خرید آسان و راحت از داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان

خرید آسان و راحت از داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان

استفاده از خدمات یک داروخانه اینترنتی چه مزیت‌هایی دارد و آیا لازم است تا برای تامین داروهای مورد نیاز خود برای سلامتی با یک داروخانه آنلاین همراه باشیم؟ تهیه دارو و قرص‌های …

بهترین آموزش های تعمیرات موبایل

بهترین آموزش های تعمیرات موبایل

علل خرابی مادربردها و راه هایی برای تعمیر آنها حتما تا به حال با کامپیوتر کار کردید؛ وسیله ای قدرتمند و جذاب اما در عین حال آسیب پذیر و شکننده! مادربرد یا …

مکانیک سیار در محل

مکانیک سیار در محل

مکانیک سیار در محل سرویس خودرو در محل توسط مکانیک سیار در امداد خودرو تهران یک مکانیک سیار آنلاین است که وظیفه آن عیب‌یابی و تعمیر تمامی خودروهای ایرانی و خارجی را …

کدام کیف مردانه برای کدام موقعیت مناسب است؟

انتخاب کیف مردانه یکی از ضروریات خریدهای آقایان است؛ البته اگر دوست داشته باشند استایلشان شیک و متفاوت باشد. در این مقاله با انواع مهمترین کیفهای مردانه آشنا میشوید و درباره اینکه کدامشان برای چه استایلی مناسب هستند، اطلاعاتی به دست خواهید آورد.

شناسایی انواع استایل

استایل با توجه به موقعیتهایی که وجود دارند؛ به دسته کلی تقسیم میشود:
• استایل روزمره
• استایل نیمه رسمی
• استایل رسمی
استایل روزمره، استایلی است که بیشتر از هر چیزی مفهوم راحتی را به ذهن میآورد؛ استایل روزمره به زبان ساده همان لباسهایی است که در کوچه و خیابان میپوشید. استایل رسمی اما کاملا بر خلاف استایل روزمره است؛ انتخاب این استایل برای موقعیتهایی مثل جشنهای بزرگ، جلسههای کاری مهم و مهمانیهایی با حضور افرادی که اغلب غریبه هستند و با آنها صمیمیتی ندارید، مناسب است. استایل نیمه رسمی چیزی بین استایل روزمره و رسمی است. برای مثال لباسهایی که در محیط کار یا یک دورهمی با حضور جمعی از افراد آشنا و غریبه میپوشید، لباس نیمه رسمی شما خواهد بود. به همین ترتیب استفاده از کیفهای مردانه هم مناسبتهای خاص خودشان دارد و باید به استایل شما بیایند. در ادامه با ضروریترین کیفهایی که باید آقایان داشته باشند، آشنا میشوید.

کوله پشتی مردانه

به دلیل قرار گرفتن بند کیفها روی شانهها و آزاد بودن دستها، کوله پشتی مردانه یکی از راحتترین و کاربردیترین کیفهای مردانه است که خرید آن برای آقایان واجب است. بهتر است از بین انواع کوله و کیف ورزشی چرم مردانه جدید یا کیف پارچه ای دست به انتخاب بزنید تا ظاهرتان کاملا به روز باشد.

ساک دستی

ساک دستی یا کیف دافل Duffle Bag هم یکی دیگر از مواردی است که آقایان باید در کمدشان داشته باشند. ساک دستی برای تعطیلات کوتاه مدت آخر هفته یا ماموریتهای فوری کارکرد زیادی دارد. بعضی آقایان هم کاربری این کیف را به یک کیف ورزشی تغییر میدهند.

کیف مسنجر یا پستچی

کیف پستچی همانطور که از اسمش پیداست از فرم کیف پستچی ها الهام گرفته شده است. این کیف یک بند دارد که آقایان یا آن را صاف روی یک شانه میاندازند به صورت اریب مورد استفاده قرار میدهند. موقع خرید این کیفها حتما به ضد آب بودنشان دقت کنید.

کیف لوازم بهداشتی

استفاده از این کیف یکی از تازهترین ترندهای دنیای مد و لباس است که در حال باز کردن جای خودش است. کیف لوازم بهداشتی آقایان کارکردی شبیه کیف لوازم آرایش خانمها دارد؛ با این تفاوت که جایی برای قرار گرفتن دئودورانت یا مام رولت، تیغ اصلاح، افتر شیو، ضد آفتاب و موارد مشابه خواهد بود. استفاده از این کیف به خصوص برای آقایانی که زیاد به سفر میروند مناسب است؛ چون نظم خوبی به وسایل کوچکشان میدهد و مانع شلوغی ساک دستی یا چمدان خواهد شد.

