تعبیر خواب بشقاب

تعبیر خواب بشقاب

تعبیر خواب بشقاب | تعبیرخواب بشقاب | tabire khab تعبیر خواب بشقاب,تعبیر خواب بشقاب پرنده,تعبیر خواب بشقاب چینی,تعبیر خواب بشقاب شکسته,تعبیر خواب بشقاب غذا,تعبیر خواب بشقاب شکستن,تعبير خواب بشقاب چيني,تعبیر خواب بشقاب …

تعبیر خواب تهمت

تعبیر خواب تهمت

تعبیر خواب تهمت | تعبیرخواب تهمت | tabire khab تعبیر خواب تهمت دزدی,تعبیر خواب تهمت دزدی زدن,تعبير خواب تهمت دزدي,تعبیر تهمت دزدی در خواب,تعبیر خواب تهمت به دزدی,تعبیر خواب تهمت زدن,تعبیر خواب …

مجمعه کامل تعبیر خواب مار های مختلف

مجمعه کامل تعبیر خواب مار های مختلف

درباه تعبیر خواب مار چقدر می دانید تعبیر خواب مار اگر خواب ببینید ماری خوش خط وخال از لای علفهای سرسبز به سوی شما می آید و از کنار شما می گذرد …

تعبیر خواب مار سفید

تعبیر خواب مار سفید کوچک و بزرگ و زرد و سیاه چیست در سایت جسارت

  تعبیر خواب مار سفید , تعبیر خواب مار سفید کوچک , تعبیر خواب مار سفید و زرد , تعبیر خواب مار سفید و سیاه

تعبیر خواب مار سفید | در این مطلب از سایت جسارت می خواهیم در مورد تعبیر خواب مار به خصوص تعبیر خواب مار سفید صحبت کنیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

تعابیر زیادی در مورد تعبیر خواب مار سفید موجود است مثلا ابراهمی کرمانی می گوید که گرفتن مار سفید در خواب نشان از بزرگی و عظمت است.

جابر مغربی در رابطه با دیدن مار سفید در خواب می گوید، اگر ببینید که مار بزرگ شما را بلعیده است یعنی دشمن شما را به هلاکت می رساند یا اگر ببینید سوار بر مار بزرگ شده اید که رام شما می باشد، یعنی یکی از دشمنان بزرگ فرمانبردار شما خواهد بود.

لوک اویتنهاو در رابطه با تعبیر خواب مار سفید می گوید دیدن مار در خواب وجود موانع می باشد. نظریه او در رابطه با تعبیر خواب مار هایی که چند سر داشته باشند جذبه است. اگر در خواب ببینید تبدیل به مار شده اید نشانه عدم احترام می باشد. اگر ببینید مار شما را نیش زده است یعنی آرامش در خانواده خود را از دست می دهید.

برای دیدن تعبیر خواب مارمولک و تعبیر خواب تمساح کافیست که روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید. تا خود به خود به صفحه مورد نظر منتقل شوید.

تعبیر خواب مار سفید , تعبیر خواب مار سفید کوچک , تعبیر خواب مار سفید و زرد , تعبیر خواب مار سفید و سیاه

ابن سیرین در رابطه با تعبیر خواب مار سفید نظریه های مختلفی دارد که در زیر به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

دیدن مار سفید در خواب نشانه دشمنی بزرگ و قدرت مند است.

از دیگر تعبیر خواب مار سفید در این حالت می تواند نشانه این باشد که با اشخاص بزرگ و به نامی ارتباط برقرار می کنید.

اگر در خواب ببینید با ماری سفید و بزرگ نبرد کردید و درنهایت مار را شکست دادید، تعبیر آن این است که با دشمن خود جنگ و نبرد می کنید و او را شکست می

دهید.

یکی دیگر از مورد های تعبیر خواب مار سفید که بزرگ باشد می تواند نشانه شکست دشمن و خرج اموال او می باشد، به عبارتی اگر در خواب دیدید که مار بزرگی را کشتید و گوشت آن را خوردید یعنی دشمن خود را شکست می دهید و اموال دشمن را خرج می کنید.

جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی از سوراخ و مجرای دهان یا گوش و یا «آلت مردی» یا مقعد تو ماری سفید بیرون آمده است، یـعـنـی فرزندت دشمن تو می‌شود، ابن سیرین نیز می‌گوید: اگر ببینی از آلت مردی تو مار بیرون آمده است، یـعـنـی صاحب فرزندی می‌شوی که دشمن تو خواهد بود.

