علت و علائم و درمان خانگی عفونت مثانه و ادراری در دوران بارداری

علت و علائم و درمان خانگی عفونت مثانه و ادراری در دوران بارداری

عفونت مثانه عفونت مثانه ,عفونت مثانه در زنان,عفونت مثانه در مردان,عفونت مثانه در بارداری,عفونت مثانه به انگلیسی,عفونت مثانه علائم,عفونت مثانه در کودکان,عفونت مثانه چیست توضیحاتی در مورد عفونت مثانه عفونت دستگاه ادراری …

از کولر ماشین استفاده نکنید ، سرطان می گیرید !

از کولر ماشین استفاده نکنید ، سرطان می گیرید !

از کولر ماشین استفاده نکنید ، سرطان می گیرید ! سرطان,بیماری سرطان,سرطان در بارداری,علائم سرطان,درمان سرطان,درمان سرطان با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان سرطان,سرطان را چگونه درمان کنیم,سرطان در کودکان,سرطان در …

خواص گیاه علف خرس

خواص گیاه علف خرس

مضرات خواص گیاه علف خرس در پزشکی و بارداری مضرات خواص گیاه علف خرس در پزشکی و بارداری در سایت جسارت خواص گیاه علف خرس , خواص دارویی گیاه علف خرس , …

قرص عشق

قرص عشق ,قرص عشق آور,قرص فراموشی عشق,قرص ضد عشق,قرص شکست عشقی,خرید قرص عشق,قرص فراموش عشق,قرص برای شکست عشقی,قرص عشقی,قرص برای درمان شکست عشقی

قرص عشق , قرص عشق آور , قرص فراموشی عشق , قرص ضد عشق

توضیحاتی در مورد قرص عشق

قرص عشق نامی است که شاید زیاد ان را شنیده باشید.عشق حس والایی است که هر کسی در زندگی آن را تجربه کرده است . برخلاف تصور عموم مردم که سرمنشا عشق را دل و احساسات میدانند جالب است که  منشا عشق عقل و فعالیت های مغزی است . عاشق شدن بر اساس ترکیب شیمیایی مغز صورت می پذیرد . عاشق شدن نه تنها برای روان و روح ما مفید است بلکه اثرات ارزشمندی روی بدن ما و ترکیب شیمیایی مغز و لذت بردن از زندگی ما دارد..در این مطلب از سایت جسارت در مورد عوارض و خواص و موارد مصرف قرص عشق آور و قرص فراموشی و ضد عشق چیست صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

نشان دادن عشق

اگر به دنبال عشق هستید، حتما آن را به دیگران نشان بدهید! فضای اطراف‌ تان را با حرکات دست و حرکات بدنی (زبان بدن) پر کنید. پژوهشی در سال ۲۰۱۶ با ترتیب‌ دادن قرار آشنایی میان زوج‌ها و بررسی آنها به این نتیجه رسید که زن‌ها و مردها تمایل بیشتری به دیدار دوباره کسانی داشتند که دست‌هایشان را تکان می‌دادند دارند.♥ در همین پژوهش با ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن‌های آشنایی مکان‌محور، مشخص شد، افرادی با حالت بدنی گشوده نسبت به افراد با عکس‌هایی در حالت‌های بسته و گرفته بیشتر برای آشنایی انتخاب می‌شوند.

ساخت قرص عشق

لاری یانگ ــ پژوهشگر مرکز تحقیقات ملی اولیه یرکز در دانشگاه ایموری در آتلانتا ــ طی مطالعات خود روی اساس شیمیایی تمام احساسهای مهم انسان از جمله عشق آزمایش و بررسی می کند. دکتر یانگ تاکید دارد که هدف نهایی وی از انجام این مطالعات در تولید قرص عاشقی در واقع عاشق کردن مردم نیست، بلکه وی قصد دارد به حقایقی درباره بیماریهای سخت روانی مانند اوتیسم که روی توان ایجاد ارتباطات اجتماعی تاثیرگذار است، دست یابد.وی در حال مطالعه روی ترکیبات شیمیایی مغزی است که در ارتباطات احساسی نقش دارند. یانگ درباره تحقیقات خود می گوید:بیولوژیست ها به زودی می توانند وضعیت های روانی خاصی را که با عشق در ارتباط هستند به زنجیره ای از اتفاقات زیست شیمی هستند، کاهش دهند. نتایج این تحقیق در مجله نیچر منتشر شده است.

