راهکاری برای کاهش بعضی دردها

راهکاری برای کاهش بعضی دردها

راهکاری برای کاهش بعضی دردها کاهش درد,بيماري کاهش درد,کاهش درد در بارداري,علائم کاهش درد,درمان کاهش درد,درمان کاهش درد با طب سوزني,مواد غذايي مناسب براي درمان کاهش درد,کاهش درد را چگونه درمان کنيم,کاهش …

رشد بهتر مو با گیاهان دارویی

رشد بهتر مو با گیاهان دارویی

رشد بهتر مو با گیاهان دارویی خواص گیاهان دارویی,فواید گیاهان دارویی,گیاهان دارویی درمانی,خاصیت گیاهان دارویی,خواص گیاهان دارویی درمانی,خواص گیاهان دارویی برای پوست,خواص گیاهان دارویی برای مو,خواص گیاهان دارویی برای جوانی,خواص گیاهان دارویی …

علل آبسه دندان و راه درمان آن

علل آبسه دندان و راه درمان آن

علل آبسه دندان و راه درمان آن آبسه دندان,بيماري آبسه دندان,آبسه دندان در بارداري,علائم آبسه دندان,درمان آبسه دندان,درمان آبسه دندان با طب سوزني,مواد غذايي مناسب براي درمان آبسه دندان,آبسه دندان را چگونه …

چای سبز و دارچین

خواص و مضرات مصرف چای سبز و دارچین و طرز تهیه دمنوش در سایت جسارت

چای سبز و دارچین,چای سبز و دارچین برای لاغری,چای سبز و دارچین در لاغری,چای سبز و دارچین,ترکیب چای سبز و دارچین,مخلوط چای سبز و دارچین,خاصیت چای سبز و دارچین,دمنوش چای سبز و دارچین,فواید چای سبز و دارچین,چای سبز و دارچین و زنجبیل,چای سبز دارچین برای لاغری,چای سبز با دارچین برای لاغری,تاثیر چای سبز و دارچین در لاغری,تاثیر چای سبز و دارچین بر لاغری,خواص چای سبز و دارچین,چای سبز با دارچین,فواید مخلوط چای سبز و دارچین,ترکیب چای سبز با دارچین,مخلوط چای سبز با دارچین,خواص چای سبز و دارچین,خواص دمنوش چای سبز و دارچین,خواص چای سبز دارچین,خاصیت چای سبز دارچین,خواص چای سبز و دارچین و زنجبیل,خاصیت چای سبز با دارچین,خواص چای سبز با دارچین و عسل,خواص چای سبز همراه دارچین,دمنوش چای سبز و دارچین و زنجبیل,دمنوش چای سبز با دارچین,فواید چای سبز با دارچین,فواید چای سبز دارچین,چای سبز دارچین زنجبیل,چای سبز با دارچین و زنجبیل

خواص و مضرات مصرف چای سبز و دارچین و طرز تهیه دمنوش

چای سبز و دارچین , چای سبز و دارچین برای لاغری , چای سبز و دارچین در لاغری , چای سبز و دارچین

در این مطلب از سایت جسارت به خواص و مضرات مصرف چای سبز و دارچین و طرز تهیه دمنوش می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

 چای‌ کیسه‌ای سبز و دارچین  (تی‌بگ) این روزها در بسیاری از فروشگاهها عرضه می‌شود اما اگه دوست داشتید خودتون این نوع چای که طبیعی‌تر و سالم‌تر هم هست را تهیه کنید مقداری چای سبز را به همراه یک چوب دارچین در قوری به مدت 5 دقیقه دم کنید.

چای سبز و دارچین

چای دارچین نوشیدنی معمول ایرانیان است، چای نوشیدنی اصیل ایرانی با خواص متعدد و کافئین، دمنوشی است که ایرانی ها برای آرامش بیشتر و رفع خستگی از دیرباز از آن استفاده می کرده اند و دارچین که پوست یک درخت خاص است می تواند به چای عطر و طعم دلنشینی ببخشد و بر خواص آن هم اضافه کند.  این طعم دهنده دلچسب علاوه بر چای سیاه می تواند با چای سبز هم ترکیب  شود، چای سبز که سالم تر از چای سیاه است و از کافئین کمتری برخوردار است از همان گیاه چای به عمل می آید اما با فرایندی متفاوت تر که با خواص متعدد آن چندسالی است که بیشتر رواج پیدا کرده است.

اگر چوب دارچین در دسترس ندارید از پودر آن استفاده اما در نظر داشته باشید در صورت استفاده از پودر، رنگ چای کمی کدر می‌شود. برای شیرین کردن چای سبز هم می‌توانید از نبات یا عسل استفاده کنید؛

چای سبز و دارچین برای لاغری

طعم چای سبز علی رغم خواص بیشتری که از چای سیاه دارد چندان مورد علاقه ایرانیان نیست و به همین دلیل یک چاشنی و طعم دهنده شاید بتواند به پذیرش این دمنوش بیشتر کمک کند.  خواص ضد سرطانی، تقویت کننده سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از حملات قلبی، دفع سموم بدن، تقویت کننده اعصاب، ضد تب، تقویت معده، تقویت حافظه، ضد افسردگی و ضد چاقی همه از جمله خواص بی نظیری است که نوشیدن این چای را در سراسر دنیا رواج داده است و چای سبز را به یک نوشیدنی پرطرفدار در دنیا تبدیل کرده است.