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی از پیشانی تو مار سفید بیرون می‌آید، یـعـنـی دچار رنج و سختی می‌شوی. جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی مار سفید وارد «مقعد» تو شده است، یـعـنـی دچار آسیب و ضرر و زیان خواهی شد.

برای دیدن تعبیر خواب مار سیاه و تعبیر خواب مار گزیدگی روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

تعبیر خواب مار سفید , تعبیر خواب مار سفید کوچک , تعبیر خواب مار سفید و زرد , تعبیر خواب مار سفید و سیاه

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی با ماری سفید جنگ و درگیری می‌کنی، یـعـنـی با دشمن دعوا و درگیری پیدا خواهی کرد، اگر مار بر تو غلبه کرد، یـعـنـی دشمن بر تو غلبه می‌کند، ولی اگر تو بر مار غلبه کرده‌ای، تعبیرش این است که تو بر دشمن غالب و پیروز می‌شوی.
اگر ببینی مار سفید را به دو نیم کرده‌ای، یـعـنـی مال و اموال دشمن را مصرف خواهی کرد.
ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی ما سفید از تو فرار می‌کند، تعبیرش ضعف دشمن می‌باشد.
اگر ببینی مار سفیدی را گرفته‌ای، تعبیرش بزرگی و عظمت است. جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی ماری را گرفته‌ای ولی به تو صدمه نرسیده است، یـعـنـی بزرگی و عظمت به دست می‌آوری و بر دشمن غلبه می‌کنی و به خواسته و مقصود خودت خواهی رسید .

برخی نوشته‌اند، مار سفید ثروت است و دارائی نهفته و موجود که در این مورد نیز شما از وجودش بی خبرید. این تعبیر از آنجا ریشه می‌گیرد که در افسانه‌ها گفته‌اند و خوانده‌ایم که دفائن و خزائن گنجینه‌های نهفته در زیر خاک و ویرانه‌های قصور کهن و باستانی را مارها و اژدها و افعی‌ها حراست و پاسداری می‌کنند و چون این باور در اعماق ذهن ما هست دیدن مار می‌تواند به پول اندوخته و نهفته اشاره ای باشد که ما از وجودش بی اطلاع هستیم.

این موجود دل فریب می‌تواند یک زن زیبا نیز باشد. زنی که در عین دولت داشتن خطرناک است و در عین خطرناک بودن دوست داشتنی است. در خواب خیره نگریستن به چشم مار را نیکو ندانسته‌اند.

چندین حیوان و جانور هستند که در خواب به چشم آن‌ها خیره شدن خوب نیست از آن جمله است مار.

اگر دیدید ماری را کشتید بر دشمنی پیروز می‌شوید ولی به زودی ندامت و پشیمانی به سراغ شما می‌آید.

علامه مجلسی (ره) گوید: دیدن مار را در خواب قرض و وام می‌داند.

تعبیر خواب مار سفید , تعبیر خواب مار سفید کوچک , تعبیر خواب مار سفید و زرد , تعبیر خواب مار سفید و سیاه

دیدن مار سفید در خواب نشانه دشمن است . دشمنی که در گفتگو با او یا با کمی دقت بیشتر شاید بتوانید آن را شناسایی کنید . در تعبیر خواب مار آمده است که مار دشمنیست که از وجود آن بی خبرید و این شخص بسیار جذاب و دوست داشتنی است که به وقت خود زهرش را می ریزد . مار سفید از لحاظ پنهان بودن جزو کمترین درجه است و ممکن است با توجه به اطرافیانتان و رفتارهایشان این دشمن را شناسایی کنید . هر چه این مار سفید بزرگتر باشد آن دشمن از لحاظ قدرت و منسب از درجه بالاتری برخوردار است و هر چه کوچکتر باشد قدرت و مقام کمتری دارد و شناسایی آن سخت تر است .

مار های سیاه دشمنان موزی تری هستند و تشخیص شان سخت تر است . اگر تعداد مار ها زیاد بود بدانید در موقعیتی هستید که برای خود دشمنان زیادی درست کرده اید . شاید جایی از کار شما اشکال دارد .

دیدن خواب مار سفید دو سر دشمنیست فوق العاده باهوش و سریع که البته نمایان است و قابل شناسایی ، که باید نهایت تلاش خود را در محکم نگه داشتن چارچوب های زندگی و کارتان داشته باشید تا کمتر آسیب ببینید .