ارتباط چشمی و عشق

روانشناس و استاد دانشگاه ماساچوست، «جوآن کلرمن» (Joan Kellerman) گروه‌هایی که شامل ۷۲ دانشجویی که باهم آشنا نبودند، تشکیل داد و از آنها خواست برای ۲ دقیقه به چشمان یکدیگر خیره نگاه کنند. دانشجوها اعلام کردند پس از این کار میل و اشتیاق بیشتری نسبت به طرف مقابل پیدا کردند. بنابراین ارتباط چشمی بلندمدت می‌تواند شما را به طرف مقابل پیوند دهد و حتی باعث شکل‌گیری عشق و اشتیاق نسبت به کسی شود که پیش از این ندیده‌اید.

مراحل عشق

دنیس ندر (Dennis Neder)، نویسنده‌ی کتاب «در دنیای زنان یک مرد باش» (Being a Man in a Woman’s World)، می‌گوید: «عشق سه مرحله دارد: مرحله‌ی شیفتگی، مرحله‌ی پیوند و مرحله‌ی آشنایی. با شناخت این سه مرحله می‌فهمید که آیا عشق شما واقعی است یا نه». به‌گفته‌ی دکتر ندر، مرحله‌ی شیدایی زمانی است که شما نمی‌توانید برای بودن با او منتظر بمانید. این مرحله‌ی رمانتیک و خیالی عشق است. درواقع این همان مرحله‌ای است که مردم از آن به‌عنوان عشق واقعی یاد می‌کنند، اما این مرحله بعد از مدت‌زمان کوتاهی از بین می‌رود. مرحله دوم مرحله‌ی پیوند است. در‌ طول این مرحله سعی می‌کنید که فرد مقابل را بشناسید و تمام برنامه‌های مختلف زندگی‌تان را براساس او تنظیم می‌کنید. اگر این مرحله را ادامه دهید به‌تدریج وارد مرحله‌ی سوم می‌شوید که به آن مرحله‌ی آشنایی می‌گویند. در مرحله‌ی آشنایی برنامه‌هایی را ترتیب می‌دهید که فرد مقابل در آن حضور دارد و درنهایت باهم ازدواج می‌کنید. شما کم‌کم متوجه می‌شوید که فرد مقابل‌تان درمورد موضوعات مختلف چه احساسی دارد و از چه چیزهایی لذت می‌برد. همچنین هم‌زمان دوباره روی زندگی شخصی خودتان، مسیرها و اهداف‌تان تمرکز می‌کنید. براساس باور متخصصان «عشق واقعی» از اینجا شروع می‌شود.

سرپرستی حیوانات خانگی

در پژوهشی در سال ۲۰۱۴، صد زن داستان‌هایی را درباره‌ی مردان خواندند. به نظر زن‌ها مردهایی که با سگی سروکار داشتند، برای رابطه‌ی بلندمدت مناسب‌تر بودند! پژوهشگران معتقدند مالکیت و مراقبت از سگ، نشانه‌ی توانایی پروراندن، مسئولیت پذیری و پذیرش تعهدی بلندمدت است. همچنین باعث می‌شود خونسرد‌تر، شادتر و دوست داشتنی به‌نظر برسید. اگر علاقه‌ای به داشتن سگ ندارید، خبر خوب اینکه کافی‌ست خودتان را در کنار سگی نشان بدهید. همین‌که سگی کنارتان باشد، باعث می‌شود علاقه‌ی دیگران برای آشنایی و برقراری ارتباط با شما بیشتر شود.

