تعبیر خواب یوزپلنگ سیاه

در مورد تعبیر خواب یوزپلنگ چقدر می دانید تعبیر خواب یوزپلنگتعبیر خواب یوزپلنگآنلي بيتون مى‏گويد: اگر در خواب از ديدن يوزپلنگ وحشت كنيد ، علامت آن است كه قراردادهاي كار يا پيمان …

حشره کش برقی

حشره کش برقی دیگر با حشره کش های قدیمی خداحافظی کنید یک وسیله استثنایی و خارق العاده که ساختمان رو برای جانورای موزی تبدیل به یک فضای آزار دهنده می کنه !!! …

تعبیر خواب گریه نوزاد

درباره تعبیر خواب گریه کردن از معبران بزرگ بخوانید تعبیر خواب گریه کردنگريستن در خواب شادي و خرمي و فرح و انبساط است . چنانچه در خواب ببينيم گريه مي کنيم تعبیر …

چگونگی حذف اهنگ پیشواز ایرانسل سریع و بی دردسر

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، برخی از مشترکین ایرانسل بصورت سهوی و یا از روی اختیار سرویسی را برای سیم کارت خود فعال میکنند که به واسطه این سرویس، هرگاه با هر شماره ای که تماس میگیرند یک آهنگ واحد را میشنوند. نام این سرویس خدماتی ایرانسل که گاهی نیز خارج از حوصله و علاقه شخصی میباشد، سرویس آهنگ شخصی ایرانسل میباشد. همانطور که ذکر شد این آهنگ برای تماس گیرنده پخش خواهد شد و اگر افراد دیگری با شما تماس بگیرند قادر به شنیدن این آهنگ نخواهند بود مگر اینکه شما برای تماسهای ورودی خود سرویس آهنگ پیشواز را فعال کرده باشید. بسیاری از کاربران از فعال شدن خودکار و یا سهوی سرویس های آهنگ پیشواز و آهنگ شخصی گله دارند و خواهان حذف این سرویس ها میباشند. در این آموزش قصد داریم تا به همراه شما به بررسی چگونگی حذف موقت و یا دایم آهنگ شخصی ایرانسل بپردازیم.

 حذف آهنگ پیشواز ایرانسل , لغو آهنگ پیشواز ایرانسل , غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل , نحوه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

چگونگی حذف اهنگ پیشواز ایرانسل سریع و بی دردسر

روش ارسال پیام کوتاه: برای غیر فعال سازی موقت این سرویس کافیست به این روش کافیست حروف GHF را به شماره ۷۶۷۶ ارسال کنید. پس از ارسال این پیام، پیامی مبنی بر غیر فعال سازی موقت این سرویس برای شما ارسال میگردد.

 

آموزش فعال سازی دوباره آهنگ شخصی (در صورت غیر فعال کردن موقت آن)

روش ارسال پیام کوتاه: در صورتی که سرویس آهنگ شخصی خود را بصورت گفته شده در بالا بصرت موقت غیر فعال کرده باشید، برای فعال سازی مجدد آن به روش ارسال پیام کوتاه، کافیست حروف FA را به شماره ۷۶۷۶ ارسال نمایید.

چگونگی حذف اهنگ پیشواز ایرانسل سریع و بی دردسر

 

آموزش حذف دایمی سرویس آهنگ شخصی

روش ارسال پیام کوتاه: برای انصراف از سرویس آهنگ شخصی فعال شده برای شماره شما، کافیست حروف ENS را در قالب یک پیام کوتاه (SMS) به شماره ۷۶۷۶ ارسال نمایید تا پس از رسیدن پیامی از سوی ایرانسل، این سرویس بصورت کامل برای شما قطع گردد. در این روش به این نکته توجه داشته باشید که پس از انصراف از سرویس آهنگ شخصی، برای فعال سازی مجدد آن باید سرویس دوباره فعال شده و آهنگ انتخاب کنید که با هزینه های فعال سازی توام خواهد بود.

 حذف آهنگ پیشواز ایرانسل , لغو آهنگ پیشواز ایرانسل , غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل , نحوه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

 /انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

چگونگی حذف اهنگ پیشواز ایرانسل سریع و بی دردسر

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 23 اردیبهشت 1395

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.