تعبیر خواب عطرخریدن

در مورد تعبیر خواب عطر چقدر می دانید تعبیر خوابعموم بوهای خوش در خواب تعبیر خوب دارند و بوهای بد تعابیر نامطلوب. حتی اگر بوئی خوش باشد ولی شما در خواب تان …

تعبیر خواب نهال پرتقال

می دانید تعبیر خواب پرتقال از نظر علمای تعبیر چیست تعبیر خواب پرتقالدیدن پرتقال در خواب شیرینی و کامروائی است. پرتقال میوه ای است خوش عطر و خوش بو که به چشم …

تعبیر خواب خوردن یخ

درباره تعبیر خواب یخ چقدر می دانید تعبیر خواب یخ یخ ، در خواب غم و غصه است مخصوصا اگر خارج از فصل دیده شود.تعبیر خواب یخ مثلا در زمستان دیدن یخ …

روند فعالسازی و حذف آهنگ پیشواز ایرانسل به سرعت

اگر شما هم از جمله افرادی هستید حذف آهنگ پیشواز ایرانسل که دوست دارید وقتی فردی با تلفن همراه شما تماس میگیرد، بوق ساده انتظار تلفن را نشنود و یک موسیقی زیبا به جای آن بگذارید، میتوانید از سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل استفاده کنید.

  حذف آهنگ پیشواز ایرانسل , لغو آهنگ پیشواز ایرانسل , غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل , نحوه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

روند فعالسازی و حذف آهنگ پیشواز ایرانسل به سرعت

آهنگ پیشواز یک سرویس حذف آهنگ پیشواز ایرانسل از سرویس های اپراتور ایرانسل است که در آن وقتی فردی با تلفن همراه شما تماس میگیرد، آهنگ کوتاهی به جای بوق انتظار نواخته میشود.
در این مطلب به آموزش نحوه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل فعالسازی و غیر فعال کردن این سرویس میپردازیم.

روند فعالسازی و حذف آهنگ پیشواز ایرانسل به سرعت

فعالسازی

کدهای دستوری
شما می توانید بخشی از عملیات حذف آهنگ پیشواز ایرانسل آهنگ پیشواز را با استفاده از کدهای دستوری انجام دهید. برای دیدن منوی اصلی آهنگ پیشواز #777* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید حذف آهنگ پیشواز ایرانسل و سپس یکی از گزینه های منو را انتخاب کنید.

روند فعالسازی و حذف آهنگ پیشواز ایرانسل به سرعت

پیام کوتاه
شما میتوانید دستور مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل به شماره 7575 ارسال کنید. در این حالت نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیام کوتاه برای شما ارسال خواهد شد.

روند فعالسازی و حذف آهنگ پیشواز ایرانسل به سرعت

غیر فعالسازی

اگر میخواهید حذف آهنگ پیشواز ایرانسل سرویس خود را غیر فعال کنید کافیست کد ENS را به 7575 ارسال نمایید.

لیست کامل آهنگ های پیشواز ایرانسل را میتوانید حذف آهنگ پیشواز ایرانسل در سایت ویترین ایرانسل مشاهده کنید و یا با ارسال پیامک خالی به 7575 لیست پرطرفدارترین آهنگ ها را دریافت نمایید.

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 20 خرداد 1395

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.