خواص و مضرات انگور در قرآن میوه ای بهشتی

خواص و مضرات انگور در قرآن میوه ای بهشتی

خواص و مضرات انگور در قرآن میوه ای بهشتی خواص و مضرات انگور در قرآن میوه ای بهشتی در سایت جسارت انگور در قرآن ,انگور در قرآن کریم,خواص انگور در قرآن,انگور در …

آکنه روزاسه چیست

آکنه روزاسه چیست

آکنه روزاسه چیست آکنه روزاسه که مربوط به بزرگسالی است عبارت است از التهاب و قرمزی مزمن پوست صورت.

هر مشکل ناخن ، نشان از یک بیماری دارد

هر مشکل ناخن ، نشان از یک بیماری دارد

هر مشکل ناخن ، نشان از یک بیماری دارد مشکل ناخن,بیماری مشکل ناخن,مشکل ناخن در بارداری,علائم مشکل ناخن,درمان مشکل ناخن,درمان مشکل ناخن با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان مشکل ناخن,مشکل ناخن …

راه های موثر برای برجسته کردن لب با آرایش در خانه

برجسته کردن لب,لبهای برجسته,لبهای برجسته,برجسته کردن لب بدون عمل,برجسته کردن لب با دارچین,برجسته سازی لب,برجسته کردن لب با عسل,برجسته سازی لب بدون تزریق,برجسته کردن لبها,برجسته شدن لب,لبهای برجسته طبیعی,لبهای برجسته با دارچین,لبهای برجسته و زیبا,چگونه لبهای برجسته داشته باشیم,داشتن لبهای برجسته,چگونه لبهای برجسته ای داشته باشیم,برای داشتن لبهای برجسته,عکس لبهای برجسته,مدل لبهای برجسته,لبهایی برجسته,برجسته کردن لب با دارچین,برجسته کردن لبها با دارچین,روش برجسته کردن لب با دارچین,برجسته سازی لب با دارچین,برجسته سازی لب با تاتو,برجسته سازی لب در خانه,برجسته سازی لب به روش طبیعی,برجسته سازی لب با آرایش,برجسته سازی لب با ویتامین,برجسته سازی لب با طب سوزنی,برجسته سازی لب بدون جراحی,برجسته کردن لب با عسل و نایلون,برجسته کردن لبها با دارچین,برجسته کردن لب,برجسته کردن لب با طب سوزنی,برجسته کردن لب با لیوان,برجسته شدن لب به صورت طبیعی,برجسته شدن لب با دارچین,برجسته شدن لب با ویتامین E,برجسته شدن لب با شکر,برجسته شدن لبها,برجسته شدن لب با عسل,برجسته شدن لب بدون عمل,برای برجسته شدن لب,راههای برجسته شدن لب

برجسته کردن لب , لبهای برجسته , لبهای برجسته , برجسته کردن لب بدون عمل

دارچین جریان خون را در لب‌هایتان تحریک می‌کند که باعث تورمی خفیف، قرمزی و سوزش و خارش می‌شود. این موضوع لب‌های شما را برای چند ساعت برجسته می‌کند. روش بی‌خطریست، اما نباید در استفاده ازش زیاده روی کنید.

برجسته کردن لب

داشتن لب های برجسته میتواند تاثیر زیادی در جذابیت شما داشته باشد شما خودتان می‌توانید کارهایی انجام دهید تا به لب هایی فوق‌العاده زیبا و برجسته دست پیدا کنید! این کارها تنها نیازمند کمی تلاش شماست.  راز داشتن لب های برجسته  مراحل کار: ۱- هر سه روز یک بار از پوست لبتان لایه برداری کنید تا سلول‌های مرده‌ی پوست لبتان از بین رفته و لبتان نرم و صاف شود. می‌توانید از یک اسکراب لب که از عسل، شکر و وازلین تشکیل شده است برای لایه برداری استفاده کنید. ۲- در استفاده از نرم کننده ی لبتان توجه ویژه ای داشته باشید، شب‌ها پیش از اینکه به رختخواب بروید و هر روز صبح پس از بیدار شدن از خواب، از آن استفاده کنید.

برجسته کردن لب , لبهای برجسته , لبهای برجسته , برجسته کردن لب بدون عمل

یک قاشق چای‌خوری روغن را با شکر یا جوش شیرین مخلوط کنید. مقداری از مخلوط را با مسواک تان بردارید و به آرامی روی لب‌هایتان بکشید تا سلول‌های مرده برداشته شوند. سپس اسکراب را با یک تکه پنبه‌ی نمناک پاک کنید.

لبهای برجسته

۳- برای اینکه لب‌هایتان نرم شود، یک چای کیسه ای را در آب داغ فرو ببرید. چای را خارج کرده و اجازه دهید حرارتش کم شود. سپس حدود ۳ دقیقه چای را بر روی لب‌های خود بگزارید. این کار در نرم کردن لب‌هایتان معجزه خواهد کرد. ۴- برای اینکه لب‌هایتان برجسته، بزرگ و یا حجیم تر بنظر بیایند بالاتر از کمان لبتان مقدار کمی سایه ی سفید بزنید. سپس کمی بالاتر از خط طبیعی لبتان خط لب بکشید. حواستان باشد بیش از حد، از خط طبیعی لبتان بالا نروید، اگر چنین شود، لبتان جلوه‌ی خوبی پیدا نخواهد کرد و حتی ممکن است بنظر بیاید که آرایش نکرده اید. در عوض اگر فقط مقدار کمی از خط طبیعی بالا روید، لبتان بزرگ و زیباتر بنظر خواهد آمد. هنگام انتخاب خط لب برای خودتان نیز، اطمینان پیدا کنید که رنگی یکسان با رنگ طبیعی لبتان، یا کمی پر‌رنگ تر انتخاب کرده اید. ۵- همیشه یک نرم کننده ی لب در کیفتان داشته باشید، تا در صورت نیاز از آن استفاده نمایید.

