علت و درمان و نشانه های سرطان پستان یا سینه چیست

علت و درمان و نشانه های سرطان پستان یا سینه چیست

سرطان پستان سرطان پستان ,سرطان پستانها,علائم سرطان پستانها,درمان سرطان پستانها,نشانه های سرطان پستان,علت سرطان پستان,علائم سرطان پستان,سرطان سینه از چه سنی شروع میشه توضیحاتی در مورد سرطان پستان سرطان پستان ناشی از …

راه حلی برای کنترل سوزش معده

راه حلی برای کنترل سوزش معده

راه حلی برای کنترل سوزش معده سوزش معده,بيماري سوزش معده,سوزش معده در بارداري,علائم سوزش معده,درمان سوزش معده,درمان سوزش معده با طب سوزني,مواد غذايي مناسب براي درمان سوزش معده,سوزش معده را چگونه درمان …

نکات و موارد استفاده سرکه بالزامیک و خواص درمانی سرکه بالزامیک

نکات و موارد استفاده سرکه بالزامیک و خواص درمانی سرکه بالزامیک

نکات و موارد استفاده سرکه بالزامیک و خواص درمانی سرکه بالزامیک نکات و موارد استفاده سرکه بالزامیک و خواص درمانی سرکه بالزامیک در سایت جسارت موارد استفاده سرکه بالزامیک ,موارد مصرف سرکه …

خواص و مضرات گیاه کندر چیست و چه خواصی دارد

در این مطلب از سایت جسارت به خواص و مضرات گیاه کندر چیست و چه خواصی دارد می پردازیم.کندر یکی از بهترین گیاهان برای تقویت حافظه است و باید در بارداری در مصرف ان دقت نمود

        کندر چیست , خواص کندر جیست , گیاه کندر چیست و چه خواصی دارد , مضرات کندر چیست

کندر صمغ نوعی درخت خاردار با ارتفاع تقریبی 2 متر است که در آب و هوای گرم و خشک رشد میکند. درخت کندر از درختان بومی مناطق مرکزی ایران است و با ایجاد خراش در تنه این درخت،صمغ آن که همان قسمت خوراکی است، ترشح شده و جمع آوری میگردد و به صورت کندری که در بازار می بینید به فروش و مصرف می رسد

کندر چیست

کندر در حقیقت صمغ گیاهی به همین نام است که مزه‌ای گس و تلخ دارد. این صمغ از زمان‌های بسیار قدیم توسط درمانگران طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده بوده و امروزه نیز به ۳ صورت خوراکی، موضعی و بخور مصرف می‌شود.

کندر چیست , خواص کندر جیست , گیاه کندر چیست و چه خواصی دارد , مضرات کندر چیست

گیاه کندر دارای طبیعت گرم و خشک است و خواصی برای تقویت حافظه و اسهال و استفراغ دارد

کندر چیست وچه خواصی دارد

 این صمغ از زمان‌های بسیار قدیم توسط درمانگران طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده بوده و امروزه نیز به ۳ صورت خوراکی، موضعی و بخور مصرف می‌شود. به باور بسیاری از مردم، مصرف کندر موجب افزایش حافظه و تقویت ضریب هوشی افراد می‌شود. دکتر سعید صانعی، مشاور گیاه‌درمانی توضیحات کامل‌تری را درباره تاثیر کندر بر حافظه و نسخه‌های درمانی این صمغ گیاهی در اختیارتان قرار می‌دهد.

کندر در بارداری , طریقه مصرف کندر در بارداری , مضرات خوردن کندر در بارداری روازاده

کندر چیست با عکس

کندر، شیره گیاهی به همین نام است که مزه‌ای گس و تلخ دارد و درمانگران طب سنتی از قدیم آن را برای درمان بسیاری بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌دادند که به سه صورت خوراکی، موضعی و بخور مصرف می‌شده است.

کندر در بارداری

خیلی از بزرگ ترها به خانم های جوانی که باردار شده اند توصیه می کنند که کندر بخورید تا فرزندی باهوش داشته باشید ، اما بیان نمی کنند که این کندر را در چه ماه هایی می توان مصرف کرد بخوانید در این جا درباره عوارض منفی مصرف کندر در دوران بارداری صحبت می کنیم.

منبع :

خواص و طریقه مصرف و بهترین زمان خوردن کندر در بارداری روازاده

کندر چیست , خواص کندر جیست , گیاه کندر چیست و چه خواصی دارد , مضرات کندر چیست

یکی از مهمترین و اصلی ترین خواص کندر تقویت حافظه و استفاده از آن برای درمان فراموشی در طب سنتی است. مصرف کندر ضعف حاظه را از بین میبرد.

خواص کندر چیست؟

خانم‌های باردار مراقب کندر باشند

باوری وجود دارد که مصرف صمغ توسط مادران باردار موجب افزایش هوش و ضریب هوشی جنین و کودک آینده آن‌ها می‌شود. این نکته صحیح است اما مادران باردار باید مراقب باشند که مصرف کندر بیش از ۳ ماه موجب بیش‌فعالی کودک آن‌ها شده و این مسئله در آینده آن‌ها را با مشکلات متعددی روبه‌رو می‌کند. بنابراین مادران باردار باید توجه داشته باشند که برای افزایش میزان هوش و تقویت حافظه نوزاد خوردن یک ماه کندر کفایت می‌کند و این یک ماه باید بعد از ۴ ماهگی جنین صورت گیرد.

کندر چیست , خواص کندر جیست , گیاه کندر چیست و چه خواصی دارد , مضرات کندر چیست

یکی از خواص کندر درمان اسهال است. به این منظور مقداری کندر را با آب سرد بخورید. همچنین استفاده از کندر باعث قطع استفراغ میگردد.

