مفیدترین و بهترین نوشیدنی های ماه رمضان کدامند

مفیدترین و بهترین نوشیدنی های ماه رمضان کدامند

نوشیدنی های ماه رمضان نوشیدنی ماه رمضان ، نوشیدنی های ماه رمضان ،نوشیدنی برای ماه رمضان،نوشیدنی مخصوص ماه رمضان،بهترین نوشیدنی ماه رمضان،نوشیدنی در ماه رمضان،نوشیدنیهای مناسب ماه رمضان،نوشیدنیهای مخصوص ماه رمضان،نوشیدنی مناسب …

ختمی ؛ دوست پوست و دشمن یبوست

ختمی ؛ دوست پوست و دشمن یبوست

ختمی ؛ دوست پوست و دشمن یبوست خواص ختمی,فواید ختمی,ختمی درمانی,خاصیت ختمی,خواص ختمی درمانی,خواص ختمی برای پوست,خواص ختمی برای مو,خواص ختمی برای جوانی,خواص ختمی برای بارداری,خواص خوردن ختمی,فواید ختمی خام,فواید ختمی پخته

سرماخوردگی و آنفولانزا چه تفاوت هایی دارند؟

سرماخوردگی و آنفولانزا چه تفاوت هایی دارند؟

سرماخوردگی و آنفولانزا چه تفاوت هایی دارند؟ سرماخوردگی و آنفولانزا,بيماري سرماخوردگی و آنفولانزا,سرماخوردگی و آنفولانزا در بارداري,علائم سرماخوردگی و آنفولانزا,درمان سرماخوردگی و آنفولانزا,درمان سرماخوردگی و آنفولانزا با طب سوزني,مواد غذايي مناسب براي …

کپسول ژریویتون

کپسول ژریویتون ,کپسول ژریویتون,کپسول ژریویتون چاق کننده است,کپسول ژریویتون برای چیست,کپسول ژریویتون عوارض,خاصیت کپسول ژریویتون,کپسول ژریویتون در بارداری و چاقی

کپسول ژریویتون

توضیحاتی در مورد کپسول ژریویتون

ژریوتیون مکملی متشکل از چهار گروه ماده فعال است که در ادامه انها را بیان می کنیم.♥ عصاره جینسنگ ـ دی متیل آمینواتانل بی تارترات (DMAE) ـ ویتامین‌ها، مواد معدنی، عناصر کمیاب ـ مواد مؤثر در متابولیسم چربی‌ها (کولین، اینوزیتول، لینولنیک اسید، لینولئیک اسید)در این مطلب از سایت جسارت در مورد عوارض و نحوه مصرف کپسول ژریویتون برای چاقی چیست صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.همراهان گرامی سایت جسارت ، مصرف و تعیین دوز دارو به عهده پزشک معالج شما می باشد و سایت جسارت هیچگونه مسئولیتی در خصوص مصرف خود سرانه داروها ندارد. حتماً قبل از استفاده از این دارو با پزشک معالج خود مشورت نمایید و از مصرف خودسرانه دارو به شدت بپرهیزید!

ترکیبات کپسول ژریویتون

عصاره استاندارد شده جینسنگ با غلظت بالا ۴۰ میلی گرم دی متیل آمینو اتانل بی تارترات ۲۶ میلی گرم ویتامین A۴۰۰۰ واحد ویتامین B۱ ۲ میلی گرم ویتامین B۲ ۲ میلی گرم ویتامین B۶ ۱ میلی گرم ویتامین B۱۲ ۱ میکروگرم ویتامین C ۶۰ میکروگرم ویتامین D واحد ویتامین E ۱۰ میلی گرم نیکوتینامید( PP ) ۱۵ میلی گرم کلسیم پانتوتنات ۱۰ میلی گرم روتین( Rutin) ۲۰ میلی گرم آهن ۱۰ میلی گرم کلسیم ۳/۹۰ میلی گرم فسفر ۷۰ میلی گرم فلوئور ۲/۰ میلی گرم مس ۱ میلی گرم پتاسیم ۸ میلی گرم منگنز ۱ میلی گرم منیزیم ۱۶ میلی گرم روی ۱ میلی گرم کولین، اینوزیتول، لینولئیک اسید و لینولنیک اسید ۶۰ میلی گرم .

