آموزش پیشگیری از کمر درد

آموزش پیشگیری از کمر درد

آموزش پیشگیری از کمر درد کمر درد,بیماری کمر درد,کمر درد در بارداری,علائم کمر درد,درمان کمر درد,درمان کمر درد با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان کمر درد,کمر درد را چگونه درمان کنیم,کمر …

پرسیاوشان ؛ گیاهی برای درمان سرفه

پرسیاوشان ؛ گیاهی برای درمان سرفه

پرسیاوشان ؛ گیاهی برای درمان سرفه خواص پرسیاوشان,فواید پرسیاوشان,پرسیاوشان درمانی,خاصیت پرسیاوشان,خواص پرسیاوشان درمانی,خواص پرسیاوشان برای پوست,خواص پرسیاوشان برای مو,خواص پرسیاوشان برای جوانی,خواص پرسیاوشان برای بارداری,خواص خوردن پرسیاوشان,فواید پرسیاوشان خام,فواید پرسیاوشان پخته

اثر لباس سفید بر فشار خون

اثر لباس سفید بر فشار خون

اثر لباس سفید بر فشار خون فشارخون,بيماري فشارخون,فشارخون در بارداري,علائم فشارخون,درمان فشارخون,درمان فشارخون با طب سوزني,مواد غذايي مناسب براي درمان فشارخون,فشارخون را چگونه درمان کنيم,فشارخون در کودکان,فشارخون در بزرگسالان,فشارخون در نوزادان,فشارخون در …

خواص و مضرات مصرف کندر خوراکی در دوران بارداری

خواص و مضرات مصرف کندر خوراکی در دوران بارداری در سایت جسارت

کندر خوراکی ,کندر خوراکی چیست,کندر خوراکی در بارداری,کندر خوراکی در دوران بارداری,کندر خوراکی برای زنان باردار,کندر خوراکی وتنگی نفس,کندر خوراکی چه خاصیتی دارد,کندر خوراکی,خواص کندر خوراکی چیست

خواص و مضرات مصرف کندر خوراکی در دوران بارداری

کندر خوراکی , کندر خوراکی چیست , کندر خوراکی در بارداری , کندر خوراکی در دوران بارداری

در این مطلب از سایت جسارت به خواص و مضرات مصرف کندر خوراکی در دوران بارداری می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد .

 افرادی که پوست خشک و زبر دارند، می توانند از این نسخه برای بهبود خشکی پوست خود بهره ببرند. این افراد کافی است 2 نخود کندر را درون روغن بادام حرارت دهند تا زمانی که کندر درون روغن حل شود. پس از آن اجازه دهید که روغن سرد شود و از آن برای ماساژ پوست دست یا بدن تان استفاده کنید. این روغن تاثیر بسیار زیادی در بهبود خشکی پوست تان خواهد داشت.

کندر خوراکی

کندرهای خوراکی در واقع گونه ای صمغ است، این صمغ که خوردنی و شامل طعمی گس و تلخ بوده خاصیت درمانی خیلی زیادی نیز دارد که در گذشته نیز بواسطه اطبای سنتی برای معالجه خیلی از بیماری ها مورد استفاده قرار گرفته و امروزه نیز با حفظ جایگاه خود در طب سنتی با استفاده از روشهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، این صمغ از درختان بومی در قسمت های مختلف ایران مخصوصاً قسمت های کوهستانی تهیه می شود که با زخمی کردن تنه درخت صمغ آن را که شیری رنگ مایل به زرد است را جمع آوردی و با استفاده از کمی آرد آن را مخلوط و به مدت دو هفته در محیطی گرم و خشک قرار می دهند تا کاملاً رطوبتش را از دست بدهد سپس وارد بازار مصرف می شود.

عصاره صمغ کندر لوسمی حاد ملوئیدی را درمان می‌کند. لوسمی حاد ملوئیدی، نوعی سرطان است که روی مغز استخوان تأثیر می‌گذارد. این بیماری زمانی شروع می‌شود که گلبول‌های سفید به سلول‌های سرطانی تبدیل می‌شود. نتایج آزمایش‌ها نشان می‌دهد عصاره صمغ کندر به‌طور موثری مرگ سلول‌های سرطانی را 20 درصد افزایش می‌دهد.

کندر خوراکی چیست

کندر انواع مختلفی دارد، نوعی که به نام کندرهای خوراکی معروف است با کندری که در فرهنگ ، آداب و رسوم ایرانی برای دود کردن به همراه اسپند در مجالس عزا و عروسی مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است هرچند که نوع خوراکی آن را در بسیاری از کشورهای عربی مورد برای انجام امور مذهبی به عنوان بخور مورد استفاده قرار می گیرد.  کندر خوراکی طبیعت گرم و خشک دارد.

