تعمیرگاه تویوتا تهران

تعمیرگاه تویوتا تهران

آیا تاکنون خودروی شخص یا سازمانی که در اختیار داشته‌اید دچار مشکل شده است؟ مقصود ما از مشکل و نقص فنی در نزدیک و حوالی تعمیرگاه‌ها و مراکز تخصصی تعمیرات نیست، بلکه …

مسیر دوچرخه سواری در کیش و بازدید از شهر زیرزمینی کاریز کیش

مسیر دوچرخه سواری در کیش و بازدید از شهر زیرزمینی کاریز کیش

مسیر دوچرخه سواری در کیش و بازدید از شهر زیرزمینی کاریز کیش بازدید از روستای باغو این روستا تنها روستایی ست که امروزه در کیش باقی مانده است و به دلایل مختلف …

چه شد که فرش ماشینی ساویز بافت غوغا به پا کرد؟!

چه شد که فرش ماشینی ساویز بافت غوغا به پا کرد؟!

چه شد که فرش ماشینی ساویز بافت غوغا به پا کرد؟! از اصالت و زیبایی فرش ماشینی دستباف گونه که این روزها در شانه و تراکم های مختلف بافته می‌شوند، هر چه …

امروزه خبر تبدیل به یک عنصر جدایی ناپذیر زندگی روزمره اکثر جوامع شده و همه مایل هست تا آخرین اخبار موضوعات متفاوت را مطالعه کنند.

یک خبر بسته به موثق بودن، سرعت انتشار و اطلاع رسانی بموقع،رعایت اصول حرفه ای خبر نویسی ارزشگذاری می شود. مشغله های امروزی شاید دیگر خواندن تعداد بالای صفحات روزنامه ها جدای از تعداد و تنوع آن ها،چک کردن لحظه ای سایت ها و پایگاه های خبری،همچنین داشتن منابع محدود خبری را برنتابد و سنجش امروز رسانه ها با متر رصد لحظه ای اخبار متنوع و در دسترس بودن برای مخاطبین، امری بدیهی ست که مایل است آخرین اخبار موجود را هم چک کند.

سایت خبری – تحلیلی سلام نو که به طور اختصاصی و با بکارگیری فناوری هوشمند در حوزه اطلاع رسانی لحظه‌ای و انتشار آخرین اخبار روز  فعالیت می‌کند،یکی از نمونه های موفق استارتاپی دو سال گذشته است که مهم‌ترین دغدغه امروز علاقه مندان به خبر که همان داشتن تجمیع منابع مختلف در یک قالب و دسترسی لحظه ای به اخبار تولید می باشد را رفع کرده است.

این پایگاه خبری با تقسیم بندی های اختصاصی در زمینه های سیاسی ، فرهنگی، اجتماعی ، ورزشی و …فعالانه به تولید،رصد و نشر آخرین اخبارمی پردازد.

آخرین اخبار روز با سلام نو

سایت خبری سلام نو که از سال 92تا کنون روند فعالیت و پیشرفت روزانه خود را ثبت کرده است،توانسته با رویکردی که همان عدم وابستگی سیاسی و جناحی است، جایگاه خود را در بین علاقه مندان به دریافت اخبار سراسری و موثق مستحکمتر کند.

سلام نو نه در دوره اول فعالیت خود، نه اکنون ادعای بی طرفی ندارد، اما تلاش دارد منصف باشد تا بستری امین و معتمد برای گفت‌وگوی تمام کسانی باشد که دلسوز و دلواپس ایران هستند، نه دلواپس منافعِ گروهیِ محدود خود.همین رویه عدم تقسیم بندی خودی و غیرخودی و انتقادات بی پروا نسبت به وزارت کشور، وزارت بهداشت، نحله های فکری تندروی اصولگرا و … باعث شد سلام نو مهرماه 93 به دستور دادستانی فیلتر شود.

این رسانه‌ها به تبع ایجاد مسئولیت سنگین هدایت و پوشش خبری جریان متبوع خود فعالیت‌های خود را از سر گرفتند، فعالیت‌هایی که با رویش نسل جدید از فعالین رسانه‌ای هم‌راه شد.

تولیدات اختصاصی سلام نو در حوزه سمعی بصری نیز پس از مدت ها برنامه ریزی آغار شد . تولیدات ویدئویی و صوتی (پادکست) سلام نو به ترتیب تحت عناوین نویزپلاس و نویزگیر روی پایگاه سلام نو در دسترس است.نیزپلاس سلام نو برنامه تحلیلی و گفت و گو محور همراه با گزارش های مردمی و تحلیل های آماری است که به فراخوزر مطالب مورد نیاز و روز جامعه گردآوری و تولید می شود.

تحریریه سلام نو در انجام وظایف حرفه‌ای خود برابر خوانندگان و منافع و مصالح جامعه مسئولیت دارد.‌ این مسئولیت اجتماعی‌ ایجاب می‌کند اطلاعات کامل و به روز برای عموم مردم با حفظ آزادی اطلاعات به منظور احقاق حق دسترسی به اطلاعات ارائه شود.

رسالت اجتماعی حرفه روزنامه‌نگاری‌ ایجاب می‌کند که روزنامه‌نگار همیشه در خدمت کشف و بیان حقیقت باشد. به موجب ‌این اصل، «سلام نو» خود را متعهد می‌داند تا حد ممکن آنچه را که به راستی روی داده است و در آن شائبه دروغ راه ندارد، منعکس کند.

ما در تحریریه سلام نو تازه‌ترین تحلیل‌ها، اخبار و گفت‌وگوها را برای موضوعات مهم روز منتشر می‌کنیم و تلاش می‌کنیم اخباری را به دست شما برسانیم که شاید کم‌تر مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرند.

در سلام نو علاوه بر پوشش آخرین اخبار سیاسی و اقتصادی تلاش می‌کنیم مجله‌ای خبری باشیم و آخرین اخبار فرهنگ و سبک زندگی را نیز برای شما در یک جا گردآوری کنیم.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 8 اسفند 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.