آشنایی کامل و اصولی با “حروف الفبا” + “حروف الفبای فارسی” به ترتیب

آشنایی کامل و اصولی با “حروف الفبا” + “حروف الفبای فارسی” به ترتیب

آشنایی کامل و اصولی با “حروف الفبا” + “حروف الفبای فارسی” به ترتیب الفبای فارسی,الفبای فارسی برای کودکان,الفبای فارسی قبل از اسلام,الفبای فارسی فانتزی,الفبای فارسی با شعر,الفبای فارسی اندروید,الفبای فارسی باستان,الفبای فارسی …

بررسی موانع و مشکلات و ارائه راهکارهای نظام آموزشی پژوهشی کشور

بررسی موانع و مشکلات و ارائه راهکارهای نظام آموزشی پژوهشی کشور

بررسی موانع و مشکلات و ارائه راهکارهای نظام آموزشی پژوهشی کشور در سالهای اخیر باتوجه به افزایش علاقه مندی معلمان به مسائلی چون روایت پژوهی در نظام های آموزشی در مدارس و …

با این روشها از دخترتان پرنسس بسازید

با این روشها از دخترتان پرنسس بسازید

با این روشها از دخترتان پرنسس بسازید کافی است قصد خرید و انتخاب لباس دخترانه داشته باشید تا با دنیایی پر از رنگ، طرح، انرژی و شادی روبهرو شوید. برای اینکه بتوانید …

در این دور و زمانه که فشارهای عصبی و روانی زیادی به افراد وارد می‌شود و افراد به دلیل شیوه زندگی اشتباه، دچار دردهای عضلانی در قسمت‌های مختلف بدن هستند، یکی از راه‌های موثر برای خلاص شدن از این دردها ماساژ درمانی و استفاده از دستگاه ماساژور است.

دستگاه‌های ماساژور و انواع آن

امروزه ماساژ درمانی، اعتماد بسیاری از افراد را جلب کرده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. افرادی که برای دردهای گوناگونی به ماساژ درمانی پناه آورده‌اند. برخی از افراد برای از میان بردن خستگی و تسکین دردها و گرفتگی‌های عضلانی در مفاصل بدن‌ها از ماساژ درمانی استفاده می‌کنند. برخی دیگر برای مبارزه با برخی بیماری‌های عضلانی دست به دامن آن شده‌اند. به همین دلایل، مکان‌های که خدمات ماساژ را انجام می‌دهند روز به روز زیادتر می‌شود. در کنار مراکز خدمات ماساژ راه‌های ساده‌تر و کم هزینه‌تری برای برخورداری از خدمات ماساژ وجود دارد. استفاده از صندلی‌های ماساژ و دستگاه‌های ماساژور دستی از راه‌هایی است که یک ماساژور حرفه‌ای را همیشه در اختیار شما قرار می‌دهید.  شما می‌توانید با خرید ماساژور از انواع ماساژهایی که وجود دارند استفاده کنید.

در ماساژورها مخصوصا ماساژورهای دستی، از فناوری ویبره و ضربه‌ای استفاده شده است. این فناوری باعث می‌شود جریان خون سریع‌تر شود و خون به سلول‌ها و بافت‌های عضلات مختلف برسد که باعث اکسیژن رسانی به اندام‌ها را بهبود می‌دهد. در ادامه انواع دستگاه‌های ماساژور را خدمت شما معرفی می‌کنیم.

انواع ماساژور برقی

ماساژور ها از نظر ظاهر در دو نوع دستگاه ماساژور دستی و صندلی ماساژور در بازار عرضه می‌شود اما هر کدام کاربردهای بی‌نظیر دارند.

صندلی‌های ماساژور یا مبل ماساژور وسیله‌ای است برای ماساژ بدن. این صندلی‌ها تمامی عضلات بدن را در برمی‌گیرند و برای ماساژ کامل بدن گزینه‌ی مناسبی هستند. این ماساژورها شامل انواع مختلف ماساژ می‌باشند که به بسته به برنامه‌ریزی آن، می‌تواند توسط خودتان متغیر باشد.

یکی از اصلی‌ترین ملاک‌های خرید صندلی ماساژور امکانات و قابلیت‌های آن می‌باشد. بهتر است قبل از خرید صندلی ماساژور از امکانات و قابلیت‌هایی که می‌تواند داشته باشد اطلاعات کسب کنید. این صندلی‌ها دارای کیسه‌های هوا، گرمکن، تایمر، نمایشگر و … می‌باشند. اگر قصد خرید یک صندلی ماساژ را دارید بهتر است بدانید، دستگاه ماساژوری که قصد خرید آن را دارید. چه تعداد ناحیه را ماساژ می‌دهد؟ نوع ماساژ دستگاه از چه نوع است؟

از دیگر دستگاه‌های ماساژ، ماساژورهای دستی نام دارند. قابل حمل بودن، اولین ویژگی و خصوصیت ماساژورهای دستی است. ماساژور دستی همانطور که از اسم آن مشخص است، یک دستگاه ماساژ است که می‌توان آن را به راحتی در دست گرفت و قسمت‌های مختلف بدن را ماساژ داد. برخی دیگر از ماساژورهای دستی هستند که مخصوص یک ناحیه خاص طراحی شده‌اند در زیر انواع مختلف ماساژورهای دستی را می‌بینید:

هر یک از ماساژورهای ذکر شده کاربرد خاصی دارند که برای تسکین درد عضلات مختلف بدن استفاده می‌شوند. با شناسایی مشکل عضلانی خود جهت خرید ماساژور دستی اقدام کنید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت آی رست مراجعه کنید و محصولات این شرکت را مقایسه کنید و با مشاورین مجرب آی رست مشورت داشته باشید.

آدرس دفتر مرکزی:

میدان ونک، خیابان ملاصدرا، ضلع شمال غربی تقاطع پل کردستان، کوچه فرشید، پلاک ۴، واحد ۱۰

تلفن تماس:

۰۲۱۸۸۶۲۸۸۶۴

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 20 خرداد 1397

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.