برجسته کردن لب , لبهای برجسته , لبهای برجسته , برجسته کردن لب بدون عمل

یک قاشق چای‌خوری روغن را با دارچین آن قدر مخلوط کنید تا خمیری شود. آن را با دست روی لب‌هایتان بزنید و تا زمانی که احساس سوزش و خارش کردید ماساژ دهید. حداکثر ده دقیقه صبر کنید سپس با پنبه خمیر را آرام از روی لب‌هایتان پاک کنید. از این روش با نرم‌کننده لب مورد علاقه‌تان استفاده کنید.

برجسته کردن لب بدون عمل

  ۶- برای افزایش جذابیت و جلب توجه بیشتر لب ها، برق لب یا رژ لب حجم دهنده استفاده کنید و بصورت منظم آنرا تجدید کنید.  ۷- همیشه پیش از اینکه رژ لب بزنید، از پوست لبتان لایه برداری کنید. یک لیف حمام مرطوب یا مسواک را به آرامی روی لب‌هایتان بکشید تا پوست اضافی لبتان ساییده شود. حواستان باشد که بیش از اندازه یا با شدت این کار را انجام ندهید، لایه برداری بیش از اندازه، ممکن است پوست لبتان را خشک یا لبتان را تحریک کرده و خون بیندازد.  ۸- در نهایت اگر می‌خواهید لب‌هایی جذاب، جالب توجه و داغ داشته باشید، از رژ قرمز خاصتان برای قرارهای خاصتان استفاده کنید.

برجسته کردن لب , لبهای برجسته , لبهای برجسته , برجسته کردن لب بدون عمل

اگر دوست دارید از برق لبِ حجم‌دهنده استفاده کنید، مقدار کمی برق لب روی دستتان بریزید ویک قطره روغن برگ دارچین به آن اضافه کنید. این ترکیب دقیقاً همان تأثیر را دارد!

برجسته سازی لب

نکات: برای لایه برداری از لبتان، مقداری شکر قهوه ای و کمی آب را باهم مخلوط کنید. مخلوط را در حرکت‌های دایره وار بر روی لبتان بمالید. سپس لب‌هایتان را بشویید. آن را لیس نزنید، چرا که لبتان را خشک خواهد کرد! همچنین می‌توانید از مسواکتان هم استفاده کنید. با آب گرم کمی آنرا نرم کرده و در حرکت‌های دایره وار بر روی لبتان بکشید. این کار را پیش از استفاده از هر لوازم آرایشی برای لبتان توصیه می‌کنیم. آب را فراموش نکنید! همیشه یادتان باشد نوشیدن آب می‌تواند به حجیم شدن لب‌هایتان و هیدراته باقی ماندنش کمک فراوانی کند. اگر در مجموع، پوستتان خشک است سعی کنید روزانه آب بیشتری بیاشامید تا به پوستتان آب کافی برسد. در این صورت لب‌های شما به صورت خودکار نرم و حجیم خواهد شد.به خاطر داشته باشید که لب‌های ترک خرده علامت بدنتان است، بدنتان می گوید که شما احتیاج به نوشیدن آب بیشتری دارید. رژ لب‌های ارزان می‌توانند لب شما را خشک کنند.

برجسته کردن لب , لبهای برجسته , لبهای برجسته , برجسته کردن لب بدون عمل

این هم چیزهایی که برای برجسته کردن لب بدون عمل نیاز دارید: یک مسواک نرم ظرف برای مخلوط کردن مواد چند تکه پنبه‌ی آرایشی روغن، برای مثال روغن زیتون، نارگیل یا آووکادو شر یا جوش شیرین (برای اسکراب کردن) دارچین روغن برگ دارچین (اختیاری)

برجسته سازی لب بدون تزریق

ترجیحا قناعت در این مورد را کنار گزاشته و محصولات کمی گران تر بخرید تا کیفیت بالاتری داشته باشند. در طولانی مدت به ارزش این سرمایه گزاری پی خواهید برد. اگر به برق لب دسترسی ندارید، وازلین همان کار را برایتان خواهد کرد. بعلاوه نقش مرطوب کننده ای عالی وازلین را نمی‌توان دست کم گرفت. هر زمانی که از کرم دور چشم استفاده می‌کنید، کمی هم به لب‌هایتان بمالید! لب‌هایتان بابت اینکار از شما سپاسگزاری خواهند کرد. هیچ‌وقت لب‌هایتان را با زبانتان خیس نکنید! این کار بدتر باعث خشکی لب‌ها و ترک خوردنشان می‌شود. اگر احساس می‌کنید آنها به رطوبت احتیاج دارند، از نرم کننده ی لب یا حتی برق لب استفاده کنید. حواستان باشد مدت طولانی ای نگزرد که شما از نرم کننده ی لب استفاده نکرده باشید. این فراموشی به مرور باعث خشکی، ترک خوردگی و تحریک لب‌هایتان می‌شود، و این موضوع برای کسانی که به شما نگاه می‌کنند دلپذیر نخواهد بود. وقتی لب‌هایتان ترک خورده است نخندید! اگر این کار را انجام دهید لبتان شکاف خواهد خورد. حتما پیش از اینکه زمان خنده و شادی فرا برسد نرم کننده ی لب بمالید.

برجسته کردن لب

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 23 بهمن 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.