عشق حقیقی

براساس جمله‌ی معروف از فیلم داستان عشق (Love Story)، عشق یعنی هیچ‌وقت مجبور به عذرخواهی نشوید، اما زمانی‌که از کارشناسان درباره‌ی عشق واقعی سؤال می‌شود، کمی مکث می‌کنند و به فکر فرو می‌روند. شاید به‌ این‌ دلیل باشد که عشق واقعی برای افراد مختلف تعاریف متفاوتی دارد. دکتر ندر می‌گوید: «عشق واقعی به این معنی است که بخواهید میزان سلامتی، رفاه و خوشبختی فرد مقابل‌تان بیشتر از سلامتی، رفاه و خوشبختی شما باشد. زمانی که مراقب کلمات، افکار و فعالیت‌هایتان هستید، به‌ویژه اگر سعی می‌کنید که این رفتار برای فرد مقابل‌تان خوش‌آیند باشد، درواقع شما عاشق شده‌اید». کریستین نرتروپ (Christiane Northrup)، نویسنده‌ی کتاب «بدن زنان- حکمت زنان» (Women’s Bodies, Women’s Wisdom) و کتاب «حکمت یائسگی» (The Wisdom of Menopause) می‌گوید: «عشق واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که شما به‌اندازه‌ی کافی به طرف مقابل‌تان اجازه می‌دهید که با داشتن امکانات و زمان لازم، به آن‌ چیزی که می‌تواند باشد، تبدیل شود». برعکس اگر فردی به شما می‌گوید که «اگر من را دوست داری، باید…»، این عشق واقعی نیست. براساس گفته‌ی دکتر نرتروپ این نوع عشق در محدوده‌ی کنترل کردن فرد است و براساس باورهای متافیزیک در چاکرای دوم (چاکرای جنسی) قرار دارد. اما عشق واقعی از چاکرای چهارم سرچشمه می‌گیرد و به‌راحتی با پشتیبانی‌های بی‌قیدوشرط تشخیص داده می‌شود. دکتر کاتلین هندریکس و دکتر گی هندریکس (نویسندگان کتاب عشق ابدی) می‌گویند: «عشق واقعی زمانی ایجاد می‌شود که فرد از یک تعهد ناخودآگاه به‌سمت تعهد خودآگاه پیش می‌رود. زمانی‌که مردم می‌گویند داشتن رابطه واقعا کار سختی است؛ این بیانی از تعهد ناخودآگاه است». تعهد به این معنی است که شما خودِ واقعی‌تان را به شریک‌تان نشان می‌دهید و درهمه‌حال از او حمایت می‌کنید. به‌گفته‌ی دکتر لوری مور (Laurie Moore) همه‌ی عشق‌ها از یک قلب گشوده ایجاد می‌شوند. زمانی که شما باهم هستید، این گشودگی و امنیت هم‌زمان وجود دارد. اما ممکن است کسی که به او علاقه دارید، لزوما شریک زندگی شما نباشد.

عشق در نگاه اول

البته عشق در نگاه اول وجود دارد، اگر کسی از همان ابتدا با معیارهایی که در ذهن ناخودآگاهتان لیست شده است همخوانی داشته باشد، احتمالاً در نگاه اول عاشق او خواهید شد. آنوقت به خودتان می‌گویید، «یک لحظه صبر کن، اگه تا حالا با او حتی حرف هم نزده‌ام پس از کجا می‌دانم که با معیارهای من جور است یا نیست؟» خیلی ساده است. معیارهای شما ممکن است شامل طریقه ایستادن، راه رفتن، حرف زدن یا حتی ارتباط او با دیگران باشد. اگر رفتارها، ظاهر یا هر چیز دیگر او شما را یاد کس دیگری بیندازد این اتفاق خواهد افتاد. مثلاً شما را یاد کسی که قبلاً عاشقش بودید بیندازد.

قرص عشق و مواد روانگردان

طبق آمار تأیید نشده مصرف مواد روانگردان چون اکستازی و کریستال در بین جوانان ایرانی بالا رفته. پارتی‌های موسوم به اکس پارتی هم تعدادشان بسیار زیاد شده و اکس و کریستال و کراک می‌روند که جای هروئین و تریاک را بگیرند.

عشق یکی از مقدس ترین واژه ها

خیلی ها می گویند که عشق واقعی دیگر مرده است و عشق هایی مثل لیل و مجنون را دیگر فقط می توان در کتابها و تاریخ خواند. بااینکه این نوع عشق ها این روزها به ندرت دیده می شوند اما هنوز وجود دارند. در زیر به ده نشانه ای اشاره میکنیم که نشان میدهد عشق واقعی هنوز وجود دارد.عشق تنها چیز ارزشمندتر از قسم خوردن در ملاءعام برای داشتن تعهد به همدیگر تا آخر عمر، عمل کردن به آن قسم است. میان کسانی که ازدواج های موفق دارند، پیوندی عمیق ایجاد شده است که زمان بارها آن را محک زده است. پیوندی آنقدر واقعی که حتی در قلب خود شما ممکن است ایجاد حسادت کند. این پیوند نشان می دهد که رسیدن به عشق واقعی چه مراحلی دارد:تلاش، رشد، احترام و وفاداری. عشق یکی از مقدس ترین واژه ها در هر ملیتی است که باعث ایجاد پیوند زناشویی بین هر دختر و پسری می شود، ولی گاهی عشق های زودگذر با عشق های واقعی اشتباه گرفته می شوند. با ما همراه شوید تا خصوصیات یک عشق واقعی را به شما معرفی کنیم. در روابط بین دختر و پسر بسیار پیش می آید که عشق واقعی و اصیل با عشق های زودگذر و هوس های ناگهانی اشتباه گرفته می شود و در این روابط کسی که بیشتری ضربه را می خورد دختر است. البته این را هم باید گفت در این روابط پسرها هم ضربه بدی خورده و دیگر نمی توانند به طرف مقابل شان اعتماد کنند. به همین بهانه در این مقاله سعی کرده ایم خصوصیات یک عشق واقعی را به شما نشان دهیم.