مصرف کپسول ژریویتون در افراد میانسال

ژریویتون® در افراد میانسال و جوانتر که به دلیل فعالیت‌های بیش از اندازه فکری و بدنی دچار استرس می‌باشند، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. عصاره جینسنگ G۱۱۵ موجود در این کپسول از ریشه گیاهی به نام Panax Ginseng تهیه می شود که دارای اثر محرک نسبی بر روی مغز و بدن می‌باشد که باعث افزایش تمرکز و احتمالاً بهبود حافظه می‌شود. این ماده همچنین دارای اثراتی در رفع خستگی، بیخوابی، افسردگی، کاهش استرس‌های فکری و جسمی می‌باشد. DMAE یک ترکیب بهبود دهنده عملکرد مغزی خلق و خوی بسیار ضعیف است.

ویتامین و مواد معدنی کپسول ژریویتون

در این کپسول ۲۰ نوع ویتامین، مواد معدنی و عناصر کمیاب، در دوز‌هایی که مورد نیاز روزانه بدن است، وجود دارد که می‌تواند کمبود ویتامین‌های ناشی از سوء‌تغذیه، سوء جذب و یا بیماری را برطرف کند. عناصر کمیاب نیز دسته‌ای از مواد معدنی هستند که به مقادیر کم در بدن وجود دارند و نقش مهمی در متابولیسم بدن دارند و کمبود این مواد باعث ایجاد اختلالاتی در پوست، مو و بطور کلی در رشد می‌شود. بعلاوه، این کپسول با دارا بودن کولین، اینوزیتول، لینولئیک اسید، لینولنیک اسید که دارای اثرات سینرژیستی با عصاره جینسنگ می‌باشند در بهبود اختلالات متابولیسمی چربی‌ها موثر است و مانع تجمع کلسترین (cholesterin) در رگهای خونی می‌شود.

موارد مصرف کپسول ژریویتون

• برطرف کردن علائم عمومی ناشی از سالخوردگی شامل کاهش کارایی جسمانی و فکری، خستگی و افسردگی، اختلال حافظه و فراموشی، عدم تمرکز، بیخوابی، جمود ناشی از پیری، لرزش، خارش ناشی از پیری، سوء هاضمه وضعف بنیه ناشی از پیری. • برطرف کردن علائم افسردگی، خستگی، بی‌خوابی، کاهش استرس‌های جسمی و فکری در افراد جوانتر • جبران کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی ناشی از افزایش سن، استرس، سوء تغذیه و غیره. • به عنوان درمان کمکی درموارد افزایش چربی خون، کاهش تحمل کربوهیدارتها، مشکلات مفصلی و استخوانی، دوران نقاهت (بعد از بیماری، عفونت، عمل جراحی، رادیوتراپی)

منع مصرف کپسول ژریویتون

• در صورتیکه باردار یا مایل به بارداری باشید، حتماً قبل از استفاده از این محصول با پزشک معالج خود مشورت نمایید. • این محصول را مطابق دستور پزشک یا دستور روی برچسب استفاده کنید و هرگز بیش از مقدار توصیه شده مصرف ننمایید. • از مصرف بیش از یک محصول حاوی ویتامین و مینرال بطور همزمان خودداری نمایید مگر با تجویز پزشک. • مصرف این کپسول‌ها در افراد دیابتیک، به دلیل دارا نبودن شکر مناسب است ولی در برخی موارد دیابت ناشی از پیری، بدلیل بهبود عدم تحمل پاتولوژیکی کربوهیدرات، دوز داروی ضد دیابت باید تحت نظر پزشک معالج کاهش داده شود.

عوارض کپسول ژریویتون

اگر مواردی را که پزشکتان می گوید یا در روی بسته نوشته شده است را رعایت کنید عارضه ای ندارد این دارو

مقدار مصرف کپسول ژریویتون

در صورتی که پزشک داروی دیگری تجویز نکرده باشد، ۲ کپسول روزانه به مدت ۳-۲ هفته (یک کپسول همراه صبحانه و یکی همراه ناهار). بعد از این دوره، روزانه یک کپسول بعد از صبحانه، توصیه می‌شود مصرف این کپسول‌ها را به مدت چند ماه ادامه دهید که ممکن است بعد از یک دوره قطع شدن، مجدداً تکرار گردد. توصیه می‌شود که کپسول‌ها را با مقدار کمی از مایعات مصرف نمایید. در صورتیکه بلع کپسول مشکل باشد می‌توان آن را برش داد و محتویات آن را همراه مقداری مربا و یا عسل میل نمود.