 درمانگران طب سنتی ایران معتقدند، ماساژ ستون فقرات با کمک روغن کنجدی که در آن کندر حل شده باشد برای تسکین اعصاب و آرام بخشی بیمار بسیار موثر است. برای تهیه این روغن کافی است به اندازه سرانگشت کندر را درون روغن کنجد انداخته و روغن را روی حرارت بگذارید تا کندر حل شود. پس از خنک شدن این روغن آن را روی ستون فقرات ماساژ دهید، علاوه بر تسکین اعصاب و ریلکسی، این ماساژ موجب بهبود تپش قلب و تسکین افرادی که دچار ریزش قلب شده اند می شود.

کندر خوراکی در بارداری

خواص درمانی کندرهای خوراکی : تقویت حافظه – تقویت معده و اعصاب – ادرار آور – مفید در درمان اسهال و استفراغ – مفید در گرفتگی صدا و حنجره – مفید برای بانوان باردار( زیبایی و هوش نوزاد) – کاهش اختلالات قاعدگی

 درمانگران طب سنتی برای درمان خواب‌آلودگی و بی‌حالی ناشی از تجمع بلغم در بدن، نسخه‌ای دارند که به کمک آن می‌توان بلغم زائد بدن را دفع کرد و به درمان بی‌خوابی و حتی بوی بد دهان پرداخت. برای تهیه این نسخه کافی است یک نخود کندر را با یک نخود مصطکی و یک فندق سقز ترکیب کرده و آن را بجوید. برای تهیه این مواد می‌توانید به داروخانه‌های گیاهی در سطح شهر مراجعه کرده و با تهیه این مواد و جویدن آن علاوه‌بر بی‌خوابی، بوی بد دهان خود را نیز درمان کنید. علاوه‌بر این همین نسخه می‌تواند ترکیب بسیار مناسبی برای افرادی باشد که به کمر درد یا درد مفاصل از قبیل درد زانو مبتلا هستند. مصرف این نسخه موجب کاهش و تسکین دردهای مفصلی نیز می‌شود.

کندر خوراکی در دوران بارداری

مصرف کندرهای خوراکی به صورت روزانه دارای خواص درمانی بسیاری از جمله : تقویت معده و اعصاب ، ادرار آور ، مفید در درمان اسهال و استفراغ ، مفید در گرفتگی صدا و حنجره می باشد که توصیه می شود روزانه به اندازه یک خود مانند آدامس میل نمایید.  تقویت حافظه : در سایت حکیم تهرانی و در قسمت طب سنتی مطلبی تحت عنوان “ طب سنتی و روش های تقویت حافظه” نسخه ای کامل برای درمان و تقویت حافظه قرار دادیم که بد نیست افرادی که نیازمند به حافظه قوی هستند مطلب مورد نظر را مطالعه کنند.

خواص و مضرات مصرف کندر خوراکی در دوران بارداری

کندر خوراکی , کندر خوراکی چیست , کندر خوراکی در بارداری , کندر خوراکی در دوران بارداری

 کاهش اختلالات قاعدگی: با توجه به طعم گس و تلخی که دارد اما یکی از خواص درمانی بی‌نظیر این صمغ گیاهی کاهش و درمان خونریزی‌های شدیدی است که در دوران قاعدگی بارها برای بانوان و دختران جوان اتفاق می‌افتد، برای این منظور کافی است مقداری از کندر خوراکی را هر روز مانند آدامس جویده و میل نمایید.

کندر خوراکی حکیم تهرانی

مفید برای بانوان باردار( زیبایی و هوش نوزاد) : مصرف کندرهای خوراکی در بانوان باردار طبق احادیث و روایات مختلفی که از ائمه اطهار وجود دارد باعث زیبایی بخشیدن و هوش نوزاد در زمان بارداری می شود که برای این منظور باید از سه ماهگی به بعد مصرف آن را به اندازه هر روز یک نخود شروع کنند و تا ماه آخر ادامه دهند.

نتایج تحقیقات سال 2010 نشان می‌دهد که ترکیب‌های فعال موجود در صمغ کندر، مانع بروز سرطان پروستات می‌شود. این ترکیب اسیدی که از درخت صمغ کندر گرفته می‌شود به‌طور موثری سلول‌های سرطانی پروستات را از بین می‌برد.

کندر خوراکی ویکی پدیا

کاهش اختلالات قاعدگی : با توجه به طعم گس و تلخی که دارد اما یکی از خواص درمانی بی نظیر این صمغ گیاهی کاهش و درمان خونریزی های شدیدی است که در دوران قاعدگی بارها برای بانوان و دختران جوان اتفاق می افتد، برای این منظور کافی است مقداری از کندر خوراکی را هر روز مانند آدامس جویده و میل نمایید.

کندر خوراکی

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 29 بهمن 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.