زنان جذاب

شادی و خوشحالی معمولا زنان را جذاب می‌کند، اما در مورد مردها این چندان درست نیست. در پژوهشی در سال ۲۰۱۱ به بیش از ۱۰۰۰ نفر عکس‌هایی از جنس مخالف نشان دادند و نظرشان را درباره‌ی میزان جذابیت این افراد پرسیدند. نتایج نشان داد: مردها بالاترین امتیاز را به زنان شاد و کمترین امتیاز را به زنانی که مغرور به‌نظر می‌رسیدند، دادند. درمقابل مردان مغرور برای زن‌ها جذاب‌تر بودند و مردان شاد کمترین امتیاز را گرفتند. جالب اینکه خجالت زدگی، هم در مردان و هم در زنان به‌عنوان یکی از عوامل جذابیت شناخته شد.

خصوصیات عشق واقعی

1 – عشق واقعی هیچ گاه به نفرت تبدیل نمی شود فقط ممکن است بعد از بروز اتفاقات ناخوشایند به بی تفاوتی تبدیل شود و اگر عشقی روزی به تنفر تبدیل شد بدانید عشق نبوده و فقط یک رابطه بوده است. 2 – عشق مراقبت و مواظبت می خواهد و آدم عاشق اساسا مهربان است. 3 – عشق سالم دارای آگاهی و شناخت است و به دنبال شناخت طرف است که از آن لذت ببرد. 4 – رابطه عاشقانه ای که شادی نیاورد دروغ است ، آدم عاشق دنبال دست آویز نمی گردد تا به او گیر دهد ،دنبال شناخت است تا بیشتر دوستش داشته باشد. 5 – عشق واقعی شوق و شور و هیجان دارد. 6 – عشق واقعی دارای خصوصیت فعال بودن است. 7 – عشق واقعی امن و آرام است و سوء ظن و تشویش و اضطراب ندارد و امنیت را در خود احساس می کند. 8 – عشق واقعی باعث احساس بهتر و پیشرفت می شود. 9 – عشق دارای حرمت است .حرمت با احترام فرق دارد احترام یعنی هرچه طرف مقابل گفت ما قبول کنیم ولو غیر منطقی باشد. حرمت یعنی هر دونفر برابر هستند، یکی هستند، انسان هستند و یکی بر دیگری برتری ندارد. 10 – خصوصیت دیگر عشق آرامش است در عین فعالیت. آرامش در سایه عمل به این موضع که هرچه در زندگی می توانیم تغییر دهیم تغییر دهیم و چیزهایی را که نمی توانیم تغییر دهیم بپذیریم به دست می آید.

سلیقه‌ ی خاص در انتخاب شریک

آدم‌ها سلیقه‌ی خاصی در انتخاب شریک عاطفی‌شان دارد. البته این مسئله در زن‌ها قوی‌تر از مردهاست. برمبنای پژوهشی در سال ۲۰۱۱ زنان و مردان به عکس چهره‌ی اشخاصی از جنس مخالف که شباهت بیشتری به شریک پیشین‌شان داشته‌اند، امتیاز بالاتری داده‌اند. هرچند مردان به‌طور کلی امتیاز کمتری به این اشخاص دادند.

مطالب مرتبط :

عوارض و مضرات مصرف قرص ژلوفن سینوس و کامپاند 400 چیست

عوارض و موارد مصرف قرص آلپرازولام ۰/۵ و 1 میلی گرم

عوارض و موارد مصرف قرص آزیترومایسین 500 برای جوش

همه چیز درباره عوارض و درمان قرص برنج گیاهی

همه چیز برای بهترین قرص تاخیری گیاهی بدون عوارض برای مردان

آخرین بروز رسانی در : جمعه 3 اسفند 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.