شرایط نگهداری کپسول ژریویتون

ـ در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتیگراد، دور از نور، رطوبت و در ظرف اصلی نگهداری نمایید.

کپسول ژریویتون در دیابت

مصرف این کپسول ها در افراد دیابتیک، به دلیل دارا نبودن شکر مناسب است ولی در برخی موارد دیابت ناشی از پیری، بدلیل بهبود عدم تحمل پاتولوژیکی کربوهیدرات، دوز داروی ضد دیابت باید تحت نظر پزشک معالج کاهش داده شود. این محصول را مطابق دستور پزشک یا دستور روی برچسب استفاده کنید و هرگز بیش از مقدار توصیه شده مصرف ننمایید. در صورتیکه باردار یا مایل به بارداری باشید، باید حتما قبل از استفاده از این محصول با پزشک معالج خود مشورت نمایید. بدون تجویز پزشک از مصرف بیش از یک محصول حاوی ویتامین و مینرال بطور همزمان خودداری نمایید. با رعایت موارد ذکر شده در خصوص این فراورده، عارضه جانبی خاصی گزارش نشده است. در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتیگراد، دور از نور، رطوبت و در ظرف اصلی نگهداری نمایید. این فرآورده جهت تشخیص، پیشگیری یا درمان بیماری نمی باشد. در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود. پس از هر بار مصرف در قوطی را به خوبی ببندید.

ویژگی های کپسول ژریویتون

به عنوان درمان کمکی درموارد افزایش چربی خون، کاهش تحمل کربوهیدارت ها، مشکلات مفصلی و استخوانی، دوران نقاهت (بعد از بیماری، عفونت، عمل جراحی، رادیوتراپی) برطرف کردن علایم افسردگی، خستگی، بی خوابی، کاهش استرس های جسمی و فکری در افراد جوان تر جبران کمبود ویتامین ها و مواد معدنی ناشی از افزایش سن، استرس، سوء تغذیه و غیره برطرف کردن اختلالات حافظه، فراموشی و عدم تحرک برطرف کردن علایم عمومی ناشی از سالخوردگی بهبود دهنده عملکرد مغزی و خلق و خو از بین برنده ضعف بنیه ناشی از پیری

اطلاعاتی درباره کپسول ژریویتون

کپسول رژیتون برای حفظ سلامتی عمومی افراد میانسال و جوان تر مناسب می باشد و علایم ناشی از سالخوردگی نظیر کاهش کارایی جسمانی و فکری، خستگی و افسردگی، اختلال حافظه و فراموشی، عدم تمرکز، بی خوابی، لرزش، خارش ناشی از پیری، سوء هاضمه وضعف بنیه ناشی از پیری را برطرف می نماید. تغذیه نامناسب بر اثر عواملی متعدد از جمله افرایش سن، استرس و سوءتغذیه باعث کمبود ویتامین و مواد معدنی در بدن شده و عملکرد بدن را با مشکل مواجهه می نماید. هر کپسول رژیتون حاوی انوع ویتامین ها، مواد معدنی و عناصر کمیاب به میزان لازم جهت رفع نیاز بدن از این ترکیبات می باشد. ژریویتون در افراد میانسال و جوانتر که به دلیل فعالیت های بیش از اندازه فکری و بدنی دچار استرس می باشند، نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

عصاره ی جینسنگ کپسول ژریویتون

عصاره ی جینسنگ موجود در این کپسول از ریشه گیاهی به نام Panax Ginseng تهیه شده، دارای اثر محرک نسبی بر روی مغز و بدن می باشد که باعث افزایش تمرکز و احتمالا بهبود حافظه می گردد. این ماده همچنین دارای اثراتی در رفع خستگی، بیخوابی، افسردگی، کاهش استرس های فکری و جسمی می باشد.

مواد موثر کپسول ژریویتون

مواد موثر در متابولیسم چربی ها (کولین، اینوزیتول، لینولنیک اسید، لینولئیک اسید) این کپسول با دارا بودن کولین، اینوزیتول، لینولئیک اسید، لینولنیک اسید که دارای اثرات سینرژیستی با عصاره جینسنگ می باشند در بهبود اختلالات متابولیسمی چربی ها موثر است و مانع تجمع کلسترین در رگ های خونی می شود.

