برای سفر از اصفهان به کیش چه ایرلاینی را انتخاب کنیم؟

برای سفر از اصفهان به کیش چه ایرلاینی را انتخاب کنیم؟

برای سفر از اصفهان به کیش چه ایرلاینی را انتخاب کنیم؟ برای سفر از اصفهان به کیش چه ایرلاینی را انتخاب کنیم؟ این روزها تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام شرکت هواپیمایی را …

پرده کاران بهترین وحرفه ای ترین نصاب پرده در تهران

پرده کاران بهترین وحرفه ای ترین نصاب پرده در تهران

پرده کاران بهترین وحرفه ای ترین نصاب پرده در تهران پرده یکی از وسایل مهم و ضروری  برای فضای داخلی منزل و محل کار تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی دارد. بنابراین انتخاب …

اخبار لحظه ای از ایران و جهان را در سلام نو بخوانید

اخبار لحظه ای از ایران و جهان را در سلام نو بخوانید

امروزه خبر تبدیل به یک عنصر جدایی ناپذیر زندگی روزمره اکثر جوامع شده و همه مایل هست تا آخرین اخبار موضوعات متفاوت را مطالعه کنند. یک خبر بسته به موثق بودن، سرعت …

ثبت نام ویزای کانادا چقدر هزینه دارد؟

کشور کانادا یکی از کشورهایی است که افراد زیادی متقاضی حضور در خاک آن برای زندگی، تحصیل، کار و … هستند. زیرا این کشور دارای اقتصادی پویا، شرایط اجتماعی خوب و امکانات عالی برای زندگی و تحصیل است. آسیایی‎هایی که به این کشور مراجعه می‎کنند؛ کمتر از اروپا نژادپرستی را تجربه خواهند کرد زیرا مهاجران زیادی در این کشور زندگی می‎کنند. ایرانیان زیادی نیز دوست دارند در زندگی در کانادا را تجربه کنند. این را از خیل عظیم متقاضیانی که سالانه برای اخذ ویزای کانادا اقدام می‎کنند می‎توان فهمید. طبیعتا این متقاضیان سوال‎های زیادی درباره ویزای کانادا در ذهن خود دارند که یکی از مهم‎ترین این سوال‎ها این است که هزینه ثبت نام ویزای کانادا چقدر است؟ در این یاداشت سعی کردیم به‎صورت مختصر و مفید به این سوال پاسخ دهیم.

درمیان مردم ایران نیز این کشور به‎عنوان کشوری مناسب برای اقامت دائم و زندگی شناخته می‎شود. زیرا در درجه اول کانادا امکانات رفاهی خوبی برای زندگی دارد و در درجه دوم نژادپرستی کمتری در این کشور نسبت به کشورهای اروپایی وجود دارد و این امر زندگی را برای مهاجران راحت‎تر می‎کند.

جدا از بحث اقامت، اخذ ویزای توریستی کانادا نیز درمیان آن‎دسته از ایرانیانی که به جهانگردی علاقه دارند؛ جهت دیدار اقوام و آشنایان راهی کانادا می‎شوند و یا قصد حضور در همایش و کنگره و یا دوره‎های کوتاه مدت تحصیلی را دارند؛ رایج است.

با توجه به شرایط اقتصادی کشورمان ایران، اقامت دائم یا موقت به کشور کانادا کمی پرخرج است. برای سفارت کانادا نیز تمکین مالی اهمیت زیادی دارد در واقع این سفارت آن را به‎عنوان یک فاکتور اصلی برای قبول یا ریجکت ویزای افراد، هنگام ثبت نام ویزای کانادا در نظر می‎گیرد. بنابراین بسیاری از افراد به‎دنبال یافتن اطلاعات بیشتر درباره هزینه‎های ویزای کانادا هستند تا قبل از شروع مراحل بدانند که باید چه مقدار پول داشته باشند.

هزینه‎های اخذ ویزای کانادا از همان زمان شروع ثبت‎نام برای ویزای کانادا آغاز می‎شود. در ثبت‎نام ویزا باید هزینه ویزا و انگشت‎نگاری در حین ثبت‎نام به حساب سفارت واریز گردد. در ثبت‎نام حضوری برای هر نفر باید 185 دلار کانادا به حساب سفارت کانادا واریز شود. در ثبت نام آنلاین نیز، پرداخت هزینه سفارت از طریق کارت اعتباری و به‎صورت آنلاین انجام می‎شود. اما در ثبت‎نام حضوری باید آن وجه در گارانتی بانک به حساب سفارت واریز شود و رسید آن تحویل سفارت گردد.

البته هزینه‎های اخذ ویزای کانادا به همین‎جا یعنی فقط به هزینه‎هایی که به حساب سفارت کانادا واریز می‎شود؛ ختم نمی‎شود. شما باید ترجمه رسمی مدارکتان را نیز به سفارت کانادا ارائه دهید. بنابراین هزینه ترجمه را نیز به مجموع هزینه‎هایتان اضافه کنید.

اخذ ویزای کانادا و طی کردن مراحل آن زمان‎بر است اما؛ کسانی که نمی‎خواهند این زمان را منتظر بمانند می‎توانند برای وقت فوری سفارت کانادا اقدام کنند. وقت فوری سفارت کانادا هزینه بیشتر را به متقاضی تحمیل می‎کند اما با این حال بسیاری از متقاضیان ترجیح می‎دهند این هزینه را پرداخت کرده تا اینکه زمان کمتری منتظر نتیجه بمانند.

یکی دیگر از چیزهایی که ممکن است هزینه‎های اخذ ویزای کانادا را بالا ببرد؛ ویزای تضمیینی کانادا است. آژانس‎ها و مشاورانی که اخذ ویزای تضمینی کانادا را جزو خدماتشان ارائه می‎دهند؛ معمولا هزینه بیشتری دریافت می‎کند و البته معمولا درصورت ریجکت شدن بخشی از این

هزینه‎ها را به متقاضی باز می‎گردانند.

به‎طور کلی همانطور که ذکر شد اخذ ویزای کانادا هزینه نسبتا زیادی را به متقاضی تحمیل می‎کند بنابراین؛ اگر شما نیز متقاضی اخذ ویزای کانادا هستید بهتر است در صورت امکان از طریق اخذ ویزای تضمینی کانادا اقدام کنید.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 5 خرداد 1398

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.