خواب های معمول شما و تعابیر ما

من خواب دیدم که یه عالمه مار سفید داخل یه تنگ بزرگ داخل یه شهربازی هست تعبیرش چیه ؟

مار سفید به معنای بزرگی و عزت است و دیدن این تعداد مار یعنی در آینده با انسان های بزرگی برخورد خواهید داشت

خواب دیدیم مار سفید و بزرگ از درب کلاس مدرسه خارج شد و من دنبالش کردم .چند روز بعد مامانم خواب مار سفید دید تعبیرش چیه؟

این به معنای بزرگی و عزت است و شما در زمینه علمی پیشرفت خواهید کرد

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 3 شهریور 1398

17 دیدگاه

  • عاطفه سپتامبر 2016 در 02:14

    درباره مارسیاه سفید چیزی نگفته چی میشه دیدن جنگیدن دومار سیاه سفید

  • ناشناس نوامبر 2016 در 18:44

    یا پزدل

    • اتیکه مارس 2017 در 09:48

      چرابزدل

  • اتیکه مارس 2017 در 09:47

    تعبیرش خیلی خوب بود

  • عمــــاد آوریل 2017 در 18:39

    درمورد مار سیاه سفید هم بگین خواهشن

  • ناشناس نوامبر 2017 در 16:37

    من موش بودم از دست مار فرار میکردم تعبیرش چیه

  • شایات نوامبر 2017 در 16:38

    من موش بودم از دست مار فرار میکردم تعبیرش چیه

  • حسین ب نوامبر 2017 در 07:47

    داخل خانه یک مار سفیدی بود که همسرم آن را گرفت واز خانه بیرون کرد بدون آن که به او صدمه ای بزند ومار سفید به زور وارد خانه شد

  • سینا مارس 2018 در 22:01

    یه مار سفید بزرگ مثل پیتون ،تو خیابون به من حمله کرد و من فرار کردم

  • فاطمه جولای 2018 در 20:53

    خواب دیدم یه مار سفید را روی دیوار دیدم میخاستم بکشمش قرار کرد بعد ندیدمش

  • رضا آگوست 2018 در 10:55

    خواب دیدم مار سفید منو نیش زد بعد من سریع زهرش رو با فشار بیرون کردم تعبیرش چی میشه

  • ahoora ژوئن 2019 در 12:25

    تعبیر خواب مار سفید مسلمان هستش و تعبیرش خیلی خوبه

  • خستی ژوئن 2019 در 05:40

    سلام من خواب دیدم کلی مارسفید کوچیک توی خونمن وماهی وحشرات ومارمولک وچیزای ودیگه من چون ازمار میترسیدم به شوهرم گفتم واون مینداختشون بیرون تعبییرش چی میسه میترسم

  • ناشناس آگوست 2019 در 18:21

    خواب دیدم ی مارسفید باسربزرگ اما تنش کوچیک بود خیلی هم کوتاه ب اندازه ی انگشت طول داشت خواست وارد خونه بشه اما بردارم باچوبش پرتش کرد دوباره خواست بیاد ک ازخواب پریدم

  • گلی سپتامبر 2019 در 08:28

    من خواب دیدم ک تو خواب ی بسته پاکت سفید رنگ بهم دادن گفتن بچه پسرت هست آخه عروسم حامله هست در پاکت رو باز کردم دیدم ی مار کوچکه ب خودم گفتم حتما هنوز بچه کامل نشده. بار دوم باز کردم دیدم مار بزرگتر شده میخواد از پاکت بیرون بیاد من سر پاکت و بزور می بستم. تا نیاد بیرون لطفا تعبیرش برام بگید ممنون میشم

  • گلی سپتامبر 2019 در 08:37

    من خواب دیدم ک تو خواب ی بسته پاکت سفید رنگ بهم دادن گفتن بچه پسرت هست آخه عروسم حامله هست در پاکت رو باز کردم دیدم ی مار کوچکه ب خودم گفتم حتما هنوز بچه کامل نشده. بار دوم باز کردم دیدم مار بزرگتر شده میخواد از پاکت بیرون بیاد من سر پاکت و بزور می بستم. تا نیاد بیرون لطفا تعبیرش برام بگید ممنون میشم در ضمن مار خاکستری بود

  • سونیا سپتامبر 2019 در 10:04

    سلام من خواب دیدم یه مارسفیدودرکمرش سبز توخونه میخزیددامادمون خواست بگیرش ولی گم شدتعبیرش چیه؟

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.