افسردگی چیست

افسردگی یک حالت خلقی شامل بی‌حوصلگی و گریز از فعالیت یا بی‌علاقگی و بی‌میلی است و می‌تواند بر روی افکار، رفتار، احساسات و خوشی و تندرستی یک فرد تأثیر بگذارد. افرادی که دارای حالت افسردگی هستند، می‌توانند احساس ناراحتی، اضطراب، پوچی، ناامیدی، درماندگی، بی‌ارزشی، شرمساری یا بی‌قراری داشته باشند. ممکن است آن‌ها اشتیاق خود در انجام فعالیت‌هایی که زمانی برایشان لذت‌بخش بوده از دست بدهند، نسبت به غذا بی‌میل و کم‌اشتها شوند، تمرکز خود را از دست بدهند، در به خاطر سپردن جزئیات و تصمیم‌گیری دچار مشکل شوند، در روابط خود به مشکل برخورد کنند و به خودکشی فکر کرده، قصد آن را داشته باشند و حتی خودکشی کنند. افسردگی هم‌چنین ممکن است باعث بی‌خوابی، خواب بیش از حد، احساس خستگی و کوفتگی، مشکلات گوارشی، یا کاهش انرژی بدن شود. افسردگی یکی از ویژگی‌های برخی از نشانگان  روانی از جمله اختلال افسردگی اساسی است. اما ممکن است یک واکنش طبیعی نسبت به رویدادهای زندگی مانند مرگ اطرافیان، اثرات بیماری‌های بدنی یا عوارض جانبی مصرف بعضی از داروها و درمان‌های پزشکی باشد، البته تا زمانی که این حالت در یک مدت زمان طولانی باقی نمانده باشد. یک تشخیص راهنمای تشخیصی و آماری اختلال‌های روانی، افسردگی به شکل یک عادت که فرد می‌تواند به عنوان بخشی از زندگی خود تجربه کند را متمایز می‌کند.

درمان افسردگی چیست

خلق افسرده ممکن است به درمان حرفه‌ای نیازی نداشته و یک واکنش طبیعی نسبت به رویدادهای زندگی، علائم برخی از شرایط پزشکی یا عوارض جانبی ناشی از مصرف بعضی داروها و درمان‌های پزشکی باشد. در بین گیاهان دارویی زعفران، گل محمدی و لیموترش تأثیر بسزایی در بهبود و درمان افسردگی دارند. مواد مؤثره موجود در زعفران (کروسین و سافرانال) تأثیری مشابه داروی فلوکستین داشته و از بازجذب دوپامین، نوراپی نفرین و سروتونین جلوگیری می‌کند و بدین ترتیب اثر ضد افسردگی خود را اعمال می‌نماید.  در مطالعه بالینی که روی ۳۰ بیمار مبتلا به افسردگی در محدوده سنی ۱۸ تا ۵۵ سال برای مقایسه کپسول‌های mg 30 زعفران و کپسول‌های mg 100 ایمی پیرامین به مدت ۶ هفته صورت گرفت نشان داد که هیچ تفاوت معنی داری بین این دو گروه دیده نشد و در هر دو گروه بهبودی چشمگیری مشاهده گردید. همچنین برخی عوارض ایمی پیرامین مانند خشکی دهان در گروهی که زعفران مصرف کرده بودند مشاهده نگردید. در مطالعه بالینی دیگر که به صورت دو سویه کور بر روی ۴۰ بیمار مبتلا به افسردگی به مدت ۶ هفته و برای مقایسه کپسول‌های mg 30 زعفران در مقایسه با فلوکستین mg20 انجام گرفت نشان داد که بین دو گروه تفاوت معنی داری دیده نشد و در هر دو گروه علایم افسردگی بهبود یافت. همچنین اثر ضد افسردگی گل محمدی از طریق تغییر رهاسازی آمین‌های موجود در نورون‌های پیش سیناپسی می‌باشد. ماده مؤثر (ژرانیول) موجود در گل محمدی اثر مهاری بر روی آنزیم مونو آمینو اکسیداز داشته و از تجزیه مونو آمین‌ها جلوگیری کرده و سبب افزایش رهاسازی مونو آمین‌ها می‌شود. این گیاه از طریق مهار بازجذب نوروترانسمیترهای مونو آمین شامل ۵-هیدروکسی تریپتامین و نورآدرنالین سبب افزایش میزان این نوروترانسمیترها شده و بدین ترتیب خاصیت ضد افسردگی خود را اعمال می‌نماید. در یک مطالعه‌ای که به منظور بررسی اثر ضد افسردگی گل محمدی در مقایسه با نرمال سالین در ۳۰ موش نر نژاد سوری با استفاده از آزمون شنای اجباری صورت گرفت، پس از اتمام مطالعه نتایج، نشان دهنده کاهش زمان بی تحرکی موش‌ها و افزایش زمان شنا بود. در طی مطالعات انجام شده با استفاده از آنتاگونیستها و آگونیستهای گیرنده‌های مختلفی مانند گیرنده‌های بنزودیازپینی، سروتونینی، آدرنالینی و دوپامینی و نیز با استفاده از تست‌های رفتاری نشان داده‌است که تأثیر ضد افسردگی اسانس لیمو اساساً به مسیر سروتونرژیکی خصوصاً گیرنده “5-HT1A” مربوط می‌شود. علاوه بر این آنالیز میزان نوروترنسمیترها در نواحی مختلف مغزی نشان داده‌است که اسانس لیمو احتمالاً از طریق تغییر سیستم‌های دوپامینرژیک و سروتونرژیکی فعالیت ضد افسردگی خود را اعمال می‌کند.  در یک مطالعه تأثیرات ضد افسردگی مصرف خوراکی اسانس لیمو در موشها با استفاده از تست معلق ماندن از دم (tail suspension test) و نیز تأثیر آن بر مونو آمین‌های مغز مورد بررسی قرار گرفت. یافته‌ها نشان داد در مقایسه با فلوکستین (18 mg/kg خوراکی) به عنوان کنترل مثبت، مصرف 400 mg/kg اسانس لیمو زمان بی تحرکی در این تست را به نحو چشمگیری کاهش می‌دهد. آنالیز HPLC نمونه‌های به دست آمده نشان داد که موشهای گاواژ شده با اسانس لیمو تفاوت‌های چشمگیری از لحاظ غلظت نوراپی نفرین، دوپامین و سروتونین در کورتکس پیش قدامی، استریاتوم و هیپوکامپ دارند که می‌تواند مؤید تأثیرات ضد استرسی و افسردگی اسانس لیمو باشد.در مطالعه‌ای دیگر تأثیرات ضد افسردگی رایحه چندین گیاه از جمله لیمو با استفاده از تست شنای اجباری بررسی شد. نتایج این مطالعه نشان داد که تنها رایحه لیمو به نحو چشمگیری زمان بی تحرکی کل را کاهش داده‌است و نیز موجب تقویت کاهش زمان بی تحرکی القا شده با داروی ایمیپرامین شده‌است. این مطالعه نشان دهنده تأثیر ضد افسردگی رایحه اسانس لیمو می‌باشد