کیف دستی

کیف دستی مردانه یکی از بهترین وسایل برای قرار دادن کاغذ قراردادها، جزوهها، کتاب و نوشتافزارهاست. این کیف شیک بودن ظاهر آقایان را بیشتر میکند و کارکردهای زیادی برای کسانی دارد که همیشه وسایل زیادی به همراه دارند.

کیف کمری

همیشه هم قرار نیست وسایل زیادی دم دستتان باشد. گاهی تمام وسایلی که باید به همراه ببرید شامل کیف پول، گوشی تلفن همراه و کلید میشود. برای این وسایل نیازی به کوله پشتی یا کیف پستچی ندارید؛ بلکه خرید یک کیف کمری ساده کمکتان میکند استایلتان را به روز کنید و برای وسایل کم، کیف بزرگ دردست نگیرید.

کیف پول؛ کتی و جیبی

نظم، ابهت بیشتری به ظاهر مردان میدهد. به همین دلیل داشتن یک کیف پول مردانه مناسب خیلی بهتر از این است که پولهایتان را داخل جیبها بگذارید. مردانی که بیشتر کت و شلوار میپوشند باید سراغ کیف پول کتی بروند و آقایانی که عادت دارند کیف پول را داخل جیب بگذارند؛ بهتر است برای یک کیف پول جیبی هزینه کنند.

چمدان مسافرتی

داشتن چمدان مسافرتی برای آقایان یکی دیگر از ضروریات است. آنها میتوانند به جای در دست گرفتن چندین ساک دستی در مسافرتها، وسایلشان را داخل یک چمدان بگذارند و تنها کارت اعتباری، پاسپورت یا سایر وسایل ضروری را داخل یک کیف کمری کوچک قرار دهند. هنگامی که در حال انتخاب از بین مدل های کیف و چمدان مسافرتی مردانه هستید؛ به فکر ضد ضربه و ضد آب بودن آنها هم باشید و سپس حتما به وزن دقت کنید. اگر عادت دارید با هواپیما به مسافرت بروید و بار زیادی همراه ببرید، وزن کمتر چمدان برایتان بهتر است. در نهایت داشتن دسته متحرک و چرخ را فراموش نکنید که جابهجایی چمدان را آسان میکند.

کدام کیف برای استایل روزمره بهتر است؟

از بین گزینههای بالا کیف پستچی، کیف دستی و کوله پشتی برای استایل روزمره مناسبتر هستند. هنگام تهیه هر کدام از این موارد به کیفیتشان دقت کنید، به خصوص قبل از خرید، حتما ویژگیهای کوله استاندارد را شناسایی کنید و بعد دست به خرید بزنید. اغلب مقالات به بررسی این ویژگیها برای کودکان میپردازند؛ با این وجود بزرگسالان هم باید به این نکات دقت کنند. نکته: موارد بالا در صورتی که پارچهای باشند، میزان مناسبتشان برای استایل روزمره بیشتر از کیف چرمی خواهد بود.

کدام کیف برای موقعیت نیمه رسمی مناسب است؟

سه مورد بالا اگر از جنس چرم تهیه شده باشند، میتوانند برای استایل نیمه رسمی هم به کار روند. به خصوص کیف دستی مردانه رسمیت بیشتری دارد و استایل شما را شیکتر میکند؛ ضمن اینکه میتوانید از مزایای محصولات چرمی استفاده کنید.

کیف مناسب برای موقعیت رسمی

فرض کنید به یک مسافرت کاری خیلی مهم دعوت شدهاید. در چنین شرایطی به هیچ وجه سراغ کیف کمری یا کیف پستچی نروید. در عوض پولتان را در یک کیف پول جیبی بگذارید و کت بپوشید. یک ساک دستی چرم مصنوعی یا طبیعی هم در دست دیگرتان بگیرید و نهایتا یک کیف پاسپورتی به گردن بیندازید. استفاده از کیفهای رسمی که قبلا به اسم سامسونت شناخته میشد و امروز میدانیم که کیفهای محکم ساخت شرکت سامسونایت بودند، یکی دیگر از گزینههای پیش روی شماست. در سایر موقعیتهای رسمی مثل جشنها به همراه داشتن تنها یک کیف پول چرمی شیک کافی است. نکته مهم: در موقعیتهای رسمی سعی کنید بین رنگ کمربند، کیف و کفشتان هماهنگی کامل وجود داشته باشد.

کیف تعطیلات!

بین تقسیم بندیهای کیف برای استایل، یک تقسیمبندی دیگر هم هست که باید زیر مجموعه استایل تعطیلات قرار بگیرد! در این تقسیمبندی انواع کیف لوازم بهداشتی مردانه، کیف کمری، کوله سفری و ساک دستی قرار میگیرد. داشتن این موارد شما را برای فوریترین سفرها در تعطیلات هم آماده نگه میدارد.

 

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 17 مهر 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.