بهترین روش “آموزش نصب دوربین مداربسته” به طور کامل

بهترین روش “آموزش نصب دوربین مداربسته” به طور کامل

بهترین روش “آموزش نصب دوربین مداربسته” به طور کامل آموزش نصب دوربین مداربسته , آموزش نصب دوربین مدار بسته pdf , آموزش نصب دوربین مداربسته تحت شبکه , آموزش نصب دوربین مداربسته …

آموزش کامل ثبت سایت در گوگل

آموزش کامل ثبت سایت در گوگل

آموزش کامل ثبت سایت در گوگل ثبت سایت در گوگل,ثبت سایت در گوگل وبمستر,ثبت سایت در گوگل و یاهو,ثبت سایت در گوگل پلاس,ثبت سایت در گوگل رایگان,ثبت سایت در گوگل رنک,ثبت سایت …

راههای علمی بهبود و افزایش رتبه سایت در گوگل

راههای علمی بهبود و افزایش رتبه سایت در گوگل

راههای علمی بهبود و افزایش رتبه سایت در گوگل “بهبود رتبه در گوگل” مهمترین دغدغه همه وبمستران است بهبود رتبه گوگل با راههای زیادی میسر می شود سئو علمی است که به …

افزایش ممبر (بازدید و عضوگیری کانال تلگرام)

 

امروزه استفاده از گوشی­های اندروید و به طبع استفاده از نرم­افزارهای مرتبط با آن به جزء لاینفک زندگی بشر تبدیل گردیده است. یکی از ابزار قدرتمند در ارتباطات، ایجاد کانال تلگرام و درج مطالب مورد نظر و تعامل با سایرین به این قسم است. در این صورت می­بایست دنبال راهکارهایی برای افزایش ممبر (بازدید و  عضوگیری کانال تلگرام) هم بود. ابزار قابل استفاده­ی دیگری که می­توان به آن اشاره نمود نرم­افزار اندازه­گیری فاصله (Distance Meter NoAd) می­باشد که نیازهای برآورد سریع و اندازه­گیری فاصله و ارتفاع به اجسام، فوکوس کاملا خودکار دوربین دستگاه و اسکرول ارتفاع لنز ورودی را با سرعت بسیار بالا قابل انجام می­نماید.

اگر شما جزء آن دسته افرادی هستید که تمایل به شکوفا شدن هر چه بیشتر خلاقیت خود توسط رنگ­آمیزی ماهرانه و بسیار زیبا و متنوع هستید، به شما پیشنهاد می­کنیم از نسخه آخر رنگ آمیزی اندروید Coloring Unlocked استفاده نمایید. در این نرم­افزار 210 عکس با جزئیات حرفه­ای قرار دارد که رنگ­آمیزی آنها می­تواند ساعات شاد و لذت­بخشی را برای شما مهیا سازد. استفاده از این نرم­افزار به تمام گروه­های سنی توصیه می­گردد.

لازم به ذکر است علاوه بر سه نرم­افزار اشاره شده در فوق، نرم­افزارهای متعدد دیگری نیز برای محیط اندروید آماده دانلود برای شما عزیزان می­باشد که برای انتخاب و دریافت آنها کافی است به سایت apkyar.com مراجعه نمایید. حال به توضیح بیشتر در خصوص برنامه­های بالا می­پردازیم.

معرفی نرم افزار ویو ممبر(بازدید و عضوگیری کانال) اندروید: این اپلیکیش، یک نرم­افزار ایرانی می­باشد که می­توانید با کمک آن ممبرهای واقعی داشته و در نتیجه بازدید پست­های خود را در کانال تلگرام را به نحو چشم­گیری (همزمان بازدید 50 تا 100 پست در کانال) افزایش دهید. ضمنا از آنجایی که کاربرانی که توسط این نرم­افزار به عضویت کانال شما درمی­آیند ایرانی هستند، می­توان نگران مشکلاتی همچون بلاک شدن کانال نبود. علاوه بر امتیازات فوق، با استفاده از این نرم­افزار می­توانید از جوایز متفاوتی (مانند دریافت کارت شارژ بدون قرعه کشی، دریافت سکه و الماس و…) بهره­مند گردید. آخرین نسخه­ی موجود این اپلیکیشن در حال حاضر ورژن 4/0/8 می­باشد. این نرم­افزار جزء برنامه­های ایرانی دسته­بندی می­شود.

معرفی نرم­افزار اندازه­گیری فاصله اندروید (Distance Meter NoAd): این برنامۀ کاربردی توسط شرکت M.T Player برای گوشی­های اندروید در مارکت گوگل منتشر شده و با توجه به استقبال کاربران به محبوبیت چهار و نیم تا پنج مواجه دست یافته است. با کمک این نرم­افزار برای محاسبه جزئیات کامل یک جسم (برآورد سریع فاصله و ارتفاع از جسم مورد نظر، اشتراک­گذاری تصاویر همراه با مشخصات آنها و…) دیگر نیازی به استفاده از وسایل مخصوص و دشوار نمی­باشد و به راحتی (بدون ابزار فیزیکی پیچیده و با استفاده از سنسورهای هوشمند) امکانات فوق به علاوه کاربری ساده و روان قابل دسترس خواهد بود. فقط کافی است نرم­افزار را روی گوشی اندروید نصب نموده، سپس دوربین گوشی خود را روی جسم مورد نظر بگیرید تا اطلاعات دقیقی از فاصله و ارتفاع شما تا جسم و فاصله جسم نسبت به نقاط انتخابی در اختیارتان قرار گیرد. ورژن آخر این نرم­افزار که در اختیار شما قرار گرفته است، نسخه­ی 1.1.3 می­باشد. این نرم­افزار جزء برنامه­های کاربردی دسته­بندی می­شود.

 

معرفی نسخه آخر نرم­افزار رنگ­آمیزی اندروید (Coloring Unlocked): همان طور که می­دانید رنگ آمیزی ذهنی یکی از روش­های موثر در ریلکس کردن و شکوفا شدن خلاقیت می­باشد. در این نرم­افزار مجموعه بزرگی از عکس­های رایگان (210 عکس زیبا با جزئیات حرفه­ای) شامل انواع حیوانات و جانوران دریایی قرار گرفته که شما می­توانید خلاقانه نسبت به رنگ­آمیزی آنها اقدام نموده و با این کار ساعات مفرح و لذت­بخشی را برای خود رقم بزنید. انجام رنگ­آمیزی در این نرم­افزار به شیوه­های متفاوتی امکان­پذیر است: شما می­توانید از روش­های ضربه زدن یا حرکت دادن دست و نگه داشتن دست شروع به رنگ­آمیزی کنید و رنگ­های خود را از میان یک پالت با رنگ­های بسیار متفاوت و نیز با برس­های مختلف انتخاب کنید. ضمنا نگران خطاهای احتمالی نباشید، چون اگر اشتباه کنید، می­توانید به راحتی کلید عقب را فشرده و کار خود را اصلاح نمایید. این نرم­افزار برای تمام سنین مناسب است. ضمنا از لحاظ محبوبیت در مارکت گوگل، این اپلیکیشن رتبه چهار و نیم تا پنج را به خود اختصاص داده و تا کنون بیش از پنج میلیون بار توسط کاربران مختلف در سراسر جهان دانلود شده است. این نرم­افزار جزء برنامه­های سرگرمی دسته­بندی می­شود.

اوقات خوشی را برای شما آرزومندیم.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 27 بهمن 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.