کندر خوراکی چیست

یک نسخه کندری برای ۳ بیماری

درمانگران طب سنتی برای درمان خواب‌آلودگی و بی‌حالی ناشی از تجمع بلغم در بدن، نسخه‌ای دارند که به کمک آن می‌توان بلغم زائد بدن را دفع کرد و به درمان بی‌خوابی و حتی بوی بد دهان پرداخت.برای تهیه این نسخه کافی است یک نخود کندر را با یک نخود مصطکی و یک فندق سقز ترکیب کرده و آن را بجوید. برای تهیه این مواد می‌توانید به داروخانه‌های گیاهی در سطح شهر مراجعه کرده و با تهیه این مواد و جویدن آن علاوه‌بر بی‌خوابی، بوی بد دهان خود را نیز درمان کنید. علاوه‌بر این همین نسخه می‌تواند ترکیب بسیار مناسبی برای افرادی باشد که به کمر درد یا درد مفاصل از قبیل درد زانو مبتلا هستند. مصرف این نسخه موجب کاهش و تسکین دردهای مفصلی نیز می‌شود.

کندر چیست , خواص کندر جیست , گیاه کندر چیست و چه خواصی دارد , مضرات کندر چیست

یکی از خواص درمانی بی نظیر این صمغ گیاهی کاهش و درمان خونریزیهای شدیدی است که در دوران قاعدگی بارها برای زنان و دختران جوان اتفاق می افتد، برای این منظور کافی است مقداری از کندر را هر روز مانند آدامس جویده و میل نمایید.

گیاه کندر چیست

تاثیر مصرف کندر در درمان پوست خشک

افرادی که پوست خشک و زبر دارند، می‌توانند از این نسخه برای بهبود خشکی پوست خود بهره‌ ببرند. این افراد کافی است ۲ نخود کندر را درون روغن بادام حرارت دهند تا زمانی که کندر درون روغن حل شود. پس از آن اجازه دهید که روغن سرد شود و از آن برای ماساژ پوست دست یا بدن‌تان استفاده کنید. این روغن تاثیر بسیار زیادی در بهبود خشکی پوست‌تان خواهد داشت.

کندر چیست , خواص کندر جیست , گیاه کندر چیست و چه خواصی دارد , مضرات کندر چیست

جویدن کندر مانند آدامس در استحکام لثه بسیار موثر است، همچنین یکی از راههای درمان بوی بد دهان جویدن کندر است.

خاصیت کندر چیست

تسکین اعصاب و تپش قلب با خوردن کندر

درمانگران طب سنتی ایران معتقدند، ماساژ ستون فقرات با کمک روغن کنجدی که در آن کندر حل شده باشد برای تسکین اعصاب و آرام‌بخشی بیمار بسیار موثر است. برای تهیه این روغن کافی است به اندازه سرانگشت کندر را درون روغن کنجد انداخته و روغن را روی حرارت بگذارید تا کندر حل شود. پس از خنک شدن این روغن آن را روی ستون فقرات ماساژ دهید، علاوه بر تسکین اعصاب و ریلکسی، این ماساژ موجب بهبود تپش قلب و تسکین افرادی که دچار ریزش قلب شده‌اند می‌شود

کندر چیست , خواص کندر جیست , گیاه کندر چیست و چه خواصی دارد , مضرات کندر چیست

خوردن صمغ کندر موجب بهبود خش صدا و صاف شدن آن می‌شود، از خواص کندر کاهش خلط و ترشحات حلقی بوده که این امر باعث برطرف شدن خشونت صدا میگردد.

کندر از چیست

خواص کندر چیست

کندر علاوه‌بر خواص درمانی که در تسکین دردهای مفصلی، درمان بوی بد دهان و افزایش میزان هوش کودکان دارد خواص کم‌نظیر دیگری دارد که به برخی از کاربردی‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.خوردن صمغ کندر موجب بهبود خش صدا و صاف شدن آن می‌شود. این صمغ گیاهی با کاهش خلط و ترشحات حلقی خشونت صدا را برطرف می‌کند.تجویز کندر به‌صورت خوراکی موجب کاهش خونریزی شدید در خانم‌هایی که خونریزی‌های بسیار شدید درسیکل قاعدگی دارند، می‌شود.

کندر چیست , خواص کندر جیست , گیاه کندر چیست و چه خواصی دارد , مضرات کندر چیست

خوردن کندر در بارداری برای افزایش هوش جنین و زیباتر شدن آن بسیار موثر است. در روایات دینی ما به زنان باردار توصیه شده در ماه سوم بارداری کندر را مصرف کنند. میزان مصرف کندر در بارداری به میزان یک نخود به صورت روزانه است. مصرف کندر بویژه در زنان باردار و تأثیر آن روی حافظه نوزاد از قدیم الایام مورد تأکید بوده است.

کندر چیست تصاویر

درمانگران طب سنتی بر این باورند که مصرف کندر در افراد مبتلا به اسهال و افرادی که دچار تب و استفراغ هستند بسیار موثر است.بسیاری از درمانگران بر این باورند، افرادی که بدزخم هستند و زخم‌های‌شان در مدت زمان بیشتری خوب می‌شود با مکیدن یا جویدن یک نخود کندر به‌صورت روزانه به‌مدت ۳ تا ۴ روز می‌توانند به درمان سریع‌تر زخم‌ها کمک کنند.

کندر چیست

آخرین بروز رسانی در : شنبه 30 دی 1396

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام جسارت و لینک مستقیم بلا مانع است.