افسردگی و ورزش

تحقیقات بروی افسردگی و ارتباط آن با ورزش، نشان می‌دهند که احتمالاً ورزش در کاهش افسردگی تأثیرگذار است. ورزشی که با افزایش ضربان قلب همراه باشد، طبق تحقیقات انجام شده اثراتی شبیه اثرات داروهای ضد افسردگی خواهد گذاشت. تحقیقات همچنین بیان می‌کنند پس از ۱۰ ماه ورزش کردن، احتمال عود کردن افسردگی کاهش می‌یابد. در افسردگی ناشی از بی تحرکی، میزان رادیکال‌های آزاد خطرناک به نام «گونه‌های فعال اکسیژن» یا ROSها در مغز افزایش مییابد، بااین‌حال چنین مواد خطرناکی میتوانند به‌واسطه واکنش‌های آنزیمی و غیر آنزیمی از بدن زدوده شوند. ناحیه اَسبَک که اصلی‌ترین قسمت مغز در روند حافظه بلندمدت و با حساسیت بالا به استرس است، به‌طور گسترده در افراد دچار افسردگی مورد حمله گونه‌های فعال اکسیژن قرار می‌گیرد.  برای مقابله با افسردگی به وسیله ورزش، نیازی نیست حتماً تمرینات سنگین انجام دهید یا حتی به باشگاه بروید. با انجام اقدامات زیر می‌توانید با افسردگی مقابله کنید: به آرامی و در حد توان خود شروع به ورزش کنید. ورزشی انجام دهید که باب میل شما باشد. به جای یک بار تمرین طاقت فرسا و خسته‌کننده، به صورت پراکنده و هر بار به مدت کمتر تمرین کنید. به صورت گروهی ورزش کنید. فعالیت بدنی روزانه خود را افزایش دهید

بیشتر بخوانید : کپسول فارماتون ♥ کپسول فلوکستین ♥ کپسول ژلوکاف ♥ کپسول سلبرکسکپسول سرکه سیب

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 12 اسفند 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.