خواص و مضرات مصرف چای سبز و دارچین و طرز تهیه دمنوش

چای سبز و دارچین , چای سبز و دارچین برای لاغری , چای سبز و دارچین در لاغری , چای سبز و دارچین

چای سبز برخلاف چای سیاه نیازی به دم‌کردن روی حرارت ندارد و بایستی آنرا در قوری چینی‌درب‌دار یا لیوان‌های مخصوص آماده کنید. اگر بخواهید چای سبزتان معطر شود می‌توانید از گل‌سرخ، بهار نارنج، نعنا؛ هل، میخک و یا لیمو ترش تازه هم استفاده کنید.

چای سبز و دارچین در لاغری

با رشد مدرنیته و زندگی صنعتی تحرک و فعالیت های روزانه هر روز کاهش پیدامی کند و همین رکود و زندگی ماشینی رهارودی جز چاقی و افزایش وزن نخواهد داشت، در شرایطی که داروها و قرص های رژیمی و لاغری با عوارض متعدد در شبکه های داخلی و خارجی منتشر می شود و با وعده های لاغری در مدت زمان کوتاه افراد بسیاری را ترغیب به خرید می کنند، دمنوش های سنتی با خواص چربی سوز و لاغری می تواند جایگزین سالمی برای این داروهای با عوارض متعدد باشد  که چای سبز با دارچین بهترین آن هاست و با داشتن پلی فنول و آنتی اکسیدان اپیگالوکتشین گالات  این کار را بدون هیچ عوارضی انجام می دهد.

 گیاه دارچین بسیار گرما‌آور و پر انرژی است و بسیار درمان گر اما در هنگام شب میزان دارچینی که صرف می شود قابل هضم نیست و یا مدت زمان زیادی را برای هضم شدن نیاز دارد. هنگام شب مصرف دارچین تمام اعضای درونی بدن را به کار میگیرد وسخت به فعالیت میدارد در حالی که شب هنگام باید بدن انسان بسیار آرام باشد و بدون هیچ درگیری خاصی به‌ارامش خود ادامه دهد از این رو مصرف چای با دارچین کار بسیار اشتباهی در هنگام شب است. شما می توانید در هنگام شب چای آویشن استفاده کنید که مقدار آرامش را افزایش می دهد.

چای سبز و دارچین

دیگر فواید چای سبز – خاصیت ضد میکروبی و جلوگیری از پوسیدگی دندان – جلوگیری از پوکی استخوان – کاهش کلسترول خون – کاهش چربی خون – کاهش فشار خون – کاهش قند خون – جلوگیری از ابتلا به دیابت و بیماری های کلیوی – شادابی و حفظ جوان و تاخیر در پیری سلول ها – جوان سازی پوست و جلوگیری از سرطان، افتادگی و چروک پوست – کاهش ابتلا به روماتیسم – جلوگیری از ابتلا به آلزایمر و پارکینسون – جلوگیری از بیماری های کبدی مثل کبد چرب و سرطان کبد – جلوگیری از بیمارهای فصلی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا – بهبود فعالیت دستگاه تنفسی و جلوگیری از آسم، التهابات تنفسی

خواص و مضرات مصرف چای سبز و دارچین و طرز تهیه دمنوش

چای سبز و دارچین , چای سبز و دارچین برای لاغری , چای سبز و دارچین در لاغری , چای سبز و دارچین

 خیلی از افراد وقتی در جاده رانندگی می کنند چای را همراه با دارچین می نوشند که این کار میزان اظطراب و هیجان آنها را افزایش می دهد. سعی کنید تا چای را به تنهایی مصرف کنید و با فاصله های مختلف چای را بنوشید تا مشکلی از نظر هضم برای شما به وجود نیایید. چای سبز بهترین چای شناخته شده در دنیاست که درمانگر بسیار عالی برای بسیاری از بیماری ها به شما می آید.

ترکیب چای سبز و دارچین

همه این خواص اما در کنار خاصیت های بی نظیر دارچین می تواند دمنوش دارویی با طعم بهتر و خاصیت های دارویی و درمانی خارق العاده تری برای شما به همراه داشته باشد، دارچین دم کرده سنتی که از دیرباز برای درمان بیماری های مختلف در طب سنتی به کار می رفته است نیز مانند چای سبز خاصیت ضد چاقی دارد و برای تناسب اندام و چربی سوزی کمک خواهد کرد و ترکیب  این چاشنی با چای سبز می تواند تاثیر این دو داروی گیاهی را دو چندان کند و اگر  همین ترکیب در فواصل بین تمرینات ورزشی استفاده شود روند چربی سوزی را افزایش خواهد داد و تاثیر آن در صورتی حاصل می شود که به صورت مداوم و روزانه مصرف شود و در صورتی که از پوست و آب لیموی تازه در آن استفاده شود تاثیر بیشتری خواهد داشت.

چای سبز و دارچین

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 13 اسفند 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.