مجموعه کامل بک گراند مشکی زیبا و ساده و طلایی

مجموعه کامل بک گراند مشکی زیبا و ساده و طلایی

مجموعه کامل بک گراند مشکی زیبا و ساده و طلایی بک گراند مشکی,بک گراند مشکی زیبا,بک گراند مشکی فتوشاپ,بک گراند مشکی برای فتوشاپ,بک گراند مشکی برای اندروید,بک گراند مشکی موبایل,بک گراند مشکی …

آشنایی با معنای عبارت “مدظله العالی”

آشنایی با معنای عبارت “مدظله العالی”

آشنایی با معنای عبارت “مدظله العالی” مدظله العالی,مدظله العالی یعنی چه؟,مدظله العالی یعنی,مدظله العالی معنی,مدظله العالی یعنی چی؟,معنای مدظله العالی,تلفظ مدظله العالی,مخفف مدظله العالی,معنی کلمه مدظله العالی,معنای کلمه مدظله العالی,مدظله العالی یعنی …

دستورالعمل کامل کپی کردن , کد دادن و کد دهی ریموت درب پارکینگ

دستورالعمل کامل کپی کردن , کد دادن و کد دهی ریموت درب پارکینگ

دستورالعمل کامل کپی کردن , کد دادن و کد دهی ریموت درب پارکینگ کد دادن به ریموت درب پارکینگ,کد دهی به ریموت درب پارکینگ,نحوه کد دادن به ریموت درب پارکینگ,آموزش کد دادن …

جلوه ی مبلمان شهری با چوب

با رشد سریع و بزرگ شدن قارچ گونه ی بافت شهری قواعد شکلی شاخصی در حال شکل گرفتن است که فاقد زیبا شناسی بصری است در این راستا مهم ترین اقدام معماران و طراحان شهری خلاصه می گردد به طراحی چند نمای ساده ساختمان و یا چند پارک در محله ی عیان نشین شهر فضای تنفس تصویری شهرها روبه خفگی است انگاری که در کنار ترافیک سنگین و آلودگی های صوتی جامه ساختمان ها نیز به بی رنگی سوق داده می شود از این رو هر شهری نیاز به فضای سبز و پارک های متنوعی دارد انگاری که تنفس در فضای مفرح شهری بدون داشتن پارک امکان پذیر نمی باشد.

حتی فضای سبز شهری نیز در کلان شهرهایی مثل تهران از رنگ و بو وساختار بسیار ساده ای برخوردار است کافیست یک روز یا چند ساعتی را در چنین محل هایی سپری نمایید سکو های سیمانی، خیابان کشی های آسفالت شده، پایه چراغ های فلزی و رنگ سبز تیره که هر سازه ای را با آن رنگ آمیزی نموده اند فضای تکراری و بی روحی را تداعی می نماید و اگر نبود درختان قدیمی و تنومند که از سالیان قبل باقی مانده اند تصویر قابل اعتنایی را شاهد نیستید. از این رو نیاز مبرمی به طراحی مبلمان شهری مدرن و به روز در تمامی عرصه های دیداری و تصویر شهر مورد نیاز است ساخت نیمکت ها و محصولات چوبی یکی از بارزترین و موثر ترین کارهایی است که می توان برای بهسازی این فضا ایجاد نمود.

چوب در هر فضایی که قرار می گیرد روح زندگی را در کالبد آن می دمد با ساخت یک نیمکت چوبی در میان یک پارک مرکز شهر یا یک پایه چراغ خیابانی که قسمتی از ساختار آن از چوب است می توان از زمختی آن بکاهد حتی برای ساختن وسایل بازی کودکان در پارک ها نیز چوب می تواند بهترین انتخاب باشد چرا که گرمی بخش و انرژی زاست و می تواند با رنگ های شاد کودکانه تلفیق و تلطیف شود. به نظر می رسد ترکیب چوب با فلز و بتن بسیار زیباتر و خوشایند تر است چون گرمای تصویری چوب و زیبایی بصری آن از سردی فلز و بتن می کاهد و دیدن آن ها را دلنشین می نماید.

امروزه شرکت های معتبری در دنیا به طراحی و ساخت چنین محصولاتی با متریال چوب می پردازند و حتی از آن برای ایجاد جاذبه توریستی نیز استفاده می نمایند مانند کشتی نوح، پل موسی و پیست دوچرخه سواری در نروژ . حتی باعث شکوفایی و نوآوری بین دانشجویان و طراحان دنیا نیز گردیده است و هر ساله مسابقات و نمایشگاه های متعددی را در این زمینه برگزار می نمایند . با توجه به وجود جنگل های پایدار در نقاط مختلف دنیا چوب یکی از باصرفه ترین و خوش ساخت ترین متریال های دنیا محسوب می گردد به این منظور شرکت آرا با همکاری کمپانی های معتبر اروپایی به واردات چوب های ترمو که مناسب برای فضای باز و مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف می باشد اقدام به ساخت و تولید مبلمان و المان های شهری نمود.

تمامی مطالب فوق از دید روانشناسی و کارشناسی مورد تایید محققین و دکترین معماری جامع شهری می باشد از این رو شرکت پارس آرای کوهستان متناسب با نیاز و البته با توجه به رشته کاری و فعالیت مستمر در این عرصه به تولید محصولات چوبی نظیر نیمکت چوبی، سطل زباله و پایه چراغ چوبی، گلدان چوبی یا فلاورباکس، آلاچیق و سازه های تمام چوب در محوطه های خانگی و شهری می پردازد. حتی در شرکت آرا قابلیت طراحی و ساخت المان ها و کلیه محصولات به صورت سفارشی وجود دارد جهت هماهنگی و آشنایی با محصولات این مجموعه می توانید با کارشناسان مجرب فروش در دفتر مرکزی تماس 7-22631405-021  حاصل فرمایید.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 25 اسفند 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.