تشریح برخی از فعالیت های موسسه های حقوقی و ثبتی

تشریح برخی از فعالیت های موسسه های حقوقی و ثبتی

تشریح برخی از فعالیت های موسسه های حقوقی و ثبتی موسسات ثبتی و حقوقی با تکیه بر تجربیات خود و با استفاده از تعدادی از فعالان و کارشناسان مرتبط با حوزه های …

اشتباهات رایج هنگام خرید لباس زیر زنانه + اثرات آن

اشتباهات رایج هنگام خرید لباس زیر زنانه + اثرات آن

لباس زیر جزء اصلی کمد لباس است که اغلب نادیده گرفته می شود اما نقش مهمی در راحتی، اعتماد به نفس و رفاه کلی ما دارد. با این حال، بسیاری از ما …

حقایق و دلایل اصلی معروفیت آیسان اسلامی

حقایق و دلایل اصلی معروفیت آیسان اسلامی

اگر در اینستاگرام فعالیت و جستجو کرده باشید، حتما تعداد زیادی از بلاگرها و شاخ های اینستاگرامی را مشاهده می کنید که تعداد زیادی دنبال کننده دارند. یکی از شاخ های اینستاگرامی که …

انواع سیم و کابل در ایران

سیم و کابل ها در ایران ، مصارف گوناگونی دارند. انتقال برق، انتقال دیتا، انتقال سیگنالهای صوتی، انتقال تصوری تلویزیون و …. اما سیم و کابل صرفنظر از نوع مصرف، محیط مصرفش نیز مهم است. خرید سیم و کابل، یک کار تخصصی است. البته برای خرید سیم و کابلهای ساختمانی، میتوانید خیلی سخت گیر نباشید و به توصیه های دیگران مراجعه کنید. انواع سیم و کابل :

سیم برق و کابل برق ساختمان

این سیم ها و کابلها از شماره 75 صدم تا 25 در یک تا 5 رشته، در ساختمان به کار میروند. منظور از 5 صدم، این است که سطح مقطع هادی ، 75 صدم میلیمتر مربع است. سیم 1.5 و 2.5ف دو محصول بسیار پر استفاده در سیم و کابلهای ساختمانی هستند. سیم های برق برای اتصال پریزها در ساختمانها، سیم نمره دو و نیم (سطح مقطع 2.5 میلیمتر مربع) و سیم های مورد نیا برای روشنایی طبق استاندارد، سیمهای نمره 1.5 هستند. سیم های نمره 4 و 6 و 10 به بالا، برای توزیع برق برای واحدها به کار میروند.
کابل برق کولر، کابل مفتولی با مقطع 4 در 1.5 و 4 در 2.5 میباشد. که معمولا به صورت مفتولی انتخاب میشود. کابلهای تلفن در ساختمان نیز برای 1 خط و بیشتر، به کار میوند.
کابل آنتن یک کابل کواکسیال است که برای انتقال تصویر به کار میرود. کابل آنتن کرمان صادراتی ، معروفترین کابل آنتن موجود در بازار ست. کابل آنتن سیمیا، خراسان و … هم هستند. شما میتوانید این کابلها را از فروشگاه لاله زار تهیه کنید.
این کابلها، همگی دارای استاندارد ساختمانی هستند، معمولا روکش pvc دارند، دمای آنها از 70 درجه تجاوز نمیکند و برای نصب ثابت استفاده میشوند. منظور از نصب ثابت، این است که کابل داخل لوله میرود یا روی دیوار قرار میگیرد و بعد از نصب تکان نمیخورد. تنها کابل با نصب متحرک در ساختمان، کابل آسانسور است که باید برق را به اتاق برساند. برای آسانسورها، از کابلهای تخت استفاده میشود.
فروش سیم و کابل ساختمانی و صنعتی را در فروشگاه لاله زار ببینید. برای استعلام قیمت سیم و کابل، فروش سیم و کابل، قیمت سیم و کابل با فروشگاه لاله زار تماس بگیرید. خرید سیم و کابل در فروشگاه لاله زار بسیار آسان است.

انواع روکش برای سیم و کابل

آرمور یا زره : سیم و کابلهای زره دار یا به اصطلاح آرمور Armored Cableسیم و کابلهایی هستند که از لحاظ هادی فرقی با بقیه سیمها ندارند. تنهای تفاوتشان در روکش است. در سیم و کابلهای آرمور، یک لایه استیل به صورت نوار Tape یا رشته های کنار هم قرار گرفته Wire دور غلاف کابل قرار میگیرد و آن لایه نیز مجددا غلاف میشود. سیم و کابلهای آرمور برای جاهایی استفاده میشوند که امکان دارد به سیم ضربات فیزیکی وارد شود. استیل دور تا دور کابل ، از آن در برابر صدمات مکانیکی محافظت میکند. قیمت کابل برق آرمور، معمولا خیلی بالاتر از کابل برق معمولی است.البته کابلهای آرمور، میتوانند، شبکه، فیبر نوری، کابل زوجی تلفن و … نیز باشند.
روکش ضد حریق : این روکش ها به flame resistance معروفند و در برابر آتش نمیسوزند.
روکش کند سوز : این روکش ها به flame retardant معروفند و در برابر آتش تا زمانی در حدود 2 ساعت مقاومت میکنند.
روکش کم دود : این روکش ها در مواجهه با آتش، دود نمیکنند یا اینکه دود بسیار کمی دارند و این روکشها را Low Smoke (LS) میگویند.
روکش بدون هالوژن : این روکش ها در هنگام قرار گرفتن در آتش، گاز سمی از خود منتشر نمیکنند. به آنها هالوژن فری Halogen Free (HF) یا Zero Halogen (OH or ZH) میگویند.
روکش مقاوم در برابر UV : روکش های ضد ماورای بنفش، برای جاهایی به کار میروند که سیم برق و کابل برق، در مقابل تابش فرابنفش قرار دارد.
روکش ضد آب : روکشهایی که در برابر آب مقاومند و معمولا در آب یا محیطهای مرطوب به کار میروند. به آنها Water Resistant میگویند.
روکش کابل در قیمت کابل برق تاثیر مهمی دارد. و البته قیمت کابل آرمور در میان انواع سیم و کابل، از میزان بالاتری برخوردار است.
روکشهای مختلف بسته به شرایط ، به کار میروند. اگر برای پیدا کردن سیم و کابل، پیدا کردن بهترین قیمت سیم برق و کابل یا سفارش تولید آن به مشکلی برخورد کردید. میتوانید به فروشگاه اینترنتی سیم و کابل لاله زار سری بزنید. فروش سیم و کابل در فروشگاه لاله زار به صورت روزانه صورت میگیرد. در این فروشگاه انواع سیم و کابلها با قیمتهای مناسب به فروش میرسند. قیمت سیم و کابل بسته به قیمت روز جهانی مس، متغیر است. قیمت سیم و کابل یک و نیم و دو و نیم را باهم در بازار میگویند و عرف این است که 60 درصد قیمت را دو و نیم و 40 درصد آن را یک و نیم تشکیل میدهد. با تماس گرفتن با فروشگاه لاله زار به آدرس اینترنتی www.lalezaar.com میتوانید سیم وئ کابل مورد نیاز خود را خریداری کنید. قیمت کابل در فروشگاه لاله زار را باید هر روز با تماس با شماره های فروشگاه استعلام بگیرید.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 4 تیر 1398

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.