان تخم گشنیز بجوید.

گشنیز در بارداری

  کردافشار با اشاره به اینکه استفاده از کرفس و گشنیز چه در دوران لقاح و چه در دوران بارداری ممنوع است، گفت: «استفاده از زرشک، سیب ترش، ماست ترش، سرکه و ترشی، مصرف موادغذایی گرم زیاد و سرد زیاد ممنوع است همچنین خوردن یخ نیز ممنوع است؛ گشنیز کاهش قند خون مغزی می دهد و موجب کاهش حافظه نوزاد می شود همچنین مصرف حلوا و زعفران احتمال سقوط جنین را افزایش می دهد» 

خوردن تخم گشنیز معده را تقویت می کند و به همراه غذا به هضم آن کمک می کند. معده و روده را ضد عفونی می کند و کرم کش است. برای این منظور 2 تا 5 گرم تخم بو داده آن مصرف شود.  جوشانده تخم گشنیز یا خوردن تخم گشنیز بو داده ، اسهال خونی و بیماری های عفونی روده مثل تب تیفوئید را بهبود می بخشد، چون شدیداً میکروب کش است.

خوردن گشنیز در بارداری

وی بیان داشت: «تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر روی اثرات مصرف زرشک در دوران بارداری انجام شده است؛ دوران بارداری موش را ۲۱ روز در نظر گرفتند. یعنی ۳ تا ۷ روز. ۷ روز اول، سه ماهه اول انسان، ۷ روزه دوم سه ماهه دوم انسان، ۷ روز سوم سه ماهه سوم در نظر گرفتند و عصاره زرشک را از روز دوم به موش ها دادند. دیدند در روز ۱۷ و ۱۸ که سه ماهه سوم می شود جنین ها را به طریق جراحی خارج کردند. مشاهده شد که فک بالا تشکیل نشده و یا اکثراً کور بودند یعنی شبکیه تشکیل نشده بود و احشا خیلی از این موش ها بیرون زده بود و در یکی از روستاها اطراف خراسان زنان باردار زرشک خیلی مصرف می کردند و دیدند خیلی از بچه های آن ها هم دچار عارضه شدند.» 

آیا خوردن سبزی و تخم گشنیز در بارداری ضرر دارد

تخم گشنیز در بارداری , گشنیز در بارداری , خوردن گشنیز در بارداری , گشنیز در دوران بارداری

در هند از تخم گشنیز به عنوان یکی از ادویه‌جات مهم استفاده می‌گردد.تخم گشنیز، ادویه ای است که عطر قوی دارد و از آن در آشپزی ایرانی استفاده می شود. در طب سنتی هم از آن استفاده می کنند. در ایران از تخم گشنیز برای تصفیه خون و استفاده در شیرینی‌جات خانگی بهره می‌برند.

گشنیز در دوران بارداری

کردافشار در برنامه خانه محبت خاطرنشان کرد: «مصرف بنفشه و ختمی موجب سقط جنین می شود و به طور کلی مصرف هر ماده غذایی قاعده آور موجب سقط جنین می شود همچنین ختمی باز کننده انتهای عروق رحم است که خود سقط کننده است و زنان باردار بدون مشورت پزشک حاذق و دانشگاهی طب سنتی هیچ گیاه دارویی و داروی گیاهی مصرف نکنند.»

تخم گشنیز در بارداری

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 2 اسفند 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.